הפסד ביתי ראשון העונה להפועל ירושלים

הפועל ירושלים הגיעה למשחק בית מול הפועל תל אביב שהיה המשחק השלישי שלה בשבוע , האדומים בחרו שלא לרשום את ג׳יימס פלדין והפסידה לראשונה העונה בארנה. רועי אילוז עם הסיכום.

רבע ראשון: 17:21 להפועל תל אביב

חמישיית הפועל ירושלים: תמיר בלאט, ג’ייקובן בראון, נמרוד לוי, ג’ון הולנד וטיישון תומאס. 
חמישיית הפועל ת”א: מארק ליונס, לנזל סמית’, ג’ורדן המילטון, תומר גינת ולטאביוס וויליאמס. 

המשחק נפתח עם שלשה של בלאט, נמרוד לוי הצטרף עם שתיים והתוצאה – 0:5 לירושלמים. וויליאמס דייק עם שתים מהקו. ליונס עם שלשה ואנחנו בשיוויון , 5:5. וויליאמס והמילטון עם שתי נקודות כ״א ומעלים את האדומים לייתרון ראשון , 9:5 לתל אביבים. גינת עם שתיים בצבע אך טיישון תומאס החזיר עם שתיים משלו , 11:7 לאדומים מתל אביב. נמרוד לוי וטיישון תומאס עם פעולות טובות מציקים את ההפרש לנקודה בלבד . 13:12להפועל תל אביב. בר טימור שרק נכנס תפר שלשה והחזיר את הפועל ירושלים לעניינים,  15:15. המילטון וקופרברג עם פעולות מצוינות מעלים את האדומים לייתרון שש , 21:15 לאדומים מתל אביב. זלמנסון עם שתיים חשובות בצבע מצמק את ההפרש ל-4 סמוך לסוף הרבע הראשון. ובכך נגמר הרבע הראשון ,21:17 לתל אביבים.

רבע שני: 35:41 לתל אביבים

הרבע השני נפתח עם חטיפה של סולימאן בריימו שמסר מסירה מצוינת לבר טימור וצימק את הפרש לשתיים בלבד עם ליי – אפ נהדר, 21:19. מנגד וויליאמס עם שתיים קלות בצבע. ליונס הצטרף עם שלשה , סמית עם שתיים בצבע , המילטון עם דאנק נהדר ואנחנו ב -8 הפרש , 30:22 לאדומים מתל אביב. תמיר בלאט עם שלשה נהדרת ומצמק את ההפרש ל-6. ווליאימס והמילטון לא מפסיקים המשיכו בשלהם עם שתי נקודות כ״א, 37:26 להפועל תל אביב. ג׳ייקובן לא נשאר אדיש למצב וקלע שלשה חשובה . טיישון תומאס הצטרף אליו וההפרש ירד ל-8. ג׳ייקובן בראון עם שתי פעולות נפלאות הוריד את ההפרש ל-4 בלבד, 39:35 לתל אביבים. המילטון עם שתי נקודות בריבר ליי אפ מעלה את האדומים מתל אביב להפרש שש סמוך להפסקה. ובכך נחתם המחצית יתרון שש לתל אביבים , 41:35. 

רבע שלישי 54:64 להפועל ת"א

הרבע נפתח עם שתי נקודות של טיישון תומאס, אל וויליאמס הלוהט החזיר עם שלשה משלו, 44:37 לאדומים מתל אביב . ליונס והמילטון המשיכו בשלהם והעלו את האדומים מתל אביב להפרש תשע, 48:39 לאדומים מתל אביב. וויליאמס עם שתיים בצבע ואנחנו ביתרון דו ספרתי לטובת התל אביבים. תמיר בלאט קלע שתי נקודות חשובות בליי אפ והוריד את ההפרש לחד ספרתי, 51:42 לאדומים מתל אביב . מנגד וויליאמס עם דאנק משוגע מחזיר את ההפרש לדו ספרתי. תמיר בלאט עם שלשה חשובה מוריד את ההפרש ל-10. תמיר בלאט עם עוד שלשה ומוריד את ההפרש לדו ספרתי . תומר גינת עם חדירה מצוינת עבר את כל ההגנה הירושלמית , מנגד תומאס עם שתיים מתחת לצבע אך מארק ליונס הלוהט החזיר עם ג׳אמפ שוט אדיר , ובכך נחתם הרבע השלישי , 64:54 לאדומים מתל אביב.

רבע רביעי: 80:91 להפועל תל אביב

הרבע הרביעי נפתח עם סל ועבירה אדיר של טיישון תומאס , ובכך הוריד את ההפרש לחד ספרתי. שוב תומאס נחסם בעבירה וקלע את הזריקות והוריד את ההפרש ל-6 בלבד. 64:58 לתל אביבים. תומאס הלוהט עם ליי אפ משוגע שצימק את ההפרש ל-4 בלבד. תומר גינת עם שלשה נהדרת מעלה את התל אביבים לייתרון חמש. 69:62 לאדומים. הולנד עם שתיים חשובות בצבע צימק את ההפרש ל-5 . בראון הניח שתיים חשובות על הקו וההפרש עומד על שבע לטובת התל אביבים. תומר גינת עם שלשה מטורפת מארק ליונס עם שתיים במתפרצת וההפרש עומד על שתיים עשרה לתל אביבים. מאק הניח שתיים על הקו וצימק את ההפרש ל-10. תומר גינת עם עוד שלשה ומעלה את ההפרש ל-13 סמוך לסוף. בראון צימק את ההפרש ל-11 על הקו. וויליאמס עם שתיים קלות בצבע והפועל תל אביב הנחילה הפסד ביתי ראשון כואב לירושלמים . 91:80 להפועל תל אביב

המשחק מנקודת המבט שלי:הפועל ירושלים הגיעה למשחק אחרי שתי משחקים קשים השבוע שכלל גם הפסד למכבי חיפה , הפועל תל אביב באו עם אנרגיות חיוביות עם מאמן חדש שהיום בבכורה סיפק להנהלת הפועל תל אביב את מה שרצו לראות. הפועל ירושלים חייבת לשפר את ההגנה שלה כי זה המפתח שלה ההגנה , מה שעודד קטש מאמן ירושלים מזכיר רוב הפעמים בסיום את עניין ההגנה שזה עניין שהוא מאוד מוטרד ממנו ושהוא עובד על כך הרבה עם הקבוצה אך בינתיים אנו לא רואים תוצאות.

סטטיסטיקה

:קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 23 נקודות, 5 ריבאונדים, ג’ייקובן בראון 20, תמיר בלאט 15, בר טימור 7, נמרוד לוי ושלווין מאק 5 כ”א, עידן זלמנסון 3, ג’ון הולנד 2 

קלעו להפועל ת”א: מארק ליונס 23 ו-11 אסיסטים, לטאביוס וויליאמס 21, 8 ריב’, ג’ורדן המילטון 19, 5 ריב’, תומר גינת 17, 9 ריב’, לנזל סמית’ 7, 6 ריב’, 6 אס’, דניאל קופרברג 4. 

תמונות בכתבה: לירון מולדובן, באדיבות מינהלת ליגת העל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם