גמר המזרח גיים 4

מיאמי עוברת פלייאוף קשוח. 7 משחקים מול אינדי, ניצחון הירואי ולא צפוי על מילווקי וכעת הם הגיעו לסדרה מול טורונטו בנחיתות ובפיגור 0-2.

הלילה מיאמי הלכה לנשק הכי עתיק בספר, הגנה. ספלוסטרה מול נרס זה מאץ אפ בין 2 מאמנים עם חדות ויכולת גבוהה ממאמן ה NBA הממוצע. 2 קבוצות קבוצתיות עם רוטציה רחבה ויכולת לשלוף שפן מהקובע.

למיאמי יש שחקנים צעירים ורוקיס שאפשר ללכת איתם רחוק. הלילה ספוסטרה זרק אותם למערכה וזה השתלם לו בענק.

2 הקבוצות קלעו באחוזים נמוכים מאוד ( 5 מ 27 לטורונטו מדאון טאון, 8 מ 31 למיאמי). הרבע הראשון היה זוועתי והסתיים בתוצאה 18-14 לטורונטו. 2 הקבוצות קלעו יחד 1 מ 15 מ 3 כואן וליט עם השלשה היחידה ברבע 4 שניות לסיומו.

ברבע השני המחליפים של מיאמי רצו יותר ונתנו יותר ומיאמי ירדה להפסקה ביתרון 42-39 בתוצאה שיכולה להיות תוצאת רבע בגמר המערב.

הרבע ה 3 שוב התאפיין בהמון לחץ ועצבים, כדורסל גדול לא היה וסיאקם ואדביו הורחקו בגלל חילופי מהלומות שהלכו קצת רחוק מידי. 2 הקבוצות שמרו על חוקי התגרות המחמירות של הליגה כנרס וספולסטרה הצ'פלוחים מונעים בגופם מהספסלים לקפוף למגרש. הגיעה סיטואציה משעשת שאף אחד להוציא השופטים לא ניסה להפריד. סיאקם ואדבין הורחקו אבל ירדו מחובקים לחדר ההלבשה לכל מחיאות הכפיים של הקהל.

מיאמי הגדילה את הפער ל 64-59. הרבע האחרון מיאמי פתחה בבליץ של 12-4 ועד לסיום טוורנטו לא הצליחה למחוק את הפער 88-75 למיאמי בסיום.

באטלר עם 16 ( 5 מ 22 מהשדה) הוביל את מיאמי שקיבלה 13 מדאנקן רובינסון ( 3 מ 8 מדאון טאון).

ואן וליט עם 13 היה הקלע המוביל של טורונטו.

נקווה למשחק טוב יותר בגיים 5 בעוד יומיים.

נרס אמר לאחר המשחק – אנחנו לא יכלים להראות יותר גרוע מאיך שנראנו היום. נעשה את ההתאמות וניתן למיאמי בראש בעוד יומיים.

ספוסטרה אמר שהוא מודה לפט ריילי שנתן לו דוגמא מהתקופה שאימן בניקס, אוסף של נגרים ופטריק יואינג ואם לא ג'ון סטארקס הייתי אלוף NBA. צודק הבחור. הייתי כבר במעמדים האלו ואני בטוח שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף השנה.

5 תגובות

  1. מיאמי אחת קבוצות ההגנה הטובות בליגה עם שומרים מפחידים (אדאבדיו באטלר איגודלה ) וחבורה של לוחמים (רובינסון הירו לאנרד נאן ) אם ישחקו הגנה באמת טובה יכולים להגיע עוד יותר רחוק

  2. אוקיי.
    זה טוב שטורונטו תזיע עוד קצת, כל עוד לא נפצעים הם צריכים להתאמץ ויגיעו בכושר לגמר

  3. יאללה מיאמי!
    איזה קבוצה של לוחמים. אם ג'ימי באטלר מביא אליפות עם הקבוצה הזו הוא ה- GOAT החדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם