הספרס כמה מחשבות רנדומליות \ איל רדושקוביץ'

רדו שלנו, אוהד ספרס ידוע, חושב שוויט אדיר, דרוזן רך ויש סיכוי לגמר מערב. מממ


מאמן העונה

פופ עושה פלייאוף ונשאר תחרותי עם שני סטארים דרג ג', מלמד אחד מהם לשחק הגנה ולמסור, מעמיד לפרקים הגנה טופ 3 והעלה ילד מהנוער כדי להיות PG שמגן נהדר, תוקף את הסל ומוסר כמו נינג'ה. מצד שני דוק ריברס עושה את אותו הדבר עם שני סטארים דרג ד'. דוק לוקח.

דרק וויט אדיר

תסתכלו על הדק' האחרונות שלו במשחק מול אטלנטה. תראו את הוורסטיליות ההגנתית, תראו את מיליון הדפלקיישנס שלו – חסרות לו רק חמש חטיפות להכנס למועדון 5 X 5. אני ושאר העדה מריירים על הרגע שבו הוא יצעד על מגרש ביחד עם דז'ונטה מוריי. שני גארדים גבוהים עם הרבה ידיים ותשוקה (וויט 4'6 וינגספאן 8'6 ומוריי 5'6 עם וינגספאן של 10'6) אדירה לחטיפות וחסימות. יכול להיות שהספרס מפתחים את צמד הוינג הקטלני הבא שלהם (השני כמובן נשלח לצפון)? שווה אזכור: לוני ווקר הרוקי – פופ עדיין לא נתן לו דקות משמעותיות אבל בג'י ליג הוא מככב. מקווה שזה יתבטא בשחקן ספסל משמעותי שנה הבא.

דהרוזן בקלאצ'

מול קליי תומפסון סוגר את הניצחון מול הווריורס

From <https://twitter.com/hashtag/derozan>

מול מס' 2 מטורונטו מאבד את הניצחון בטורונטו

From <https://twitter.com/Raptors>

מול וויד מאבד את הסיכוי להשוות מול מול מיאמי בבית   ( 1:43 והלאה)

אני משנה את דעתי כל יום. אולי זה הדכאון המתוקשר שהוא סובל ממנו, אולי זאת תופעת הסופרסטאר שנה ראשונה בסן אנטוניו, אולי האין הגנה, אבל הוא משדר משהו רך, נרפה, בואו תדרסו אותי, תעשו עליי דאבל אפ, שגדלתי בקומפטון תמיד ברחתי מהכדורים. שי כתב על זה יפה בפוסט שלו על שוד הספרס ביוסטון. אבל זה ממש מציק, עוד שנייה פלייאוף, האם לשים בחמש דק האחרונות את הכדור אצלו, אצל גיי או בכלל לתת לדרק וויט כדי שיתחיל התקפה כמו שצריך? כרגע, אני במחנה וויט.

דירוג סוף עונה

תנו לי דנבר, תנו לי את פורטלנד הפצועה, רק לא ג"ס ואם אפשר לבחור אז את הארדן רק בסיבוב השני. בעיות לעלות ממקום 8?  משום מה הקליפרס לא מספיקים לנצח (מאמן העונה, ראו סעיף 1) וליוטה יש לו"ז בדיחה, אז התקווה של הספרס היא מלא הפסדים של אוק'? המממ… ככל הנראה הקבוצה צריכה להתכונן להלחם בלוחמים פעם שלישית ברציפות, וכאן נכנס לתמונה המשחק האחרון בסן אנטוניו בו הספרס ניצחו. ז"א כדי להפוך מדע בדיוני לסדרה ברת-חיים בלי לקחת בחשבון פציעות של ג"ס, הספרס יהיו צריכים להיות במיטבם כל המשחק ולגנוב משחק בחוץ באחד מהפעמיים הראשונות. בהצלחה שיהיה להם עם זה.

17 תגובות

  1. קצת באחיחור תודה רבה על הפוסט. העונה הזאת היא החותמת הסופית על הגאוניות של פופ אם למישהו עוד היה ספק. לא נגעת באולדרידג בעייני הוא ההבדל בין קבוצה בפליאוף למשהו ליד. מאמין שמול הלוחמים או יוסטון לא יוכלו להוציא יותר מהפסג בג'נטלמן מול האחרות הכל פתוח.

  2. מצוין רדושקוביץ.
    דה רוזן לא "קופא" כמו שמאשימים אותו. לדעתי פשוט ישנה לו בעיה של קבלת החלטות נכונה, או הבנה של מה קורה על המגרש. מתי ללחוץ על הדוושה ולדרוס ומתי לתת לאחרים לנצח. ישנם שחקנים כאלה שיש להם תחושה למשחק (לדוגמא דונצ'יץ') ויש כאלה שאין להם את זה.
    בכל מקרה הוא עדיין שחקן אחד על אחד מצוין והייתי נותן לו את הכדור במאני טיים (זה לא שלספרס יש מישהו יותר טוב) אבל צריך לעזור לו על ידי תרגיל מתוכנן ואפשרויות יציאה אם הוא נתקל במצב שהוא לא יכול לשחרר זריקה. הוא לא אגואיסט כמו קובי שישחרר זריקה גם תחת לחץ של 3 שומרים.
    וויט ומורי בשנה הבאה יהיה מחזה מלבב.

  3. פוסט משובח. פעם לא חיבבתי אותם (קבוצה אפורה וכו') אבל עם השנים ןהבנת המשחק אי אפשר שלא להתאהב 🙂

  4. פלייאוף לנצח. לא היה ברור שהם ייכנסו לפלייאוף השנה . אבל עכשו כשמסתכלים על החוזים הם הקבוצה עם הסיכוי הכי טוב להיות בפלייאוף בכל שלושת השנים + הבאות

  5. יופי של פוסט רדו, מסכים עם כל מילה.
    יש לי משאלה שתהליך השתלת הגן הספרסי בדרוזן יושלם בסביבות פסח 🙂

  6. מצוין רדו, פשוט מדהים לראות כמה שפנים יש לפופוביץ' מהכובע. אם לא הייתה לו חיבה לאירופאים חיוורים הוא היה בכלל יכול לקחת את הקבוצה שלו רחוק כי בבחירות דראפט אחרות הוא פוגע בול

  7. תודה רדו כיף כתמיד.
    השיפור שעשה ווייט משנה שעברה מטורף ולראות אותו ומורי ביחד באמת יהיה מפחיד.
    דה רוזן מצוין אבל היה מעניין לראות אותו לוקח את תפקיד מאנו כיוצר מהספסל בשנה הבאה. נראה לי שזה תפקיד מושלם בשביל האיכויות שלו.
    מעניין איך ווקר ישתלב במסגרת

      1. כן אבל אם מישהו יוכל למכור לו את זה אז פופ הוא האיש.
        לא חייבים אפילו לרדת במספר הדקות בצורה משמעותית וזה יוכל להאריך לו את הקריירה.
        לא יקרה אבל תמיד חשבתי שזה התפקיד שהכי יתאים לו בגיל 30+

  8. לא עקבתי אחריו בטורונטו אך אני לא זוכר אותו כמוביל כדור אלא כקלעי.
    אתה בהחלט צודק יש בו חולשה צריך לעזור לו עם הכדור .
    לבנות לו את הביטחון.
    ולפתוח לו אופציות מסירה מדובר בתהליך .

  9. הספרס ופו זה מערכת שקשה להסביר. לא משנה איזה לימונים יפלו להם לידיים, תהייה שם לימונדה.
    וויט אכן הפתעה עצומה ובהחלט עושה חשק לראות אותו לצד מארי (רק שיפתח קליעה בזמן שהוא מתאושש ויחזור כמו שצריך).
    מדובר בגארד וורסטילי שרק ילך וישתפר.
    יש לציין את פורבס שגם עשה קפיצת מדרגה (היה טוב בנבחרת האמריקאית בקיץ האחרון שהורכבה משחקני ג'י ליג, אם אני זוכר נכון), ונראה כמו היורש של פאטי מילס הבלתי נגמר. ולוני ווקר רק לומד להכיר את המערכת ויקבל דקות שנה הבאה.
    דרוזן – אני דווקא חושב שהוא מאוד השתפר השנה ושיפר את משחק האול-אראונד שלו השנה. הוא יוצר מצבים לעצמו (אחד הטובים בליגה) ולמד לנהל משחק ומוסר לחברים.
    כדור אחרון – הולך לדרוזן או אולדריג'. דרוזן פשוט שחקן אחד-על-אחד מצויין (ואין לספרס אחרים ברמתו ביכולת לשים סל), הוא מגיע לנקודות שהוא רוצה ולוקח את זריקת המיד-ריינג' שלו באחזים גבוהים.
    אולדריג' השחקן השני שמסוגל ליצור לעצמו מצב קליעה, ובנוסף הזריקה הגבוהה שלו קשה לחסימה (אם בכלל).
    רק אחרי השניים האלה אני הולך לגיי. הצעירים עוד יקבלו את ההזדמנות שלהם (אבל כרגע אף אחד מהם לא ברמה של דרוזן).

  10. לא כה פשוט.
    דה רוזן אכן לא מבושל אך מנסה להיית.מוביל כדור יחיד בדקות הכרעה .
    פופ צריך לארגן שני מובילי כדור .
    מאחור .
    דה רוזן לא בנוי לעמוד בלחץ הזה לבד הוא לא מוביל כדור טבעי.
    מצד שני באחד על אחד הוא מדהים.
    כאן זו יותר בעית צוית האימון שלא שם את האצבע על הנק מאשר השחקן .
    רך יתכן זה לא התפקיד הטבעי שלו.

    1. נקודה יפה. אתה ראית את דהרוזן משחק בטורונטו בדק הכרעה? מי הוביל את הכדור? האם זה היה לאורי עד שהוא מצא את דמאר?
      משו שם לא מסתדר לי, הוא כ"כ מוכשר מבחינת כדרור, הטעיות, קליעה בהירו בול אבל זה נראה שהוא נקפה כזה בהכרעה. האם בטורונטו היו נותנים לו את הכדור לקומפורט זון שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם