פריוויו לקונפרנס המערבי

מידן בורוכוב עם כל מה שאתם צריכים לדעת על סדרות הסיבוב הראשון בפליאוף. והפעם: הפליאוף האמיתי - זה שבמערב.

הפריוויו לאזור המערבי. יש יאמרו הקונפרנס שבו הפלייאוף הוא על אמת. עונה 18 מתוך 19 במילניום הנוכחי שקבוצות המערב מסיימות עם מאזן טוב יותר מול קבוצות המזרח. השנה הקונפרנס היה צפוף, ולמרות שגורל העולות היה די סגור כבר באפריל, זהות הסדרות הייתה פתוחה עד לג'אמפ-שוט האחרון של העונה. זאת תהיה עונה ללא לברון בפלייאוף. הוא לא הפנים את מה שביבי יודע כבר ב-1996 – בשביל להיות אלוף אתה חייב להיות חזק ב(עדות ה)מזרח.

גולדן סטייט ווריורס (1) – לוס אנג'לס קליפרס (8)

מאזן עונתי: 1-3 ללוחמים.

מאזן פלייאוף: זו תהיה סדרת הפלייאף ה-2 בין ה-2. הקליפרס ניצחה 3-4 את הסדרה הקודמת ב-2014, מה שהאיץ את הפיטורים של מארק ג'קסון. אז הגיע קר והשאר היסטוריה.

100 מילים על העונה של גולדן סטייט: העונה התחילה עם ציפיות מוקדמות די גבוהות, בעיקר בגלל הסיכוי שאולי מדובר בעונה האחרונה של גולדן סטייט בתצורה הנוכחית שלה. דוראנט, קליי וגרין יהיו חופשים בקיץ, כשגם הערך של בוגי יעלה. זאת הייתה גם העונה האחרונה באוקלנד לפני מעבר לסן פרנסיסקו. גם בעונה פושרת של 57 ניצחונות גולדן סטייט הספיקה להוסיף שיא היסטורי נוסף ולקבוע את האפנסיב רייטינג העונתי הגבוה בהיסטוריה, 115.9 לעומת 115.6 של הלייקרס 87'. בקיזוז ההפסד לממפיס, במשחק האחרון של העונה, גולדן סטייט ניצחה 8 מ-9 האחרונים כשגם ההגנה התאזנה מעט (13 בדיפנסיב רייטינג לקבוצה שהייתה טופ 5 ב-2014/5/6. אז נראה כאילו גולדן סטייט משחקת בהילוך ראשון ועושה את מה שצריך להגיע בריאה ורעננה לאפריל. גולדן סטייט קיבלה 74.8 נקודות למשחק מהביג 3 שלה. (עד כמה שידוע לי, השיא ל-3 שייך לדן איסל, אלכס אינגליש וקיקי(לא קקי) וונדווי מהנאגטס 1983 עם 77.7 נקודות משותפות.) הפלוס הגדול של גולדן סטייט הוא השילוב של (עוד לא שיחקתי בפלייאוף) דמרקוס קאזינס. גולדן סטייט תשים את כל יהבה בפלייאוף ואני בטוח שהיא תסיים את העבודה בהצלחה.

זהו מהעונה הבאה בסן פרנסיסקו

100 מילים על העונה של הקליפרס: אם נחזור לסדרה של 2014, מי שהייתה אמורה להיות הקבוצה שתשתלט על הליגה הייתה הקליפרס של פול-גריפין-ג'ורדן-רדיק. דוק ריברס לא הצליח לקחת את הקליפרס צעד קדימה והיא עדין לא רשמה הופעה בגמר קונפרנס מאז שהיא בליגה. 48 ניצחונות לקליפרס הם הישג מדהים בעיקר לאחר הטרייד ששלח את טוביאס האריס לפילידלפיה. היו לא מעט מומחים שראו את הספוט של הקליפרס בפלייאוף פנוי. 22 שחקנים שיחקו העונה במדי הקליפרס ובכל זאת היא הצליחה לסיים בפלייאוף. לרוע מזלה היא הפסידה 3 מ-4 משחקיה האחרונים (2 תבוסות ליוסטון וגולדן סטייט והפסד ממש לא מחיוב ללייקרס עודפים). עוד ניצחון והייתה להם סדרה יותר נוחה מול פורטלנד. מי שהובילו את הקבוצה הם גלאנרי, מונטרל הארל בעונה מעולה (אם לא סיאקם הוא ה-MIP שלי) ולו ווילאמס, ששבר כל שיא אפשרי (כמעט) לשחקן 6 העונה. שיי גיגלוס סיפק עונת רוקי מעולה ועם באטלר או קוואי בקיץ העתיד נראה טוב מתמיד.

חייבים לעזוב את העיר

200 מילים על הסדרה: יש מי שיאמר למה צריך 200 שאפשר לסכם ב-2 – לא כוחות. גולדן סטייט קבוצה הרבה יותר טובה עם עומק, ומאץ'-אפ של דוראנט הופך לבלתי אפשרי בפלייאוף מול כל קבוצה. בכלל גולדן סטייט מרגישה די בנוח באל.איי. בעיקר מול הקליפרס. איך הקליפרס בכל זאת יצליחו לעשות רעש בסדרה? אפשר להסתכל על הסדרה כסדנת לימוד. לא אומר שצריך לוותר מראש אבל אפשר לתת הרבה דקות לגיגלוס אלכסנדר וזובאק הגניבה מהלייקרס. ביום טוב הקליפרס יכולה למתוח קצת את גולדן סטייט, ולמרות שמדובר על קבוצה מהוליווד, אני לא מסוגל לשקר לעצמי ולנסות לעשות דרמה מהסדרה הזאת. אולי סיטוקום עם צחוק מוקלט ברקע ומחיאות כפיים. למרות שבלי האמונה גם צסק"א לא הייתה אוכלת אותה, אבל באמת שאין לקליפרס שום יתרון בסדרה מול גולדן סטייט. קראתי באחד האתרים (רמז די גדול) כותרת שהצחיקה אותי – יריבה קשה לגולדן סטייט. אין יריבה קשה לגולדן סטייט, למרות שיש סיכוי שלגמר הליגה היא תגיע לראשונה ללא יתרון ביתיות. גולדן סטייט קיבלה יופי של סדרה לספתח. היא צריכה לקבל את קארי/דוראנט/תומפסון בכושר קליעה סביר ולעשות את המקסימום לשלב את הספסל ולתת לו להרגיש שזה לא רק איגי ולבינגסטון. ההחתמה של בוגוט היא בינגו ודריימונד גרין יעלה הילוך ויחסל את מי שצריך (גלאנירי או הארל צפויים לקבל בראש). אז התחזית די מובהקת – גולדן סטייט בסוויפ ולא ג'נטלמני. המשחק הראשון 3 לפנות בוקר של יום ראשון.

לוח זמנים תאריכי שעון מזרח ארה"ב (מועתק מהאתר של ה-NBA):

Game 1: Sat, April 13 LA at Golden State, 8 ET, ABC
Game 2: Mon, April 15 LA at Golden State, 10:30 ET, TNT
Game 3: Thu, April 18 Golden State at LA, 10:30 ET, TNT
Game 4: Sun, April 21 Golden State at LA, 3:30 ET, ABC
*Game 5: Wed, April 24 LA at Golden State, TBD, TBD
*Game 6: Fri, April 26 Golden State at LA, TBD, TBD
*Game 7: Sun, April 28 LA at Golden State, TBD, TBD

דנבר נאטאס(2) – סן אנטוניו ספרס(7)

מאזן עונתי: 2-2 (כל קבוצה שמרה על הבית).

מאזן היסטורי: סדרה מס' 7 בין ה-2 כשסן אנטוניו במאזן 1-5 כולל מאזן 6-20 במשחקים. הפעם האחרונה שה-2 נפגשו היתה בסיבוב הראשון של 2005 ו-2007. הספרס ניצחו 1-4 והמשיכו כל הדרך אל הטבעת.

100 מילים על דנבר: דנבר בעונה יוצאת מן הכלל כמעט ושמטה את המקום ה-2 במערב שהיה מסבך אותה. אני בטוח שלפני הפציעה של נורקיץ' רוב הקבוצות מהחלק התחתון העדיפו סדרה מול דנבר חסרת הנסיון. הסיפור של דנבר הוא מייק מאלון והקפיצה שיוקיץ' הג'וקר, שמתגלה כמו אס, עשה העונה. דנבר מאוזנת. היא 6 באופניסב רייטינג ו-10 בדיפנסיב. היא מקום 2 בליגה באסיסטים, כיאה לקבוצה קבוצתית, והנתון הכי חשוב – הגנתית היא משאירה את היריבות שלה על האחוז הנמוך בליגה מדאון טאון. 10 שחקנים של דנבר קולעים מ-20.1 למשחק ועד 7.8 של מייסון לפאמלי. לראות שחקנים אלמונים לכאורה כמו מאליק ביסלי ומונטה מוריס כברגים חשובים בפאזל – צריך לתת המון קרדיט למייק מאלון. הנתון הרע של דנבר שהיא מגיעה בפורמה מנומנת לפלייאוף עם מאזן 10-10 ב-20 המשחקים האחרונים. מיסלאפ צריך להיות המבוגר האחראי ואני חושב שגם אייזאה תומאס ב' חזר בדיוק בזמן. דנבר קבוצה מהנה לצפייה ומיוקיץ' אתה יכול לקבל בכל רגע נתון מהלך שיגרום לך לשחרר צעקה שתגרום לשכן שלך לחשוב שדפקת את הזרת בקצה של המיטה. ואם אתה לא חי בשביל רגעים כאלו אתה לא חי בשביל ה-NBA.

יוקיץ ג'וקר של חצות

100 מילים על סן אנטוניו ספרס: הקבוצה עברה מהפכה גדולה בקיץ כשסאגת קוואי הייתה בעוכרי הקבוצה בעונה הקודמת. לא רק פנימית אלא גם תדמיתית – זה היה שבר בתדמית המאוד נקייה ומשובחת של המערכת. הטרייד על דרוזן בסופו של יום היה הרע במיעוטו, ואיך אומרים בסקרמנטו – כל ההתחלות קשות. אבל הספרס היא לא סקרמנטו. הפופ בעונתו ה-23 על הקווים הצליח לרשום הופעה מס' 22 ברציפות בפלייאוף. סן אנטוניו מגיעה לפלייאוף כשהיא די חמה עם מאזן 5-15 ב-20 המשחקים האחרונים. בתחילת העונה הנתון המזעזע של הספרס היה שהיא הייתה קבוצת ההגנה הגרועה בליגה (הצחקתם את ברוס בואן, דאנקן ורובינסון), וזאת מקבוצה שהייתה טופ 5 הגנתית למעלה מ-2 עשורים. עם פציעות של רכזים היו געגועים לטוני פארקר שלא להזכיר את מאנו. ההגנה של הספרס התייצבה ולמרות שפופביץ' הביע לא פעם תרעומת על סגנון המשחק של השלושת ששוטף את הליגה הספרס מקום 1 באחוזים מדאון טאון (ואחרונה בניסיונות מהטווח. עם 9.9 פגיעות למשחק היא 26 בליגה). השילוב של הוותיקים, דרוזן את אולדריג' את גיי, הצליח והספרס מצאה את עצמה בפלייאוף בעונה ה-22 ברציפות (שיא ליגה).

3-4 כבר לא קמים לעבודה – הפלח ממתין לדנבר

200 מילים על הסדרה: זה בדיוק המאץ'-אפ שדנבר לא רצתה לקבל. סדרות מול יוטה,OKC או הקליפרס היו נוחות יותר עבור דנבר לדעתי. היה משהו בריצה של דנבר העונה שנראה מלאכותי עם סימן שאלה ענק – איך הם יראו בפלייאוף? עם כל הכבוד ליוקיץ' כפרנצייז פלייר, באופן מסורתי קבוצות בלי סופר סטאר שיכול לקחת כדור וליצור לעצמו מצב קליעה במאני טיים לא שרדו סיבוביי פלייאוף מאוחרים. המפתח של דנבר בסדרה הוא מילסאפ הוותיק שצריך לתפקד כמבוגר אחראי. אייזאה תומאס יכול להיות קלף מהשרוול של מלון (בעיקר בגלל שהוא יכול להחביא אותו בשרוול). אולדריג' ודרוזן + רודי גיי הם המבוגרים האחראיים בספרס וצריכים להוביל את הקבוצה לניצחון בסדרה. אמנם פופביץ' מסתובב עם הילה של כל יכול אבל הוא פישל בעבר גם בפלייאוף (בעיקר מול ממפיס ו-OKC) מול מאמנים צעירים ופחות מנוסים ממנו. דנבר תלויה ביכולת שלה לקלוע ולרוץ. מייק מאלון יצטרך לעשות אדפטציה לרוטציה הרחבה שלו ולצמצם את ממשלת האחדות עם מעבר לממשלה צרה. כמה רגעים של חוסר ריכוז ומשחק עלול לברוח. חלק נכבד משחקני דנבר ירשמו הופעת בכורה בפלייאוף. זה לא מופרך אם הספרס יעברו בסופו של דבר את דנבר ואחריהם את OKC או פורטלנד זו תהיה חתיכת מתנה כי הם יזכו לארח את חצי גמר המערב למרות נחיתות. אם אני צריך להמר על הסדרה אני הולך על דנבר ב-7 או הספרס ב-6. קשה לי להאמין שהסדרה הזאת תגמר מהר למרות שאם הספרס תגנוב את המשחק הראשון בצורה משכנעת זה עלול להכניס את המערכת הצעירה של דנבר לסחרור. דנבר תארח את המשחק הראשון ביום ראשון 5:30 לפנות בוקר.

לוח הזמנים של הסדרה (מועתק מאתר ה-NBA):

Game 1: Sat, April 13 San Antonio at Denver, 10:30 ET, ESPN
Game 2: Tue, April 16 San Antonio at Denver, 9 ET, NBA TV
Game 3: Thu, April 18 Denver at San Antonio, 9 ET, NBA TV
Game 4: Sat, April 20 Denver at San Antonio, 5:30 ET, TNT
*Game 5: Tue, April 23 San Antonio at Denver, TBD, TBD
*Game 6: Thu, April 25 Denver at San Antonio, TBD, TBD
*Game 7: Sat, April 27 San Antonio at Denver, TBD, TNT

פורטלנד טריילבלייזרס (3) – אוק'להומה סיטי ת'אנדרס (6)

מאזן עונתי: 0-4 ל-OKC.

זו תהיה סדרת הפלייאוף הראשונה בין ה-2 מאז שהקבוצה עברה לאוקלהומה. מאזן העבר כל עוד הקבוצה שיחקה בסיאטל עומד על 2-2 ב-2 סדרות ו-8-8 במשחקים. בפעם האחרונה ש-2 בקבוצות נפגשו פורטלנד ניצחה 2-3 בסיבוב הראשון של פלייאוף 1991. אגב המאזן ערב העונה הרגילה עמד על שיווין 116.

100 מילים על העונה של ראסל ווסטברוק (ו-OKC): עוד עונה שוברת שיאים עבור ווסטבורק ושוב OKC מגיעה לפלייאוף מהמקום ה-6, למרות הצפיפות המערבית והסיכוי לסיים טופ 3. מזל גדול לאוקלהומה שסיימה את העונה עם 5 ניצחונות רצופים. לפני הרצף הזה היא עמדה על מאזן 13-6 לאחר פגרת האול סטאר (20-38 בפגרה). מה עבר פתאום על הקבוצה שהתחילה להפסיד משחקים בסיטונאות? אקולהומה רביעית בדיפניסב רייטיניג ורק 17 באופניסב רייטניג. לאלו שמצדדים בווסטבורק זה נתון רע מאוד לקבוצה שהשחקן שלה הוא מלך האסיטסים של הליגה. פול ג'ורג', שנראה בחלק גדול של העונה כמועמד ל-MVP, דעך קצת לקראת סיום העונה. התוספת של שרודר נראתה בינגו וסטיבן אדאמס הביא את הסחורה (פינה את הרחבה ואפשר לווסטברוק לאסוף ריבאונדים). אוקלהומה ניצלה בעור שיניה ממפגש אפשרי בסיבוב הראשון מול גולדן סטייט וקיבלה חתיכת פרס ניחומים.

אחרי התלבטות עם לכובע שלי 3 פינות – מר טריפלווסטבורק

100 מילים על העונה של פורטלנד: האמת שמגיע כל הכבוד לטרי סטוטס שהצליח להוציא את פורטלנד לעונה טובה למרות טאורמת ניו אורלינס מהפלייאוף הקודם. למרות פציעה של נורקיץ', פורטלנד הגיעה ל-53 ניצחונות (שיפור של 4 לעומת העונה הקודמת) והיא במאזן 6-19 מאז האולסטאר. פורטלנד שלישת באופנסיב רייטניג ורק 16 הגנתית. משולם את לילארד זה צמד גארדים שמספק את הסחורה אבל גם לילארד חייב הופעת פלייאוף הירואית ברזומה עם כל הכבוד לעונה רגילה. למרות הפציעה של נורקיץ', אנס קארטר יכול למלא את החלל. אל אמינו זה שחקן שאני מאוד אוהב וממתין לפריצה הגדולה שלו שכנראה כבר לא תבוא. פורטלנד בעונה שהיא נקודת אל חזור עבורה. אם שוב היא תסתיים בסיבוב הראשון, לא מן הנמנע שנראה מאמן חדש או פירוק ויציאה לדרך חדשה.

הזמן הוא עכשיו

200 מילים על הסדרה: אחרי שפורטלנד נתנה סוויפ עונתי על OKC בעונה שעברה היא חטפה סוויט עונתי העונה. כמו בעונה שעברה גם הסוויפ העונתי היה במשחקים שהסתיימו בהפרש חד ספרתי, מה שאומר שהסדרה מאוד נזילה. אני אכן מקווה שנקבל סדרה של משחקים צמודים ולא בלאו אאוט אביבי רגיל בניחוח של אפריל. המאץ'-אפ המעניין של הסדרה מבחינתי הוא דווקא זה של קאנטר מול אדאמס. בכלל קנאנטר בטח ימשיך את המץ'-אפ גם ברשתות החברתיות. אל אמינו יהיה מאוד משמעותי עבור פורטלנד. בשנה שעברה הם אפשרו לרונדו ובעיקר ג'רו הולידיי לפרק להם את העכוז. פורטלנד צריכה להגיע מוכנה לפול ג'ורג' מנקודת הנחה שווסטברוק על אחוזיו המזעזעים ידאג לחרב את המשחק של OKC. המאמן של אוקלהומה לא מצליח לשחזר במאום את ההצלחה שלו בקולג'ים. אני חושב שהוא כן חלק מהותי בבעיות של הקבוצה. צפויה סדרה מערבית קלאסית ומרתקת. הווה אומר סקור גבוה, מתח ואין הגנות. עבור דמייאן לילארד זה עכשיו או לעולם לא. הוא חייב לעשות את המקפצה ולסחוב את הקבוצה לפחות לסיבוב הבא ומשם לגמר המערב (התקרה של קבוצה מערבית שהיא לא גולדן סטייט). אי אפשר לסיים פוסט על OKC בלי בדיחת כרמלו, אז בפורטלנד צריכים להיות מאושרים שהפסידו את השמנמן ל-OKC ומאוחר יותר ליוסטון. זו סדרה בין 2 קבוצות שהמפסידה בה צריכה לחשוב אם מתאים לה לנוע על הקו של עונה רגילה וים בסוף אפריל או לעשות את השינוי המיוחל ולהגיע לפחות צעד אחד רחוק יותר. אני לא מאמין שנראה סוויפ. אלה 2 קבוצות לא צפיות ואני די בטוח שההימור שלי ייפול בסוף. קשה מאוד ללכת עם ווסברוק ועוד יותר קשה ללכת עם פורטלנד. אני אלך על הבלייזרס ב-5 או ב-7. המשחק הראשון יום א' 22:30 שעון באר שבע (למרות שולדי באירופה או בספרד).


לוח הזמנים של הסדרה (מועתק מאתר ה-NBA):

Game 1: Sun, April 14 Oklahoma City at Portland, 3:30 ET, ABC
Game 2: Tue, April 16 Oklahoma City at Portland, 10:30 ET, TNT
Game 3: Fri, April 19 Portland at Oklahoma City, 9:30 ET, ESPN
Game 4: Sun, April 21 Portland at Oklahoma City, 9:30 ET, TNT
*Game 5: Tue, April 23 Oklahoma City at Portland, TBD, TBD
*Game 6: Thu, April 25 Portland at Oklahoma City, TBD, TBD
*Game 7: Sat, April 27 Oklahoma City at Portland, TBD, TNT

יוסטון רוקטס (4) – יוטה ג'אז (5)

מאזן עונתי: 2:2.

מאזן היסטורי בפלייאוף: וואו איזה יריבות! מאזן 22:22 במשחקים, כשיוטה מובילה 3-5 בסדרות. יוטה חטפה 1-4 בחצי הגמר בעונה שעברה. יוסטון היממה את יוטה ב-1994 וב1995 כל הדרך לאליפויות היחידות של המועדון.

100 מילים על יוסטון (ובעיקר על הארדן): יוסטון חוותה עונה מטורפת. לאחר שינוי לא גדול בסגל היא לא נראתה בכלל כמו הקבוצה שניצחה 65 ניצחונות בעונה הקודמת. היא כבר הייתה עם הרגל על הגז אבל הפסד על הבאזר ל-OKC דחק אותה הצידה. את העונה היא פתחה עם כרמלו שנזרק אחר (חוסר) כבוד מהקבוצה. מה חשבתם לעצמכם שם ביוסטון? כרמלו ובופה טקסני הכל כלול של סטייקים זה לא הולך ביחד.

אחרי שהפסידה את המשחק הראשון אחריי האול סטאר היא יצאה לריצה של 3-20 עד להפסד ל-OKC. בעונה הזו הארדן היה מעל כולם. יוסטון המשיכה לנפץ כל שיא שלשות אפשרי, כולל 27 למשחק אחד (לעומת הרצף של 0 מ-27 בגיים 7 של גמר המערב בעונה שעברה). יוסטון עם מספרים היסטוריים התקפית. ומעל כולם ג'יימס הארדן שכבר מתחילים לדבר על האם הוא הטוב ביותר שלא זכה באליפות או סתם זונה (עם זקן) של מספרים. יוסטון נופלת וקמה על היכולת שלה להיות מדויקת מדאון טאון. כריס פול דועך קצת אבל ד'אנטוני רוצה אותו בריא.

הארדן שלא תגמור כמו הימין החדש

100 מילים על יוטה: יוטה תחת הראדר של קבוצות מאכזבות. לטעמי אכזבה קצת העונה. מזלה שהיו בלופריות הרבה יותר גדולות. שיפור של 2 ניצחונות לעומת העונה הקודמת ובנוסף היא שוב במקום ה-2 בדיפניסב רייטינג. שוב פתיחת עונה חלשה (לוח קשה יאמרו המורמונים) ושוב ריצה יפה לאחר פגרת האול סטאר (5-18). בכל זאת, אם הכל נראה כמו בעונה הקודמת, יוטה צריכה לשאוב עידוד כי בשנה שעברה היא חלפה על פני OKC. יוטה קבוצה מאוזנת עם 6 שחקנים עם 10+ למשחק. דונבן מיטשל שפרץ בפלייאוף אשתקד סיפק עונה כשרה פרווה כשהיו ציפיות מוגזמות שיגיע לממדים גבוהים יותר. צריך להתאזר בסבלנות. קווין סניידר עושה עבודה טובה ורודי גובר ממשיך לא לקבל את הקרדיט המגיע לו. התלכיד הקבוצתי ביוטה עובד הרבה יותר מהסקאוטינג של מכבי שבטח שואל את עצמו האם אינגלס של יוטה זה אותו אינגלס שבקושי מצא את מקומו בצהוב כחול.

יאללה יוטה .אתה בכלל מניו אורלינס ושם הג'אז שולט!!!!!

200 מילים על הסדרה: דם רע. המון דם רע זורם בין יוטה ליוסטון. בסקר שנערך לא מזמן בין מדינות ארה"ב הקבוצות השנואות באמריקה הן הגולדן בויז והלייקרס מקליפורניה, ודווקא במדינת יוטה שונאים את יוסטון. זאת סדרה עם פוטנציאל מאוד גבוה. 2 סנטרים אפרו-אירופים בדמות גובר וקאפלה. ספסלים טובים ויכולת לרוץ. המאץ'-אפ בין הארדן למיטשל יכול לעשות את המקפצה עבור דונבן. המפתח ביוסטון יהיה זה שיעזור להארדן לתת את האקסטרה אלמנט. יוסטון לא תרצה לאבד משחק בבית והיא צריכה לקוות לסיים את הסדרה כמה שיותר מהר עם כמה שיותר טילים לא מקורקעים למפגש בסיבוב הבא מול הקליפרס (ברור שלא). יוטה יכולה לפנטז על הפתעה ועל חזרתו של הבן הסורר ראסל ווסטברוק ליוטה. זה תרחיש שכל חובבי המערבונים חייבים לקחת חשבון. ראסל המזוהם (מילולית) חוזר ליוטה! בשביל לעשות את זה יוטה צריכה את גובר בשיא ואת מיטשל בדז'ה וו לפלייאוף 2018. צריך לנסות כל קונסטלציה הגנתית מול הארדן (אינגלס, מיטשל, רוביו, קראודר, השומר בכניסה לבניין). זו תהיה סדרה מרתקת ואני מקווה שלא כמו בשנה שעברה נקבל משחקים צמודים ולו רק בכדי לראות את הארדן מפשל שוב (שמישהו ינגב לאפלטון את הדמעות). אם אני חייב להוציא כמה לירות להמר, אני הולך על שיחזור 2018 עם 1-4 ליוסטון. אולי אפילו סוויפ. משחק ראשון יום ראשון 4:30 בבוקר שעון עכו והסביבה.

לוח הזמנים של הסדרה (מועתק מאתר ה-NBA):

Game 1: Sun, April 14 Utah at Houston, 9:30 ET, TNT
Game 2: Wed, April 17 Utah at Houston, 9:30 ET, TNT
Game 3: Sat, April 20 Houston at Utah, 10:30 ET, ESPN
Game 4: Mon, April 22 Houston at Utah 10:30 ET, TNT
*Game 5: Wed, April 24 Utah at Houston, TBD, TBD
*Game 6: Fri, April 26 Houston at Utah, TBD, TBD
*Game 7: Sun, April 28 Utah at Houston, TBD, TBD

16 תגובות

  1. תודה מידן על פריוויו נהדר למערב.
    אני הולך עם התאנדר מול הבלייזרס (סוג של טורונטו רק במערב בפלייאוף ובטח בלי נורקיץ') . לדעתי פופ ישלוף שפן או שניים מהכובע כהרגלו (לוני ווקר? פולטל?) והשועל הוותיק יוביל את הספרס לניצחון ב-6 .

    1. תודה אסף
      הפופ נרדם מדייי פעם בשמירה בפלייאוף
      למייק מלון יש את היכולת לתת לו שחמט
      בכל מקרה זאת הסדרה הכי מעניינית בסיבוב הראשון

  2. וואי אי אפשר לחכות כבר שיתחיל!! תודה מידן על הכנה נהדרת למערב
    אשמח לראות סדרות הולכות לגיים 7 כבר בסיבוב הראשון כמו שהיה לפני כמה שנים.
    המצאפים בין פורטלנד לתאנדר מעולים וכל משחק יהיה צמוד גם אם יגמר 1-4 לאחת מהן
    יוטה יכולה לעשות צרות צרורות ליוסטון ואני מאוד מקווה שיצליחו לעבור אותם.
    לגבי הספרס, זאת סדרה יבשה יחסית. אני חושש שמזלזלים בדנבר יותר מדי והיא בכלל לא רעה
    נצטרך להיות בשיאנו בשביל לעבור אבל אני תמיד אופטימי.
    גולדן סטייט ב 5 זה מחמאה לקליפרס שכברהעשו את שלהם. יאללה שיתחיל כבר

    1. תודה
      הפלייאוף שאתה מדבר עליו היה מדהים אבל די יבש אחרי הסיבוב הראשון
      יותר מאשר גיים 7 הייתי מעדיף לקבל פרוויו נקי מבלואאוטים

  3. תודה מידן. הפלייאוף במערב יהיה רצחני כבר מהמשחק הראשון. אני מקווה שיוסטון ודנבר תגענה מפוקסות ושג״ס יזלזלו (לא שיש סיכוי שהם יפסידו את הסדרה אבל לפחות שיתאמצו קצת). חבל על פורטלנד על הפציעה של נורקיץ׳ וגם משולם לא בשיאו, הם יפסידו לאוקלהומה ב 6-7 משחקים. יוסטון תקבל את ג״ס כאנדרדוגית אבל מי יודע, איזו פציעה קטנה או חוסר כשירות של דוראנט והיא עוברת אותם

  4. פריוויו מעולה!
    כמובן שלא מסכים לגבי פורטלנד אבל מקווה שתהיה צודק בסוף

  5. נהדר מידן. לקח לי זמן לקרוא אבל זה היה מתומצת, מקיף ומשעשע מפעם לפעם.
    זמן מצרך נדיר עבורי בימים אלה אבל היה שווה להחזיק עד הסוף כי השומר בכניסה לבניין הרג אותי סופית
    🙂

  6. סקירה נפלאה ממש.
    להערכתי פורטלנד מפסידים לראסל.
    יוסטון אמורים לדהור קדימה השנה. לא מפחדים מ ג"ס

    1. אני לא מבין למה פורטלנד כל כך אנדרייטד
      בכל מקרה המנצחת מהסדרה הזאת תמשיך עם המומנטום עד לגמר המערב

  7. פשוט מצוין תודה מידן. במזרח הכל כל כך קל הארבע הראשונות יהיו בחצי גמר האיזורי ואז באמת קשה לנבא. כאן קשה לנבא את הכל אולי חוץ מהלוחמים. בכל אופן אחלה פריוויו וסחטין על ההימור על פורטלנד מול okc. זה מה שנקרא אומץ… תודה מידן יאללה שיתחיל כבר הפליאוף… 🙂

    1. אני לא חושב שזה הימור אמיץ
      פורטלנד ביתית ו OKC הייתה צריכה לקבל את גולדן סטיייט

  8. איזה הבדל בין הקונפרנסים יא רבאק.
    סיבוב ראשון קטלני שרק 1-8 סדרה שתלך ל4-5 משחקים.
    כל שאר הסדרות הכל יכול לקרות.
    דנבר-ספרס: אם הספרס גונבים משחק בדנבר חסרת הנסיון, הבית שלהם יעשה את העבודה והספרס ינצחו ב6. אם דנבר שומרים על הבית, ילך ל-7.
    פורטלנד-אוקלהומה: אוקלהומה מצ' אפ גרוע לפורטלנד. אבל אוקלהומה אי אפשר לדעת איך תיראה ביום נתון.
    הסיכוי של פורטלנד אם יצליחו לעצור את פול ג'ורג' שקלע 38 נק' בממוצע נגדם.
    אני נותן כאן 2-4 לאוקלהומה
    יוסטון-יוטה:
    סדרה ממש קשה לרוקטס. שתי הקבוצות ממוקמות מקום 1 ו-2 בדירוג ההגנתי מאז האולסטאר. ובכלל 2 הקבוצות הכי טובות בליגה מאז האולסטאר.
    לדעתי תהיה סדרה של 7 משחקים עם סיכוי להפתעה במידה שכריס פול לא יהיה במיטבו.

    1. ניב אתה פסימי מידיי
      קשה לי להאמין שיוטה תעבור את יוסטון
      נראה לי שיהיה בלואו אאוט לפחות באחד המשחקים הראשונים ביוסטון

  9. פריוויו אדיר. ממש.
    חייב לציין שאני בעד יוסטון העונה. יהיה ממש מגניב אם היא תיקח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם