המשחקים המוקדמים לשבוע הקרוב

החלטתי לשדרג את פורמט ההכנה המוקדמת לפלייאוף, מקווה שאנשים יתגייסו לעניין וייתנו גם פריוויו. אנחנו מתכננים גם לתת סיכומי ערב לאורך כל הפלייאוף – משימה מעניינת ומאתגרת בו זמנית. אם אתם מכירים אנשים שמעוניינים לכתוב (או אתם כאלה) מוזמנים לשלוח אלינו מייל –
info@postup.co.il

קישורים לכל הסטרימים תוכלו למצוא כאן

פילדלפיה 76 – ברוקלין נטס, שבת ב-21:30

מיקומים וקונפרנס: מזרח, פילדלפיה – 3, ברוקלין – 6

פציעות: ג'יימס אניס בפילדלפיה, אלן קראב בברוקלין (נקודה לצחוק: פתאום כולם פצועים בכל הקבוצות בשביל להצדיק את המנוחה שלהם)

מפגשים קודמים: 122-97 ברוקלין ב-4 בנובמבר, 127-125 פילדלפיה ב-25 בנובמבר, 127-124 ברוקלין ב-12 בדצמבר, 123-110 פילדלפיה ב-29 במרץ

לדעתי כדאי לדבר על זה שזו אחת הסדרות המרתקות שיש היום בליגה. עם כל הכבוד למערב, הרוב די מוכרע מראש, ועם כל הכבוד למזרח – אנחנו יודעים שאולי הסדרה היחידה שיהיה בה הפייט היא אינדיאנה שתתקע מסמרים בעיניים של הסלטיקס. אבל בכל זאת, יש פה פוטנציאל לא רע לקשיים של פילדלפיה. האריס, סימונס, אמביד, ג'ימי באטלר ורדיק נשמעת כאחת החמישיות הכי חזקות בליגה – אבל משם והלאה אין להם הרבה מה למכור. ברוקלין מהצד השני דווקא מתבססת על רוטציה רחבה יותר ועמוקה יותר: יש להם 10 שחקנים עם 8.5 או יותר נקודות למשחק.

ניחוש מושכל: אני מנחש שפילדלפיה יגיעו שאננים וברוקלין יפתיעו אותם ויגנבו את הביתיות.

שידור – פילדלפיה 76 – ברוקלין נטס

דנבר נאגטס – סאן אנטוניו ספרס, ראשון ב-5:30 בבוקר

מיקומים וקונפרנס: מערב, דנבר – 2, סאן אנטוניו – 7

פציעות: פורטר ג'וניור בדנבר (שנראה די מוכן), דז'ונטה מארי בספרס

מפגשים קודמים: 111-103 לספרס ב-26 בדצמבר, 102-99 לדנבר ב-28 בדצמבר, 104-103 לסאן אנטוניו ב-4 במרץ, 113-85 ב-3 לאפריל

כל המפגשים די צמודים עד שהתחלנו להרגיש את הפלייאוף. את המשחק האחרון בין הקבוצות, שדיברתי עליו גם בשבוע שעבר עלינו לטובה – הוא כבר היה נראה אחרת לחלוטין. דנבר נראו במצב פלייאוף, הניעו את הכדור ולא נתנו לספרס צ'אנס. סאן אנטוניו היו צריכים להרוויח כל נקודה בדם, יזע ודמעות בעוד שכואב איך שדנבר הניעו את הכדור והכל עבד ונכנס להם. על הנייר, לסאן אנטוניו יש מה למכור בסדרה מול דנבר. בפועל, לדעתי לא.

ניחוש מושכל: הפעם מדובר בדנבר.

בוסטון סלטיקס – אינדיאנה פייסרס, ראשון ב-20:00

קיירי אירווינג

מיקומים וקונפרנס: מזרח, בוסטון – 4, אינדיאנה – 5.

פציעות: מרכוס סמארט בבוסטון, ויקטור אולדיפו באינדיאנה

מפגשים קודמים: 102-101 אינדיאנה ב-3 בנובמבר, 135-108 בוסטון ב-9 בינואר, 114-112 בוסטון ב-29 במרץ, 117-97 ב-5 באפריל

נקודה ששווה לדבר עליה: אם ויקטור אולדיפו היה חלק מהסגל של אינדיאנה, אולי הסדרה הזו הייתה נראית אחרת לחלוטין. כל העונה בוסטון לא ממלאים את הציפיות (ראשונים בקונפרנס, או לפחות שניים עם העונה המפלצתית של מילווקי) ומדובר על זה שקיירי מתקשר ללברון להתייעץ איתו. בעונה שעברה לברון התקשה מאוד מול החבורה הצעירה מאינדיאנה, למרות שצלח אותה בקושי. זה יהיה מאבק של קשוחים, וכשאין לבוסטון את מרכוס סמארט, הם נחותים מאינדיאנה בכמה מידות.

ניחוש מושכל: בוסטון הערב. הראו שהם יכולים לנצח אותם פעמיים בשבועיים האחרונים.

פורטלנד טרייל בלייזרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ראשון ב-22:30, רביעי ב-5:30 בבוקר

ראסל ווסטברוק

מיקומים וקונפרנס: מערב, פורטלנד – 3, אוקהלומה – 6.

פציעות: נורקיץ' בבלייזרס, רוברסון בת'אנדר

מפגשים קודמים: 4 נצחונות לאוקלהומה. 111-109 ב-4 בינואר, 123-114 ב-22 בינואר, 120-111 ב-11 בפברואר, 129-121 (בהארכה) ב-7 במרץ.

נקודה ששווה לדבר עליה: אני חושב שזו תהיה העונה הכי מפוספסת של פורטלנד אי פעם. בזמן שראסל ולילארד יהיו ראש בראש, לאוקלהומה יש הרבה יותר כלים הגנתיים כדי לשבור את ההתקפה הדי טובה של פורטלנד, בזמן שלפורטלנד אין שום סיכוי לעצור את ג'ורג'. אני חושב שאוקהלומה ייקחו את הסדרה. אבל אל תשכחו, לאוקלהומה יש נטייה להסתבך ולהכנס למומנטומים שליליים. זה בדיוק יהיה המקרה מול פורטלנד והיא מקרה הבוחן שלהם לסיבוב הבא. בסגל הנוכחי הם יכולים להתמודד גם עם יוסטון ודנבר, רק שיתאפסו על הראש שלהם, במיוחד בתקופה האחרונה.

ניחוש מושכל: אוקהלומה, כשאדאמס עושה בלאגן לבלייזרס בשני צדדי המגרש.

גולדן סטייט ווריורס – ל.א קליפרס, שלישי ב-5:30 בבוקר, שישי ב-5:30 בבוקר

דריימונד. לא מעט עליו

מיקומים וקונפרנס: מערב, דנבר – 2, סאן אנטוניו – 7

פציעות: דמיאן ג'ונס בווריורס

מפגשים קודמים: 121-116 לקליפרס (בהארכה) ב-12 בנובמבר, 129-127 לווריורס ב-23 בדצמבר, 112-94 לווריורס ב-18 בינואר, 131-104 לווריורס ב-7 באפריל

זוכרים שממש בתחילת העונה הקליפרס הובילו את הליגה ביחד עם ממפיס? זה נראה רחוק. רחוק כמו שעומרי כספי, לצערנו, יגיע אי פעם לפלייאוף. באמת שאני עצוב כשאני כותב את השורות האלה, אבל קצת כאב לא הרג אף אחד. בכל מקרה, מאז ההפסד בהארכה בתחילת העונה, הווריורס הראו לקליפרס מי הבוס. לדעתי מדובר פה בטיול של הלוחמים, כי הקבוצה שלהם משמעותית טובה יותר מהקליפרס. קשה לי לראות איך הם מייצרים מצבי קליעה בכלל מול המכונה המשומנת מהמפרץ.

ניחוש מושכל: ווריורס, כמו ב-4X4

12 תגובות

  1. תודה סער, בסיבוב הראשון אתמקד במשחקים בשעות הקלות, בסיבובים הבאים צריך כבר יותר להשקיע (וזה גם משתלם יותר). אני לא מבין למה לא נותנים לקבוצות עוד שבוע לנוח, יאללה שיבואו בפול גז ולא עם הלשון בחוץ, גם לנו האוהדים האינטנסיביות הזאת קשה . . .

  2. מעולה סער תודה.
    יפה שהליגה דאגה למשחקים בשביל הצופים באירופה.
    קצת הזוי לשחקני פורטלנד ואוקלהומה לשחק ב12:30 בצהריים משחק פלייאוף ראשון אבל אני בטוח לא יתלונן על זה

  3. תודה רבה סער
    אפשר להנות מפלייאוף בשעה סבירה במהלך הפלייאוף בעיקר האזור במערבי ובעיקר למשכימי קום
    אני כבר צופה בעיות עם מערכת הרווחה הגננת גם ככה ״חמה״ עליי שאני מאחר עם הילדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם