דירוג הקבוצות המעניינות בפליאוף

יאיר זעפרני תורם לנו את מד-הכוח של פליאוף 2019. אבל אם דמיינתם על מד-כוח בנאלי בו גולדן סטייט תהיה ראשונה, פה מדובר דווקא במד כוח אחר - זה של הקבוצות שמעוררות עניין.

אנשים אוהבים דירוגים, בזה אין ספק. בגלל זה הם מדרגים כל דבר שזז: הסדרה הכי טובה אי-פעם (סיינפלד!), ראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו (היה עוד מישהו חוץ מנתניהו?), המסעדות הכי שוות לאכול בהן, המכונית הכי ידידותית לסביבה, האנושות בימינו מדרגת את עצמה לדעת. האמת, אם חושבים על זה, זה לא עניין חדש, אפילו עשרת המכות שתיכף יספרו עליהם בפסח, הם לא יותר מאשר פאוואר רנקינג מתוחכם שאלוהים אירגן לפרעה. שלא נדבר על משפטים יהודיים קלאסים כמו 'ממשה עד משה לא קם כמשה' שכאילו נלקחו מדף סטטיסטיקות מתקדמות של בסקטבול רפרנס.

למעשה, אנשים כל-כך אוהבים דירוגים שאני די בטוח שאם הבחירות שהיו השבוע היו נעשות בשיטה בה אתה בוחר 10 מפלגות ונותן להן דירוג מ-1 עד 10 (10 זה הכי טוב כמובן), אז מלבד העובדה שספירת הקלפיות הייתה נגמרת בחנוכה וסבתא שלי לא הייתה יודעת מה לעשות עם עצמה בקלפי (היא לא מכירה שום דבר מלבד הפתק של ש"ס) – אחוזי ההצבעה היו עולים לאזור ה-90%. עד כדי כך אנשים אוהבים לדרג.

ומכיוון שגם אני אנושי (חשבתם שבוט כותב את 'אחד ביום'? תחשבו שוב!) ואני מאמין גדול ב-If you can beat them, Join them, אז החלטתי לעשות דירוג משלי, אבל בניגוד למדדי כוח רגילים, שלי, שיתחדש מדי שבוע בפליאוף, יעסוק בקבוצות שמעניין לראות אותן, מהמשעממת ביותר לזו שמסקרנת יותר מכולן.

אז יאללה, אחרי הקדמה ארוכה אל הדירוגים:

https://www.playbuzz.com/item/8297c9ba-1ab0-4190-93e0-e828bff3c629

13 תגובות

  1. תענוג לקרוא!
    מסכים עם הרוב.
    רק אוקלהומה או יוסטון יכולות לעצור את הלוחמים במערב. לצערי רוב הסיכויים שזה לא יקרה.

  2. פורמט מעניין. גם אותי מסקרנות פילי ומילווקי. טורונטו ובוסטון בדרג השני של העניין. בקיצור, קבוצות המזרח שאחרי עידן העריצות של לברון.
    הקליפרס היו מעניינים אותי אם לא היו נופלים דווקא מול ג״ס, פשוט אין למה לחכות כאן.

  3. מעולה יאיר ! הבאקס תעלומה לא קטנה, בעיקר בגלל שאם יאניס לא מופיע באחד במשחקים, אין ממש מי שיכפה עליו בצורה טובה כמו שיש בבוסטון וגולדן למשל

  4. מעולה יאיר
    חולק עליך רק בנקודה אחת (מהקו) – פילדלפיה אצלי במקום הראשון.
    זה לא ממש קשור לסוג הדירוג…. היא פשוט אצלי תמיד מקום ראשון 🙂

  5. אחלה. חוץ מהמקום הראשון אצלך (נו באמת, מילווקי מעניינת??) מסכים עם רמת העניין

  6. מסכים עם הניתוח יאיר אחלה רעיון.מקווה שנהיה מוצלחים כמו שאנחנו מעניינים בפלייאוף הזה

  7. רעיון מעולה למאמר.
    הלוואי שמילווקי יפתיעו. בהחלט קבוצה מסקרנת.
    לעניות דעתי קוואי וטורונטו יקחו את המזרח

  8. אחלה דירוג.
    תכלס מסכים איתו כמעט אחד לאחד.
    מילווקי מעניינת רק כי חייבים לדעת אם זה אמיתי הטירוף הזה.
    פילי כי אמביד זה מופע של איש אחד והכישרון שיש שם בחמישייה זה משהו פסיכי.
    אוקלהומה כמו ווסטברוק, גם אם לא נאהב אותם, הם תמיד הקבוצה הכי מסקרנת רק כי באמת אי אפשר לדעת מה יקרה איתם.
    ביום נתון יכולים להיות הקבוצה הטובה בליגה, ופתאום להפוך לנמושה.
    קיצר גם הטיעוניפ וגם הדירוגים מדוייקים להפליא

    1. יופי של רעיון יאיר וכתוב כרגיל מצוין. חוץ מזה שיש לי בעיה עם הלוחמים בדירוג שלך. אפשר לכנות את מי שאוהד אותם אוהד הצלחות (אני למשל בעדם כרגע) אז איך אהדת הצלחות מתיישבת עם אוהד הצלחות כמוני שלא פיספס משחק אחד של … אההההםם… פיניקס … אהההםםם… השנה? סבלתי אבל המשכתי להתענות כל השנה.ראיתי השנה שתי קבוצות את הלוחמים ופיניקס אז כנראה שזה יותר מורכב.
      לטעמי הלוחמים היא עדין הקבוצה הכי מעניינת לצפיה בפליאוף הזה כי הכדורסל שלהם הוא סוג של 8 יצירת מופת , שוטף, מלא באסיסטים וזרימה , מהירות, ויש בו המון נקודות קסם שמתירות את הצופה ןן פעור פה … זו פשוט ההצגה הטובה בליגה ואולי בכלל בעולם הספורט השואו הכי טוב שקיים עם או בלי דוראנט (אני גם בעדו אני מאלה שחושב שיש להעריך אותו על זה שסבל כל כך הרבה שנים את ראס לצידו).

  9. מעולה יאיר
    מפוסט דירוג שכזה הייתי מצפה לפחות לטופ 20 ,אם כבר אז כבר
    אני חושב שזה פוסט טופ 100 באתר מאז שנות ה 80

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם