פריוויו לקונפרנס המזרחי

מידן בורוכוב עם כל מה שאתם צריכים לדעת על סדרות הסיבוב הראשון בפליאוף. ונתחיל עם הצד שבו הכל פתוח. החל מהסיבוב השני לפחות... המזרח

מחר זה מתחיל – הפלייאוף! אז ללא הקדמות מיותרות נעבור לסדרות ננתח ונספק את המידע הרלוונטי לכל סדרה.

מילווקי באקס (1) – דטרויט פיסטונס (8)

מאזן עונה רגילה: 0-4 מילווקי (סוויפ עונתי ראשון אי פעם בעונה הרגילה בין הקבוצות מאז מילווקי הצטרפה לליגה בעונת 1968/9)

מאזן פלייאוף: 0-4 לפיסטונס ב-4 סדרות עד כה מאזן חד צדדי של 3-14 . דטרויט ניצחה בסיבוב הראשון של 1976 1-2. בחצי גמר המזרח של 1989 הבד בויס המקוריים נתנו סוויפ למילווקי. ב-2004 וב-2006 הפיסטונס נתנו סוויפ ג'נטלמני בסיבוב הראשון למילווקי.

מילווקי ב-100 מילים: הקבוצה שסיימה ראשונה בליגה. קלעה הכי הרבה למשחק (118.1) עם הדיפנסיב רייטינג הטוב בליגה והאופניסיב רייטינג ה-4 . היחידה להגיע ל-60 ניצחונות. סיימה 7 בעונה שעברה והודחה 3-4 מול בוסטון סלטיקס (והייתה הקבוצה היחידה שניצחה את כל משחקי הבית בפלייאוף 2018). מילווקי בעונתו הראשונה של בודנהולצר ניפקה עונה מעל ומעבר לציפיות המוקדמות. היא ניצחה 45 פעמיים בהפרש דו ספרתי (כל קבוצה שעשתה זאת בעבר זכתה באליפות). 6 שחקנים בספרות כפולות ואין שחקן ששיחק יותר מ-33 דקות. מרגישים רוחות של שינוי בוסיקונסין. היא הקבוצה הטובה בליגה והיא קיבלה סדרה בהזמנה להתחיל איתה את המסע לאליפות.

זורבה היווני – זה השיר הכי מתאים לפריק היווני

דטרויט ב-100 מילים: הפיסטונס סיימו את העונה במאזן 12-19 ותפסו את עגלת הפלייאוף. מקום 21 באופניסב רייטינג ו-11 בדיפנסיב. הופעה שניה בלבד בפלייאוף בעשור האחרון כשגם ההופעה הקודמת הייתה מהמקום ה-8. בלייק גריפין עם עונה ראשונה מעל 67 משחקים מאז 2014 סיפק את הסחורה והפיסטונס מוכיחה שקו קדמי קטלני זה הכי ניינטיז שיש. דווין קייסי שהיה מאמן העונה בעונה הקודמת הצליח להביא את הפיסטונס לחוף מבטחים בעונה פושרת. הקבוצה מעיר המכוניות בעונה פושרת נוספת. נראה שעד שלא ירכיבו שם את הבד בויז 3 הם לא יצליחו להתרומם ובעידן של פולטקלי קורקט קיס מי האג מי זה נראה חלום רחוק.

עיר המכוניות – האמריקאיות זה כבר לא מה שהיה פעם

200 מילים על הסדרה: לכאורה סדרה חד צדדית, אבל ניסיון העבר מפגיש 2 מאמנים שכשלו בפלייאוף עם קבוצות טובות יותר. הפיסטונס צריכים לתקוף ולנסות לגנוב את המשחק הראשון. לופז והגריק פריק זה מאץ'-אפ הכי פחות טוב שהפיסטונס יכלו לקבל. חבל שקייסי לא חזר למפגש פיקנטי מול האקסית הקנדית. לדטרויט יש את הכלים להפתיע והיא תלויה בבלייק גריפין. סביר להניח שמילווקי תתרכז בעיקר בלעצור את הקו הקדמי של דטרויט. הפיסטונס קולעת באחוזים לא טובים מדאון טאון (34.8%, 23 בליגה). מילווקי צריכה לשחק את הכדורסל שהביא אותה עד הלום. היא קבוצה טובה יותר ולמרות פציעות של מירוטיץ', סנל, דיווצ'ינזו וברוגדון היא לחלוטין לא רק הקבוצה של הגריק פריק. בלדסו, לופז ומידלטון הם כוח מסייע איכותי שמביא את עצמו לידי ביטוי תחת בודהולצר. היא קבוצה עמוקה יותר מדטרויט והיא צריכה לנצח את הסדרה או שזו תהיה הפתעה מרעישה בסגנון ההדחה של דאלאס מול הוורירס ב-2007. מילווקי ניצחה ב-15 הפרש בממוצע את 4 המשחקים מול דטרויט. ניצחון במשחק הראשון יוריד לחץ ויסלול את הדרך לסוויפ ג'נטלמני 1:4 לקבוצה מוויסקונסין. משחק מס' 1 ביום שני בשעה 2:00 לפנות בוקר.

לוח המשחקים ( מועתק מ-ESPN) שעון מזרח ארה"ב:

GAMETICKETSTIME (ET)AWAYHOMETV
1Sun 4/147:00 PMDetroitMilwaukeeTNT
2Wed 4/178:00 PMDetroitMilwaukeeNBATV
3Sat 4/208:00 PMMilwaukeeDetroitESPN
4Mon 4/228:00 PMMilwaukeeDetroitTNT
5*Wed 4/24TBDDetroitMilwaukeeTBD
6*Fri 4/26TBDMilwaukeeDetroitTBD
7*Sun 4/28TBDDetroitMilwaukeeTBD

טורונטו רפטורס (2) – אורלנדו מג'יק (7)

מאזן עונה רגילה: 2-2 (כל קבוצה ניצחה והפסידה משחק בבית).

מאזן היסטורי: 0-1 בסדרות לאורלנדו שניצחה 1-4 בסיבוב הראשון של 2008.

טורונטו ב-100 מילים: מאסיי יוג'רי לא היסס להיפטר מדרוזן שנחשב לסמל של הקבוצה שלקח הימור עם קוואי לנארד. יוג'רי הלך בענק כשהנחית בקבוצה את מארק גאסול. טורונטו ניצחה 7 מ-9 המשחקים האחרונים, כשהיחיד שניצח אותה הוא ג'רמי לאמב עם 2 שלשות מטורפות. מקום 5 גם באופנסיב וגם בדיפניסיב רייטינג. זאת הייתה עונת בכורה פנטסטית לנרס על הקווים. טורונטו שהפסידה שנה אחרי שנה לקינג ג'יימס מגיעה לפלייאוף 2018/9 בידיעה של "למה לא אנחנו? למה לא עכשיו?!" טורונטו קבוצה סופר מאוזנת עם כוכבים (קוואי, לאורי, גאסול, איבקה) וצוות מסייע עם סכין בין השיינים (סיאקם, ואן פליט, דני גרין והלינסיניטי).

מרגיש לי כמו השיר של קוואי

אורלנדו ב-100 מילים: מאזן 40-42. חוזרת לפלייאוף לראשונה מאז העונה המקוצרת של 2011/2 (או מאז הטרייד של דוויט ללייקרס) קבוצה 4 בפריוויו עד כה 4 מ-4 למאמנים החדשים. מגיעה מילה טוב לקליפורד שנזרק משארלוט על כך שהצליח לגבש את הקבוצה הצעירה הזו של אורלנדו. היא סיימה את העונה במאזן 8-20 ואני מציע לא לזלזל בהם. זאת הייתה העונה של ווצ'ביץ' שרשם גם הופעת אול סטאר. למרות שאארון גורדון נסוג, ולמרות שלא יצא לקבל תפוקה גדולה ממו במבה וממרקל פולץ, אורלנדו התגבשה לכדי קבוצה שסגרה את הפער למרות פתיחת עונה חלשה ונכנסה לפלייאוף.

יאללה ארון אתה לא לייזי וגם לא עדי ובטח שלא א.ד

200 מילים על הסדרה: קצת חבל על אורלנדו שקיבלה דווקא את טורונטו. מצד שני אם יש קבוצה שמפסיקה לשחק באפריל זו דווקא טורונטו. נראה שלאורלנדו אין מאץ'-אפ מול קוואי לנארד והוא עשוי לסחוף את טורונטו לניצחון ואפילו קל. איבקה וסיאקם ינטרלו את ארון גורדון וווצ'ביץ' צפוי לחיים קשים ממארק גאסול. אם טורונטו תעלה הילוך הגנתית יש לה את הקבוצה הטובה בליגה עם בלוקרים אדירים וקוואי שהוכיח בימיו בספרס שהוא יחידת הגנה משומנת של איש אחד. אורלנדו קבוצה שנעה סביב הממוצע. לא בולטת לחיוב או לרעה בשום אספקט של המשחק (אחרונה בהליכות לקו). בפלייאוף היא צריכה לשחק באגרסיביות ולאתגר את נרס. המג'יק ברצף שלהם לפלייאוף היו קבוצת ההגנה עם האופניסב הטוב בליגה ב-30 המשחקים האחרונים. הבעיה שלהם שמול טוורנטו היא צריכה להרבה יותר מרק הגנה. הבסיס של טורנטו מאוד חזק והתוספת של קוואי שמביא מנהיגות שקטה עשוי להקל את המלאכה על הקנדים. לטורונטו יש מגוון אופציות והיא יכולה לשחק גם סמול עם איבקה בסנטר, סיאקם וקוואי. זה מפגש קצוות שמביא 2 קבוצות חמות. לדעתי יש פוטנציאל לסדרה הזאת להגמר בסוויפ קנדי אבל לא אפול מהכורסה אם הסדרה תלך לגיים 5. חוסר הניסיון של אורלנדו יהיה בעוכריה. משחק ראשון מוצ"ש בחצות.

לוח המשחקים ( מועתק מ-ESPN) שעון מזרח ארה"ב:

GAMEDATE | TICKETSTIME (ET)AWAYHOMETV
1Sat 4/135:00 PMOrlandoTorontoESPN
2Tue 4/168:00 PMOrlandoTorontoTNT
3Fri 4/197:00 PMTorontoOrlandoESPN
4Sun 4/217:00 PMTorontoOrlandoTNT
5*Tue 4/23TBDOrlandoTorontoTBD
6*Thu 4/25TBDTorontoOrlandoTBD
7*Sat 4/27TBDOrlandoTorontoTNT
* if necessary

פילדלפיה 76 (3) – ברוקלין נטס (6)


מאזן עונה רגילה: 2-2 (כל קבוצה ניצחה והפסידה משחק בבית).

מפגש פלייאוף שלישי בין ה-2. מאזן 1-1 בסדרות. פילי ניצחה 0-2 ב-1979. ב-1984 הנטס ניצחה בסיבוב הראשון 2-3 את האלופה הגאה בסדרה שהסתיימה בניצחונות חוץ בלבד.

פילדילפיה ב-100 מילים: פילי הלכה אול אין ובגדול השנה. את העונה שעברה היא סיימה 0-16 ונראה היה שהיא תמשיך לפחות לגמר המזרח, אבל היא קיבלה בראש מבוסטון הפצועה בחצי גמר המזרח (4-1), בסדרה ששמה המון סימני שאלה על בן סימונס. העונה פילי פירקה את הבסיס של קבוצת הפרוסס בתמורה לג'ימי באטלר השנוי במחלוקת ועבור טוביאס האריס. יחד עם רדיק יש לפילי חמישייה מטורפת כאשר המפתח שלה הוא ג'ו אמביד. השחקן שהכי מרגש אותי בליגה מאז הפסקתי להתרגש מסטפן קארי ודוראנט. לדעתי העונה הזו מאכזבת עבור פילי, כי לא הייתה שום סיבה שלא תסיים לפחות עם 57 ניצחונות. פילי ירדה מהמקום ה-4 ל-15 בדיפניסב רייטינג העונה למרות תוספת של מגן כמו באטלר מה שמוכיח שכדורסל הוא משחק קבוצתי. אם לפילידפיה יש סוויץ' סודי שהיא יכולה ללחוץ עליו היא יכולה ללכת עד הסוף. כשיש לה מאץ'-אפ אפילו מול הגולדן בויז מהמפרץ.

מלך הג'ונגל אמביד ג'ו אמביד

ניו יורק נטס ב-100 מילים: להתחיל עם הנטס זה… ללא מילים. כל הכבוד למאמן העונה שלי אטקינסון שהצליח להוציא מים מהסלע מקבוצה שהיו לה את כל הסיבות להסריח את הפארקט ולו רק עבור בחירת דראפט לראשונה מאז הקבוצה הייתה אי שם בניו ג'רסי. הנטס היא דוגמה נהדרת לקבוצה שהשלם עולה על סך חלקיה. היא התמודדה מצוין עם פציעות לאורך העונה (להוציא רצף של 8 הפסדים שהוריד אותה למאזן 18-8) היא הייתה מאוזנת לאורך רוב העונה. גם שנראה היה שלוח סיום קשה/רצחני ישאיר אותה בחוץ הנה היא כאן. השחקן שמוביל אותה הוא דיאנג'לו ראסל, שהיו מי שחפרו לו קברים של באסט בימיו בלייקרס. המשוכה של פילדלפיה גבוהה אבל אטקינסטון מוכיח שהוא יודע להוציא את המרב מהקבוצה שלו. הנטס קלעה 112.3 למשחק וספגה מספר זהה. היא אנדרדוג קלאסית, ואם הקבוצה של 1984 הדיחה את פילי הגדולה, קטן על ברוקלין לשחר את ההיסטוריה.

200 מילים על הסדרה: שוב סדרה ביו קבוצות שחלקו את המשחקים ביניהן. המפתח לניצחון יהיה להגיע ל-120 בשביל לנצח. במשחק היחיד שנערך ב-2019, פילי בסגל הנוכחי ריסקה את הנטס כשאמביד חגג עם 39 משלו. ברוקלין קבוצה מאוד מאוזנת והיתרון היחסי הגדול שלה על פילי הוא העדר אגו והספסל. ואם כבר הספסל אז כמובן שהמאמן. פילדלפיה צריכה את אמביד בשיא ולקבל תפוקה התקפית גבוהה מבאטלר, האריס ורדיק בהיעדרותו של סימנוס מקשת ה-3. למרות העליונות של פילי, היא שבירה באופן יחסי ותלויה מאוד בבריאות של אמביד וביכולת של הספסל לתפקד. מריאנוביץ' ומק'ונל צריכים להיות מוכנים לתת עבודה. ברוקלין צריכים להראות לפילי מה זו קשיחות ניו-יורקית. ניו יורק ופילי עבורי זה זיכרונות מ-2 ערים שאני פשוט דלוק עליהן. פילי זאת עיר ספורט מטורפת ואם ברוקלין תדבק בחיידק הניו-יורקי, הסדרה הזאת, שממהרים להספיד, יכולה להגיע גם לגיים 7. זאת תהיה הפתעה אדירה אם פילי תודח, אבל אם יש סדרה שיכולה להיות בה הפתעה אני הולך על הסדרה הזאת. ההערכה שלי שברוקלין תצליח להקשות על פילדלפיה ולא תאבד משחק בבית. פילי תנצח ב-7 בסדרה שתגמר ללא ניצחון חוץ (ליישר את הסטטיסטיקה לסדרה המטורפת של 1984). פילי ב-7. משחק ראשון במוצ"ש 21:30.

לוח המשחקים (מועתק מ-ESPN) שעון מזרח ארה"ב:

GAMETICKETSTIME (ET)AWAYHOMETV
1Sat 4/132:30 PMBrooklynPhiladelphiaESPN
2Mon 4/158:00 PMBrooklynPhiladelphiaTNT
3Thu 4/188:00 PMPhiladelphiaBrooklynTNT
4Sat 4/203:00 PMPhiladelphiaBrooklynTNT
5*Tue 4/23TBDBrooklynPhiladelphiaTBD
6*Thu 4/25TBDPhiladelphiaBrooklynTBD
7*Sat 4/27TBDBrooklynPhiladelphiaTNT
* if necessary

בוסטון סלטיקס (4) – אינדיאנה פייסרס (5)

מאזן עונתי: 1-3 בוסטון.

סדרת פליאוף מספר 6 בין ה-2. בוסטון מוליכה 2-3 בסדרות ו-12-13 במשחקים. אינדי לקחה את 2 הסדרות האחרונות 0-4 ב-2004 ו-3-4 ב-2005. בוסטון ניצחה בסיבוב הראשון של 1991, 1992 ו-2003.

בוסטון סלטיקס ב-100 מילים: מה יהיה בוסטון? הקבוצה שהגיעה מהמקום ה-1 בעונה שעברה ללא קיירי והיוורד והייתה רחוקה לברון אחד וגיים 7 מסוויפ לוורירס, סיפקה עונה רגילה מזעזעת, והוכיחה שלפעמים אם יש לך תבשיל טוב ואתה מוסיף לו חומר גלם מצוין, זה לא עובד. קיירי והיוורד, בעונה אישית לא טובה, גרמו לנזק כפול כי הם פגעו בהתפתחות של בראון וטייטום. יכול להיות שלמאמן קולג'ים כמו סטיבנס הרבה יותר נוח לעבוד עם חומר גלם בוסרי יותר ולא עם סטארים מוכחים. פחות מ-50 ניצחונות ומאזן לא מחמיא של 12-12 מאז פגרת האולסטאר זה ממש לא מה שאוהדי בוסטון פיללו לו. הקבוצה ירדה למקום ה-7 בדיפנסיב רייטינג (1 בעונה שעברה). זה יהיה קשה מאוד לבוסטון, כי ההיסטוריה נגדה. להוציא יוסטון 1995, לא הייתה אלופה עם פחות מ-50 ניצחונות ,שבאה מתחת למקום 3 בקונפרנס. כישלון העונה (כל מה שפחות מגמר ליגה הוא כישלון) והעונה הבאה תהיה עם קבוצה חדשה לגמרי.

אינידיאנה פייסרס ב-100 מילים: וואו! פשוט וואו לנייט מקמילין ומה שהצליח להוציא מאינדי השנה. ללא אולדיפו ברוב בעונה אידני הייתה די קבועה בטופ 4 במזרח. היא סיימה 5 לבסוף, אבל העונה שלה מעוררת כבוד. בעיקר בגלל העקביות בעונה ה-2 ללא פול ג'ורג'. היא מצליחה לסיים גבוה יותר מהמקום בו הוא סיים את הקונפרנס המערבי. שם המשחק באינדי זה הגנה. היא סיימה 3 בדיפנסיב רייטינג. זה מאוד מרשים וזה היה העוגן של הקבוצה העונה. בהעדרו של אולדיפו, 7 שחקנים קולעים בין 10 ל-18 נקודות, בהובלתו של בוגדנוביץ' (אל תקראו לי בוגדן) שהצליח לרשום חסימה אחת העונה (לא בממוצע, אלא אחת כל העונה למרות 203 ס"מ). כיאה לקבוצה הגנתית, היא 3 בליגה בחטיפות. בהעדרו של כספי נותרנו עם ליף ג'וניור כישראלי היחיד בליגה (גם זה משהו). אגב בראד אביו של טי ג'יי התגייר עבור בחורה שהוא רצה להתחתן איתה. הוא נשאר יהודי אבל הנישואים לא הצליחו בסוף.

לצאת מהאסמים ולרקוד

200 מילים על הסדרה: למרות שזו הסדרה הכי צפופה עם 2 קבוצות שרק משחק אחד מפריד ביניהן, אני חושב שזו הסדרה הסגורה ביותר. אני לא רואה שום סיכוי שאינדי עוקצת את בוסטון למרות הפציעה של סמארט. לבוסטון יש כל כך הרבה כלים וניסיון, כדי לסגור את הסדרה הזו ובפחות מ-5 משחקים. הגיים צ'יינג'ר הוא קיירי, שלמרות עונה פושרת, הוא עדין שחקן הקלאץ' ה-2 הטוב בליגה (דוראנט ראשון). המספרים לצידו השנה, כאשר הוא 3 בנקודות בקלאץ', ראשון בסלי שדה ו-2 באחוזי קליעה (בואו לא נכנס לאיך מודדים קלאץ', אבל הנתון מתייחס ל-5 דקות אחרונות של משחק צמוד). אינדי, שמאפשרת הכי פחות נקודות למשחק, תנסה לעצור הגנתית את בוסטון. בפלייאוף הגיע זמנו של ג'יילן בראון להתעורר בבוסטון ולעשות את ההבדל. אין ספק שלבוסטון הגנה טופ 5 בליגה אם לא טופ 3, אבל היא צריכה ללחוץ על הכפתור שמביא לה את האינטנסיביות הנדרשת בפלייאוף. יכול להיות שסטיבנס מרגיש יותר בנוח כאנדרדוג אבל הוא הטופ-דוג ביג טיים בסדרה הזו. אינדיאנה צריכה למנוע מבוסטון לרוץ ולהתמקד בקיירי, כשטרייק אוונס יכול להיות האיש שלה בהגנה. אינדי צריכה לקבל הופעת אורח טובה התקפית משחקן שונה בכל ערב נתון. מיילס טרנר צריך לעבוד קשה מאוד בצבע, כשסבוניס ג'וניור יכול להיות הג'וקר. האם לסטיבנס יהיה את הרצון ללכת עם חמישייה שכוללת את הורפורד, קיירי, הייורד והצמד בראון את טייטום? מוריס וביינס יהיו הפועלים השחורים ובוסטון תקבל את סמארט רק בגמר המזרח, ועל זה נדבר בפריוויו לסדרה מול טורונטו. בוסטון בסוויפ עם אופציה לניצחון ב-5. משחק מס' 1 ביום ראשון ב 20:00 בערב שעוננו.

לוח המשחקים (מועתק מ-ESPN) שעון מזרח ארה"ב:

GAMETICKETSTIME (ET)AWAYHOMETV
1Sun 4/141:00 PMIndianaBostonTNT
2Wed 4/177:00 PMIndianaBostonTNT
3Fri 4/198:30 PMBostonIndianaABC
4Sun 4/211:00 PMBostonIndianaABC
5*Wed 4/24TBDIndianaBostonTBD
6*Fri 4/26TBDBostonIndianaTBD
7*Sun 4/28TBDIndianaBostonTBD

19 תגובות

  1. תודה מידן, נתת פה סקירה מקיפה שחבל על הזמן.
    הסיבוב הראשון יהיה די מנומנם עם ההסתייגות שברוקלין ואורלנדו יתנו פייט, אבל זה לא יספיק להן. ההמשך יהיה יותר מעניין, לראות איך טורונטו נכנסת לקצב והאם היא אכן השתדרגה מספיק בעקבות קוואי. מילווקי היא עדיין הפייבוריטית שלי במזרח.

  2. מעולה ממש
    חיפשתי נקודה להתווכח אתך אבל לא מצאתי כלום. אולי קצת צרם לי שלא זרקת כמה מילים על פי ג'יי טאקר אבל זה פרוויו למזרח אז אני מגלה הבנה….
    🙂

  3. איזה פריוויו נהדר! ללקק ת'אצבעות!
    ההפתעה היחידה להערכתי (ולתקוותי) יכולה לבוא מפילי-נטס.
    הייתי מת שאורלנדו יבעטו לקוואי בטוסיק אבל לא נראה לי שזה יקרה.

    תודה רבה מידן על יופי של פוסט!

  4. פריוויו לפנתיאון .ניתוח מעולה על כל האספקטים ולכן איתך בתחזיות חוץ מפילי. גיים 7 לא יהיה אין מצב. אני הולך על ג'נטלמן סוויפ.

  5. פוסט נהדר מידן.

    תחזית שלי:

    מילווקי – פיסטונס 0-4
    בלייק לא בקו הבריאות ולפיסטונס אין מספיק כלים ואין מי שיאט את יאניס. בלייק ינוטרל ויסיים עם פחות מ-40% מהשדה ויתוסכל כשיבין שאין סביבו כלום.

    טורונטו – אורלנדו 1-4
    קאווי הולך לחגוג בסדרה ולהוכיח שהוא השחקן הכי טוב בקונפרנס, גם יותר מהיווני הגדול. אורלנדו במומנטום מצוין ועם ווצביץ בעונה אדירה אבל זה לא יספיק בשביל לאיים על הקנדים.
    פילי – ברוקלין 4-2
    הסיקסרס הם באמת חידה ועם כל הפוטנציאל הגדול משהו שם לא מתחבר. מקווה שקאסל ימשיך את העונה הטובה לתוך הפלייאוף אבל בסוף השרון העודף של פילי יספיק להם.
    בוסטון – אינדי 4-2
    יש לי הרגשה שכל משחק הולך להיות צמוד ומותח אבל בסוף קיירי יתעלה מספיק פעמים בקלאץ' ועם הביתיות הסלטיקס יעברו.

    תרשמו, טורונטו יוצאת מהמזרח.

    1. תחזיות הגיוניות
      מאז 2016 המעומדות 1-4 במזרח עולות לשלב הבא
      הקבוצות 5-8 במזרח לא מהוות איום וחבל דווקא השנה הן מגיעות במונטום טוב

  6. סחטיין על ההשקעה מידן.

    לא מסכים לגבי אורלנדו, אני חושב שהם הולכים לעשות סדרה מצויינת גם אם זה לא אומר שבסוף הם יעברו אותה. פילדלפיה היא באמת הקבוצה הכי אניגמטית במזרח ומילווקי הולכת לעשות חיים נגד הקבוצה הלא מפותחת של הפיסטונס ומאמן הליגה המוצלח קייסי.

  7. יופי של פריוויו אני מאמין בנטס אבל זאת תהיה רעידת אדמה אם הם עוברים. בוסטון הפכפכה אבל אינדי עוד יותר ובעיקר סימן השאלה על טורונטו מרחף בגדוללל. יהיה דיסקו

  8. פוסט נפלא.אני רואה 2 סדרות שמגיעות לגיים 7.טורונטו מילווקי ינצחו ב-5 גג

  9. נהדר מידן, פריוויו מקצועי ומקיף.
    תכלס בניגוד למעאב כל הסדרות כאן עם תוצאות ידועות מראש ורובן יגמרו מהר מאוד.
    גם אני חושב שפילי נטס סדרה עם סיכוי להפוך לארוכה ביותר (לא חכמה כי רובן יגמרו בסוויפ או סוויפ ג'נטלמני)..
    הימורים שלי:
    מילווקי- דטרויט: 1-4
    טורונטו- אורלנדו: 1-4
    פילי- נטס: 2-4
    בוסטון- אינדיאנה: 1-4

  10. מצוין מידן. גם הקטעים המוזיקליים .
    (למרות שאפשר היה מבחינתי לוותר על עבריין המין אר קלי)

    1. תודה !
      השיר התאים …
      מקווה בשביל קלי שישב בכלא ויקליט גרסאת כיסוי –
      I believe I can cry

  11. פריוויו גדול מידן. אני גם משלים חלק מהדברים במשחקים המוקדמים. עבודת קודש עשית כאן, נגעת בכל הנקודות הכי חשובות ומעניינות לקראת הסדרות.
    כתבת בול כמו שחשבתי בעצמי. הסיכוי הכי רציני לסדרה צמודה כאן הוא הנטס מול פילי, רק בגלל שלפילי אין ספסל ולנטס יש אחד, ועמוק.
    תודה רבה

    1. פריוויו מעולה ומהנה. תודה רבה.
      פילי וברוקלין יכולה להתפתח לסדרה מעניינת. אינדי ובוסטון סדרה משוגעת שיכולה להתפתח למיליון כיוונים.

    2. חייבים להחליף את הז'רגון ספסל בכסאות
      אלא אם יעשו רטרו ויעברו באמת לסספל

  12. איזה השקעה מטורפת !
    פרוויו ממש מעולה יישר כוח וכל הכבוד על האתר החדש
    ממתין לפרוויו המערבי

  13. מצויין מידן,תודה. למעט ברוקלין-פילי וקצת לראות האם בוסטון תשנה פאזה בפלייאוף , שאר המשחקים די משמימים , אך מה לנו כי נלין..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם