המשחקים הנוחים לצפייה: השבוע החמישי

אני שב ומספר לכם על המשחקים הנוחים ביותר לצפייה ב-NBA בפינה הקבועה שלי. בתקווה שהיא תמשיך עד סוף העונה - תצליחו לראות ולהבין מי נגד מי כחלק מאותם משחקים

המשחקים הנוחים לצפייה היא פינה שמביאה לכם את המשחקים בשעות נורמליות – מתאים להורים ולאנשים שלא אוהבים לצאת מהשגרה שלהם יותר מדי, או כמו שאני אומר – לא לחובבי NBA.
הפעם יש לנו כמה חלונות: ראשון בבוקר ללא משחק (בערב יש משחק מצוין, במומלצים), בשני בבוקר גם וברביעי אנחנו חפים ממשחקים מוקדמים.

אז בואו נתחיל:

לוס אנג'לס קליפרס – יוסטון רוקטס – שבת, 5:30 – מומלץ!

נתחיל עם סרטון של יריבות בין שני השחקנים הכי טובים של הקבוצות שלהם באותה עת, פול ג'ורג' וג'יימס הארדן. אפילו ג'ורג' היה מועמד רציני ל-MVP במשך חלקים נרחבים מהעונה, וככה זה נראה לעתים באוקלהומה (שגם הייתה בטופ ההגנתי):

בכל זאת, יום שבת – ולמי שיש ילדים יודע את חשיבותו של יום השבת – היום היחידי שעוד איכשהו אפשר לישון בו. טוב, לפחות אחד מההורים. אז הייתי ממליץ לאגור חובות אצל בן\בת הזוג שלך הפעם, ולראות את הקליפרס נגד הרוקטס.

בימי שבת אני נותן לעצמי קצת יותר קרדיט אבל אולי הפעם אתעורר, רק מהסיבה הפשוטה: הארדן וראס מול קוואי וג'ורג'. התקפה מדהימה מול הגנה בלתי-עצירה. קשה לי לדמיין איך המשחק הזה יתפתח, במיוחד שהוא במגרש של הקליפרס. אגב, מישהו מרגיש שהמגרש שלהם טיפה אפור וקשה לראות בו משחקים?

חזרה לענייננו – הארדן מפלרטט עם 40 נקודות בממוצע, ראס בוחר זריקות קצת יותר חכמות והקרב הזה צמוד. פחות מזה, לרוקטס אין סיכוי מול המכונה המשומנת מקליפורניה.

יוסטון רוקטס – דאלאס מאבריקס, ראשון 22:30 – מומלץ!

אני אפילו מקווה שלקראת המשחק הזה אצליח לתפוס איזה שנ"צ, כי יום שני יהיה מפוצץ עבורי. בכל מקרה, אם כתבתי שמשחק מסוים 'מומלץ', אני עושה את מירב המאמצים לראות אותו, גם אם זה עולה לי בשעת שינה.

לוקה דונצ'יץ' וג'יימס הארדן.

שוב הארדן, הפעם מול לוקה דונצ'יץ'. ראיתי שהרבה כתבו שהם מזכירים אחד את השני. הם לא מזכירים לי כלל אחד את השני. בעוד שהארדן מנסה 'לתחמן' את המשחק ולנצל כל חוק-וסעיף-חוק לטובתו, לוקה מציג כדורסל זורם יותר ולא מסתכל על ספר החוקים. זה למה גם כל כך כיף להסתכל עליו.

כשהארדן עולה לשלשה בסטפ-בק, הוא לוקח את האפשרות שהמגן יסבך את הידיים שלו, יסתבך בפאולים ויצא מהמשחק. הוא גם לוקח בחשבון את 3 הנקודות (ואת ה-87% מהקו) שלו בכל נקודה על המגרש. הוא אומן אמיתי, כמו שכתב ינון בר שירה מג'אמפ בול. השאלה היא האם לאהוב את האומנות שלו, או לא.

במעבר מהיר מהאומנות לכדורסל, לדעתי התרומה של דונצ'יץ' גדולה יותר לקבוצתו מאשר להארדן. כשדונצ'יץ' על המגרש אין בעל בית שיעשה מה שצריך. כשהארדן לא על המגרש… ובכן, יש את ווסטברוק. שניהם מניעים את הקבוצות שלהם למצוינות. אם הם לא על המגרש, הקבוצה בבעיה.

עובדת בונוס: שניהם נבחרו בחירה 3, רק בהבדל של 9 שנים אחד מהשני.

גולדן סטייט ווריורס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שלישי 5:30

יאיר בטח היה כותב את זה בתור PostDown אצלו, ואת האמת שאין הרבה על מה להרחיב כאן. כבר אחרי פחות מ-20 משחקים הת'אנדר נמצאים במשחק 2 משחקים מלאים מהפלייאוף בעוד שגולדן סטייט אפילו לא קרובים לדגדג אותו.

לדעתי, עוד סיבה 'לנמנם' עד מאוחר. אלא אם אתם עכברי NBA או שגיא רפאל. בכל זאת, נכנס למשחקים נוחים, כי זה עדיין רמה יותר גבוהה מהליגה האדריאטית, למרות שבמקרה של גולדן סטייט זה לא בטוח.

אני מזכיר, המפגש הקודם בין הקבוצות היה קשה מדי לצפייה וכיביתי את הטלוויזיה בפתיחת הרבע השלישי.

פורטלנד טרייל בלייזרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר, חמישי 5:00

משחק מעניין בין שתי "נמושות". פורטלנד טרייל בלייזרס, שדגדגה את גולדן סטייט של השנה שעברה, עולה לשחק מול הת'אנדר. בעוד שציפיתם שעכשיו הבלייזרס יהיו בסביבות מקום 4-5 במערב העמוס והדחוס בהשלכה לעונה הקודמת שלהם, הם לא.

מה זה לא… לילארד פצוע וסקאל לביסייר הוא השחקן השני בחשיבותו בקבוצה, אחרי שהחתימו את כרמלו אנתוני. בחיים לא הייתם מצפים לכזו קבוצה מהבלייזרס – שהבטיחו הרבה בשנה שעברה. אציג לכם את החמישייה שפתחה עבורם במשחק האחרון:

גארי טרנט ג'וניור — סי.ג'יי מקולום — רודני הוד — כרמלו אנתוני — אנתוני טוליבר.

אפילו חסן וייטסייד נעדר מהמגרשים בגלל פציעה, ואם אני הייתי הבלייזרס, הייתי מפטר את הצוות הרפואי שלי ממזמן. לא יכול להיות שהשחקנים נופלים כמו זבובים כבר למעלה מעשור והעולם שותק. החליפו צוות רפואי? צריך עוד אחד. החליפו כבר שניים? תעברו לסיאטל. אני לא יודע מה לעשות עם הקבוצה הזו כבר.

גולדן סטייט ווריורס – שיקגו בולס, חמישי 5:30

משחק טיפה יותר מעניין מהמשחק של גולדן סטייט נגד אוקלהומה, כיוון שבשיקגו יש עתיד שנראה לעין. עם כל הכבוד לגאלינרי (ושיי גילגיוס-אלכסנדר), לבולס יש הרבה יותר הבטחות בשק. השחקנים עדיין בוסריים ולא יודעים לעשות הגנה. או כמו שרון טחן אמר בשנה שעברה:

שיקגו אמורים לנצח את המשחק הזה כיוון שאף אחד לא ישחק בווריורס. ואם דריימונד גרין ישחק, הוא יצטרך לחפות על הגנה של 8 שחקנים ולא על 2 או 3. זה כבר גם גדול עליו, לצערו.

נקודת אור: הם בדירוג 13 ההגנתי ב-NBA.

דריכה במקום: הם עדיין בדירוג ה-29 ההתקפי ב-NBA מעונה שעברה.

נקודה לשיפור: שני הכוכבים ירדו ביעילות הקליעה שלהם. לאבין קולע מתחת ל-20, מרקאנן מתחת ל-15.

ברוקלין נטס – בוסטון סלטיקס, שישי 19:00 – מומלץ!

אנסה להקדים את ארוחת שישי בשביל המשחק הזה לסביבות 18:00. מבחינתי, משחק שחובה לצפות בו. מרגיש שקיירי אירווינג חוזר להיות מה שהיה בקליבלנד – בלוקבאסטר התקפי ותו לא. עכשיו, כשיש לו אליפות בקנה ורזומה של כוכב (ואחד מהשחקנים שמוכרים הכי הרבה מרצ'נדייז בליגה) – קשה לגעת בו.

דני איינג' עשה נכון כשנפרד ממנו ואפילו ברוקלין כיום נראים חלשים יותר כשהוא נמצא ודיאנג'לו ראסל, שהתאים הרבה יותר למבנה הקבוצתי – לא נמצא. אפשר כבר להכריז שקיירי הוא בעיה כשאין לו שחקן מעליו, (שיעול) נגיד – לברון?

קיירי וקמבה. הימני פשוט חתיכה טובה יותר בפאזל

בזירה הבוסטונית למדי ונכון לכתיבת שורות אלה, הם ירדו מנוצחים נגד הקליפרס בחוץ, בלי גורדון היווארד ומשחק שהריח כמו פלייאוף לכל דבר ועניין, כמו שכתבו בכדור הכתום. אחד המשחקים המומלצים שלנו, ואשמח לראות את קיירי נותן 100% מעצמו כדי לנצח את הסלטיקס, במה שנראה כרגע שלא יספיק.

2 תגובות

  1. בוסטון ברוקלין ב-7 בערב שעון ישראל? ג'יזס לא יאמן. שם לעצמי תזכורות מעכשיו

  2. ענק אתה סער
    בןסטון – קיירי מומלץ אש
    אני עושה קידוש ב -16:30 ועושה מקלחות לילדים ב 17:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם