בוסטון – פילידלפיה משחק 7

לילה של משחק אחד בלבד ואיזה משחק זה היה.

אומרים שהברק לא מכה פעמיים, אז אומרים. פילדליפיה הייתה הקבוצה האחרונה להשתתף בגיים 7 בעונה שעברה מול טורונטו. אז זה נגמר בהפסד על הבאזר מכדור שקפץ וקפץ ולבסוף נכנס פנימה. הלילה הכאב של פילדלפיה היה גדול יותר.

במילניום הנוכחי לא הייתה עונה אחת ללא גיים 7 בפלייאוף, מאז 2011 אנחנו מקבלים גיים 7 בסיבוב הראשון. בוסטון הגיעה למשחק 7 בפעם ה 33 בתולדותייה כשהיא במאזן 23-9 לפני המשחק. בפעם האחרונה שבוסטון אירחה גיים 7 היא הפסידה ללברון בגמר המזרח 2018. פילי מחזיקה במאזן לא מחמיא של 10-6 בלבד.

המשחק התחיל כששתי הקבוצות מהוססות מאוד.נראה שפילי הגיעה באסטרטגיה של לתת לאמביד לנצח ואכן הוא קלע 12 נקודות מ 19 נקודות של פילי ברבע הראשון (18-19 לפילדלפיה). בוסטון נתנה למחליפים לשחק ברבע השני בעוד ברט בראון הפתיע ושיחק עם 6 שחקנים בלבד עד למחצית. בוסטון לא פגעה מחוץ לקשת ואמביד המשיך לתת הופעה של 25 נקודות ו 11 ריבאונדים עד המחצית (51-39 לסיקיסרס) בוסטון סיימה את המחצית הראשונה עם 1 מ 16 מ דאוןו טאון ( מול 2 מ 7 של הסיקסרס).

הרבע השלישי אמביד פתח עם 4 חסימות, שלשה של טוביאס האריס הרימה ל 58 -41 ובקצב של המשחק וביכולת של בוסטון זה נראה ג-מ-ו-ר עבור הירוקים אבל אז הקבוצה הכי עטורה בהיסטוריה של הליגה קיבלה עזרה מאוד לא צפוייה כשאמביד מסמן משהו לספסל. נראה שהוא נחת לא טוב והוא מפונה מהמשחק. פילדליפה נראיתה בהלם ולבוסטון השלשות התחילו להכנס פתאום. דווקא בראד וונמייקר כמו שם משפחתו רצה לעשות זאת ועשה זאת, פתח את הסכר עם שלשה גדולה. ואז בוסטון קלעה 5 מ 7 מדאון טאון להוריד ל 60-56. טיים אאוט של בראון. עד לאותה נקודה רק 6 שחקנים שותפו בסיקסרס. בראון הרים מקצה הספסל את שייק מילטון ופורקאן קורקמאז שיחד עם הורפורד הותיק גמלו לבוסטון בריצת 12-2 מסחררת.

גיים 7 זה משחק של שחקנים גדולים, קמבה ווקר וטייטום שנראו די חיוורים עם 2 מ 15 משותפים מדאון טאון התחילו לקחת את זה על עצמם ובוסטון ירדה לרבע האחרון במינוס 7 (76-69). ברבע האחרון בוסטון הימרה על סימונס ובענק. הוא קיבל 2 מטר מהסל וכלל לא ניסה לזרוק מרחוק.(מה חדש??) ווקר המשיך לתת את הטון וסל פלוס עבירה שלו נתנו לבוסטון יתרון ראשון 86-85 4 וחצי דקות לסוף. מכאן הידים והרגלים של השחקנים רעדו ובוסטון ופילי פשוט הפסיקו לקלוע. הקבוצות נתנו כל מה שהן יכולות הגנתית. בראון שם 1 מ 2 מהקו 53 שניות לסיום. הסיקסרס יצאה להתקפה ואייר בול של האריס השאיר את הכדור אצל בוסטון 28 שניות לסוף. פילי עשתה עבירה 7 שניות לסיום על היוורד שדייק בראשונה ופספס את השנייה. טיים אאוט פילי 5.9 לסיום. לפידלפיה אין שחקן שיקח על עצמו את הכדור במצבים האלו. סימונס חדר לסל והוציא מסירת אומן ללא אחר מאשר אל הורפורד שתקע שלשה מהפינה 88-88. הולכים להארכה.

ההארכה הייתה מותחת ומרתקת כששיק מילטון עם שלשה הרים את פילי ל 93-88. שלשה של ווקר הורידה ל 91-93. טוביאס האריס עם שלשה משלו ופול-אפ של הורפורד והסיקסרס ב+ 7 2:24 לסיום. בוסטון איבדה את הכדור כמו בן סימונס 1:40 לסוף טיים אאוט של סטיבנס.

ווקר נעץ שלשה מדהימה 94-98. הסיקסרס הפסיקו לשחק ועשו 24 שניות בלי למצוא את הטבעת. 57 שניות לסוף. ווקר משך שעון ומצא את ג'ילן בראון שהוריד ל 98-96 34 שניות לסיום.

בראון חזר ללא מילטון עם הרכב גבוה שחזר בלי תרגיל או יצירתיות. סימונס רשם את האיבוד ה 8 שלו ובוסטון מייד לקחה טיים אאוט 13.8 שניות לסיום. בוסטון חזרה בהרכב נמוך שכלל את סמארט,היוורד,ווקר,בראון וטייטום. ווקר כדרר בטופ אוף דה קי חדר ומצא את טייטום בפינה לשלשה ענקית 99-98 2.4 שניות לסוף! לפילי לא נותרו פסקי זמן סימונס ניסה חצי מגרש(לא חצי מרחק) ואייר-בול שלו נתן את האות לחגיגה ירוקה.

בוסטון תמשיך למשחק מול הראפטורס בעוד יומיים, איזה מסכנים פילילדפיה שמפסידים על הבאזר(כמעט) עונה שנייה ברציפות. משחק אדיר בבוסטון קיבלנו בו הכל. הארכה בגיים 7 מאז 2006. פשוט משחק בלתי נשכח שבגללו אתם אוהבים NBA.

אמביד עם 27 נקודות 12 ריבאונדים ו 8 חסימות ממתין לבדיקת ה MRI (חשש לקרע במינסקוס הוא הגיע לגיים 7. סיימונס הוסיף 10 13 ריבאונדים 11 אסיסטים ו8 איבודים. מילטון עם 11 והורפורד עם 16. האריס עם 9 בלבד ( 3 מ 14).

בצד המנצח בראון עם 26 ו 9 ריבאודנים. ווקר עם 20 ו 10 אסיסטים טייטום עם 21 ושלשה לפנתאון.

גיבור השעה

6 תגובות

  1. אואה, לא ראיתי את זה בא אחרי התמונת פתיח. סחטיין על המתח והטוויסט.
    תכלס הגיע לבוסטון שנתנו עונת קאמבק אדירה. אולי עכשיו טייטום יקבל קצת ביטחון

  2. מי שלא מנצח בחוץ כל העונה, כנראה לא יתחיל לעשות את זה בגיים 7… עצוב אבל ראוי.
    בוסטון בעמדת זינוק טובה למרות יכולת פושרת כי בסוף מה שחשוב בפליאוף זה לנצח. גם בפעם האחרונה שהם לקחו אליפות הם ניצחו סיבוב ראשון ב7 משחקים…

      1. לדעתי מול אטלנטה. סידרה ללא ניצחונות חוץ בכלל.
        לדעתי זו הקבוצה ששיחקה הכי הרבה משחקים בהיסטורית הפלייאוף. ניצחו פעמיים 4:3 ופעמיים 4:2 באותו פוסטסיזן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם