גמר המערב – גיים 5

לוס אנג'לס לייקרס (3) 92 – יוסטון רוקטס (2) 135

הלייקרס העדיפו לתת לאנתוני דייויס, שנפצע בסיום המשחק הקודם יום מנוחה, וקיבלו את הפסד הפלייאוף הגדול בתולדות הקבוצה.

"היו לנו רבעים שנראנו מצויין בסדרה" אמר דאנתוני לאחר המשחק, "אבל היו לנו רבעים באותו משחק שנראינו כאילו אנחנו לא שייכים לרמות האלו, במיוחד ביציאה לחצי השני. הערב באנו בידיעה שאנחנו חייבים להופיע לכל המשחק ולא רק מדי פעם. בוא נקווה שהחבר'ה ימשיכו להראות כזו מחויבות בהמשך הסדרה, אנחנו מאמינים בעצמנו".

"שמנו לנו למטרה לנצח כל רבע", אמר הארדן במסיבת העיתונאים, "כשאתה במנטליות כזו, המשחק הופך לפשוט".

"זה ההפסד הגדול בקריירה שלי" , אמר לברון למפסידים, "אבל לפחות יפסיקו להזכיר ללייקרס את משחק 6 בגמר הNBA ב-2008".

רבע ראשון

הרוקטס פתחו את הרבע חזק עם יציאה מחדרי ההלבשה של 9-2 מאחורי שלשות של קובינגטון וטאקר כשווסטברוק מנצל את הגמגום בהתקפת הלייקרס לייצר התקפות מעבר. אך הלייקרס צמצמו בעזרת לברון שהלך פנימה פעם אחר פעם, כשהוא קולע 15 נק' ברבע הראשון, רובן ככולן בפוסטאפ מעל פי ג'יי טאקר ונראה שתכנית המשחק של דאנתוני היתה לתעל את לברון לצבע. לא ברור. 27-22 לרוקטס בסיום הרבע.

רבע שני

זה היה הרבע של אריק גורדון, שלא ממש הופיע לסדרה (או לפלייאוף, או לעונה), עד כה. 4 שלשות היו לגורדון במהלך הרבע, רובן ככולן מאסיסטים של ווסטברוק. הלייקרס עוד צמצמו ל-31- 28, אבל משם הרוקטס יצאו לריצת 11-0 כשהלייקרס עם לברון על הספסל לא קולעים נקודה למשך כמעט 3 דקות תמימות. ההגנה של הרוקטס עבדה בכל הכוח גם לאחר שלברון נכנס והטקטיקה לתת ללברון להיכנס פנימה החלה לתת את אותותיה כשג'יימס נראה מעט עייף אל מול הכוח הבלתי נגמר של טאקר יחד עם דקות מצוינות של דמארה קארול וההרכב של ווסטברוק, גורדון, קארול, קובינגטון וטאקר. רק 15 נק' קלעו הלייקרס ברבע הזה, כשהם מאבדים לא פחות מ-8 כדורים (4 ללברון). 62- 42 לרוקטס במחצית.

רבע שלישי

זה הרבע שבאופן מסורתי הלייקרס פיצחו את הרוקטס עד כה בסדרה, אבל הפעם נראה שהרוקטס לא יתנו לזה לקרות. דקות מצוינות של הארדן שקיבל עליו את קוזמה כשומר. קוזמה הערים על הארדן קשיים בעבר אבל הארדן עשה בו כרצונו הערב, כולל קרוס אובר אחד שכמעט וסיים לו את הקריירה כשקוזמה עף לפרקט ונראה שעיקם את הקרסול ב-90 מעלות לאחר שנחת על הרגל של לברון ויצא לחדר ההלבשה. הרוקטס המשיכו להגדיל את הפער שהגיע ל: 100 – 72 בסיום הרבע השלישי. 19 נק' להארדן ברבע אותו שיחק במלואו.

רבע רביעי

אין הרבה מה לספר על הרבע הזה, שבו גם הארדן, ווסטברוק ולברון לא שיחקו. הרוקטס בהרכב שכלל את אוסטין ריברס, אריק גורדון, בן מקלמור, דנואל האוס וברונו קאבוקלו המשיכו להתקיף את הלייקרס הפצועים והחבוטים, לרוץ בכל הזדמנות ולקלוע שלשות (27 שלשות במשחק הערב, אל מול 9 בלבד של הלייקרס). 135- 92 בסיום. הלייקרס יקוו לקבל בחזרה את קוזמה ואת דייויס למשחק הבא.

לרוקטס: לא פחות מ-8 שחקנים בספרות כפולות. הארדן עם 33 נק' ו-8 אס' ב-3 רבעים, אריק גורדון עם 25 נק' (6-12 משלוש) ווסטברוק עם 18 נק', 13 אס' ו-9 ריב', קובינגטון ומקלמור עם 15 כ"א, 10 נק' ו-10 ריב' לטאקר, 12 לדמארה קארול (3-4 משלוש) כמו גם לאוסטין ריברס במשחק מצוין.

ללייקרס: לברון עם 28 נק', 15 ריב' אבל 5 אס' בלבד ב-3 רבעים, דיון ווייטרס עם 18 (13 ברבע האחרון), 15 לבראדלי ו14 נק' יחד עם 10 ריב' לדווייט הווארד.

3 תגובות

  1. ואוו ואוו ואוו גיים 6 ביוסטון במידה ודייוס לא משחק והארדן ממשיך לשחק כמו mvp יהיה גיים 7 מטורףףף
    קוזמה גם נפצע וללייקרס במילא אין ספסל רחב מידי ובמידה והוא לא ישחק בגיים 6 או יגמור את הסדרה יוסטון יכולה להגיע רחוק

  2. השאלה היא באיזה מצב דיוויס יחזור למשחק הבא. אם יוסטון תריח דם וזה יגרר למשחק 7 יהיה מעניין.

  3. חשוב לציין שהלייקרס שיחקו מצויין במשחקים ללא דייויס העונה
    ביום ש 8 שחקנים של יוסטון קולעים בספרות כפולות זה בוקסקור שצריך לגזור ולשמור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם