הצגות של דיוויס, הארדן, בוקר וההגנה של אורלנדו בלילה סטנדרטי בליגה הטובה בעולם

ליל שישי דליל של שישה משחקים עבר על הליגה הטובה בעולם ולצד התוצאות הצפויות יחסית ראינו בו גם תצוגות של כמה מכוכבי הליגה לצד הפתעה אחת בדרבי של פלורידה ומשחק אחד מותח בו אטלנטה כמעט עקצה את הסלטיקס. רק כמעט.

יוסטון רוקטס (11-24) – פילדלפיה 76' (14-23) 108:118

במשפט אחד: ג'יימס הארדן, מה כבר אפשר להגיד יותר מזה?

אחרי התבוסה לאינדיאנה, במהלכה הם מצאו את עצמם בפיגור 30 נקודות ונראו רע ללא ג'ואל אמביד בהגנה ובהתקפה, פילדלפיה 76' הגיעה הלילה לטקסס במטרה אחת – לתקן את הרושם. הסיקסרס בהחלט עמדו במטרה הזו עם תצוגה משכנעת יותר ואלו בהחלט חדשות טובות. אלא שיש גם חדשות רעות והן אומרות שזה ממש לא הספיק. תצוגה של ג'יימס הארדן עם 44 נקודות מחקה יתרון דו-ספרתי מוקדם של פילדלפיה והנחילה לה הפסד רביעי ברציפות, בארבעה משחקי חוץ.

פילי תצטרך לשחק הרבה יותר טוב מחוץ לביתה אם היא רוצה לקרוא תיגר על הכתר בסוף העונה. מאזן משחקי החוץ שלה עומד על 12-7 ואם לוקחים בחשבון שכרגע הם מדורגים במקום השישי במזרח, ממנו לא רואים יתרון ביתיות, זה הולך להיות מצרך קריטי לעתיד הקרוב של הקבוצה.  

יוסטון מצידה ממשיכה להיות משכנעת לפרקים, להבליח פה ושם עם תצוגות התקפיות בדקות מסוימות ובמשחקים מסוימים ולשקוע במשחקים אחרים. ההגנה עדיין לא יציבה, האחוזים משלוש רחוקים מלהרשים והמילים 'משחק קבוצתי' מקבלות פרשנות חריגה מדי כשמדובר על הקבוצה של מייק ד'אנתוני. אבל בבית היא עדיין הקבוצה קטלנית ועם הארדן שעושה מה שהוא רוצה על המגרש, חודר כשנצמדים אליו מחוץ לקשת, קולע לשלוש כשנותנים לו מרחב וסוחט עוד ועוד עבירות עם אחוזי קליעה מעולים מהקו (הלילה 12/12), יש לה תמיד מה להציג לעולם. הלילה גם קלינט קאפלה זרח עם כמעט שיא קריירה בנקודות ויחד היה להם מספיק כוח אש להתגבר על פילדלפיה לקראת מנוחה של ארבעה ימים. לצערם, בהמשך הלו"ז יש להם חמישה משחקים בשבעה ימים ובאינטנסיביות גדולה שכזו, לא בטוח שמה שהם הראו הלילה יספיק.

יוסטון עלו עם המדים הישנים שלהם, אלו בצבעי החרדל-קטשופ מעונות האליפות העליזות של שנות ה-90'. הארדן עלה גם הוא ברטרו-שיק עם סרט לבן וראסטות א-לה אלן אייברסון. אבל את המילים הראשונות במשחק אמרה דווקא פילדלפיה, שכאמור באה לתקן את הרושם. המשחק התחיל צמוד וג'ואל אמביד שהיה כה חסר לסיקסרס מול אינדיאנה הפגין נוכחות כבר מהרגע הראשון:

כמה דקות ראשונות של גישושים הסתיימו כשברט בראון העלה את טריי בורק באמצע הרבע לצד בן סימונס ויחד השניים הובילו את פילי ליתרון 10:17.

היתרון נשמר עד סוף הרבע (20:27) ונראה היה שפילדלפיה מוכנה להנחיל לרוקטס הפסד ביתי ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים בטויוטה סנטר.

אבל אז הגיע הרבע השני והמופע של הארדן & קפלה החלה.

הסנטר דינקק:

הגארד צלף:

והיתרון עבר לקבוצה הביתית שלא על מנת לחזור. לפילי פשוט לא היו פתרונות בהגנה ויוסטון צלפה 40 נקודות ברבע השני וגם ניצלה את הספסל החלש של האורחת שלה בדרך לניצחון ב-14 הפרש ברבע ויתרון 53:60 במחצית כשהם קולעים את 6 הנקודות האחרונות במחצית.

פילדלפיה המשיכה להישאר באזור החיוג של יוסטון בתחילת הרבע השלישי אבל הארדן פתח מבערים ופינק את ווסטברוק בכדור נפלא:

שלשה של המזוקן נתנה ליוסטון יתרון שיא של 16 נקודות כשעל הדרך הוא הופך להיות השחקן השמיני בתולדות הליגה עם 2,200 שלשות (איזה נתון מיותר!)

ראסל ווסטברוק (שהיה אסון התקפי, כהרגלו) עוד ניסה לעזור לפילי אם הדבר הבא (והחטאת ליי-אפ במהלך הבא):

אבל גם זה לא ממש תרם למאמץ של האורחים ועד סיום הרבע פילי נשאר בפיגור דו-ספרתי וצמצמה רק במעט 84:96.

בן סימונס במשחק מצוין עם טריפל דאבל מספר 25 בקריירה ניסה להחזיר את פילדלפיה למשחק ברבע הרביעי והיה כמעט בכל מקום:

5 דקות לסיום צמצם סימונס את הפער ל-6 בלבד (97:103) ואנחנו חשבנו שיש לנו כאן משחק. אבל הארדן וקפלה שוב היו שם, ושוב ושוב עד ששלשה של הארדן כ-2 דקות לסיום, סגרה את הסיפור:

ה-MVP לשעבר (ולשעתיד?) סיים עם 44 נקודות, 11 כדורים חוזרים ו-11 מסירות לסל במה שקרוי טריפל דאבל ובכך התמקם לצד פאט לאבר במקום ה-8 בתולדות הליגה במספר המספרים המשולשים. קאפלה הוסיף שיא עונה של 30 נקודות אותם תיבל ב-14 ריבאונדים ואילו ראסל ווסטברוק תרם 20 נקודות אבל עשה זאת ב9/22 מהשדה. אריק גורדון תרם 12 מהספסל אבל המשיך להיראות חלוד אחרי הפציעה שהשביתה אותו לחודשיים כמעט עם 2/10 מחוץ לקשת. לזכותו ייאמר, שהוא היה גרוע גם לפני הפציעה ושגם בעונה שעברה הוא נכנס לכושר רק בחצי השני של העונה.

סימונס עם 29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים הוביל את פילדלפיה, האריס הוסיף 24 נקודות ואמביד סיפק מטריה אווירית של 20 נקודות ו-12 ריבאונדים. טרי בורק קלע 11 ופילי שתחזור הביתה ביום שני למשחק מול אוקלהומה סיטי תקווה שעיר אחוות האחים תאיר לה פנים יותר מעיר החלל.

לוס אנג'לס לייקרס (7-28) – ניו אורלינס פליקאנס (24-11) 113:123          

במשפט אחד: אנתוני דיוויס לא נתן לקבוצתו לשעבר שום תקווה.

שבע עונות בילה אנתוני דיוויס, הכוכב של לוס אנג'לס לייקרס בשורות ניו אורלינס פליקאנס. שבע עונות בהן הקבוצה מהביג איזי הגיעה רק פעמיים לפליאוף ולמרות הפוטנציאל הגדול שהיה טמון בה, לא השאירה שום חותם על הליגה. התקופה הזו אמנם חרטה את שמו של דיוויס ברשימת 'השחקנים הטובים ביותר בליגה' אבל גם גררה לא מעט ביקורת עליו, על-כך שהוא לא מספיק דומיננטי ולא מסוגל לסחוב קבוצה להצלחות למרות המספרים הנאים.

העונה דיוויס מצא את מקומו באימפריה מלוס אנג'לס אבל גם כאן, למרות שהמספרים שלו מרשימים עד מאוד, חיצי הביקורת נשמעו לא מעט בנוגע לעובדה שבלי לברון ג'יימס, דיוויס פשוט רחוק מלהספיק. אולי כל האמור לעיל גרם לדיוויס להתפוצץ דווקא הלילה, מול קבוצתו לשעבר. תצוגה נהדרת שלו שכללה 46 נקודות (15/21 מהשדה) ו-14 ריבאונדים הובילה את הלייקרס לניצחון קל על הפליקאנס שפשוט לא מצאו תשובה מול שחקנם לשעבר.

דיוויס אמנם הצטיין, אבל גם הפעם לא היה לבד. לברון ג'יימס ניווט את המשחק של הקבוצה הצהובה-סגולה באומנות וסיים את המשחק עם 17 נקודות ו-15 אסיסטים. חכמת המשחק שלו היא דבר שאין לרבים והלהט שלו למשחק גם הוא יוצא דופן. יחד, שני אלו לצד דני גרין במשחק טוב של 25 נקודות היו גדולים על הפליקאנס שרצף ארבעת הניצחונות שלהם נעצר והתחייה המחודשת שלהם נבלמה.

ובכלל, עושה רושם שהמשחק הזה קצת מאפיין את העונה של הפליקאנס כולה. הגנה נרפית של הקבוצה בשלושת הרבעים הראשונים, גרמה להם להגיע לרבע האחרון בפיגור של 22 נקודות. הם התעוררו ברבע האחרון עם אגרסיביות מרובה, משחק מהיר והליכה פנימה שוב ושוב (דרק פייבורס היה מצוין והוא חלק מהותי מהשיפור של השקנאים לאחרונה). אבל כמו שזה נראה במבט על של העונה עד כה, כך היה במשחק – זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הפליקאנס צמצמו את הפער עד ל-7 נקודות אבל מול החוכמה של ג'יימס והחדות של דיוויס זה לא הספיק. האכזבה הזו עלולה להיות מנת חלקם של הפליקאנס גם בתום הליגה הסדירה והם שוב עשויים למצוא את עצמם קרובים, אך לא יותר מזה.

הרבע הראשון היה תצוגה התקפית ססגונית של הלייקרס כשלברון מוסר 8 אסיסטים ברבע ודני גרין מנצל אותם לקלוע 17 נקודות מתוכם 5 שלשות:

מול 42 הנקודות של הקבוצה הביתית, לשקנאים לא הייתה תשובה.

ברבע השני, הלייקרס נרגעו קצת (ענייני ספסל) כשמהצד השני איטוואן מור עם שלשה מצמצם ל-5 נקודות הפרש בלבד אחרי ריצת 0-11 שקנאית (בהמשך הפער הצטמק ל-4 בלבד אחרי עוד סל שלו):

אבל הלייקרס כמו הלייקרס היו האחרונים לצחוק ועם ריצת 2-10 בסיום הרבע (7 נקודות של דיוויס) ירדו למחצית ביתרון 62:74.

הבליץ של הלייקרס הגיע ברבע הבא. דיוויס היה יעיל להחריד ודאנק שלו נתן להם יתרון שיא 76:100, 2 דקות לסיום הרבע שהסתיים ביתרון 83:105.

ריצת 0-9 של האורחים בתחילת הרבע האחרון גרמו לפרנק ווגל לקרוא לפסק זמן, דרק פייבורס המשיך לגלות ניידות ולנגוס בפער של לוס אנג'לס:

ולונזו בול שבורא את עצמו מחדש לאחרונה, עזר במלאכת הצמצום:

אבל דיוויס ולברון היו מספיק עירניים:

שלשה של דני גרין 2:08 לסיום קבעה 109:119 ולמרות 18:30 של האורחת ברבע האחרון, הניצחון נשאר בלה-לה לאנד.

דיוויס סיים כאמור עם 46 נקודות בפעם השנייה העונה שהוא קולע לפחות 40 מול האקסית. גרין הוסיף 25 ולברון נעצר על 17 נק' ו-15 אסיסטים וגם קטף 8 ריב'. קוזמה היה הלייקר האחרון במספרים כפולים עם 10 נקודות משלו. ניו אורלינס קיבלה מהאקסים של הלייקרס תרומה יפה – בול קלע 23 נקודות, אינגרם הוסיךף 22 וג'וש הארט הסתפק ב-5. איטוואן מור קלע 16 מהספסל, פייבורס סיים עם 15, רדיק עם 14 וג'רו הולידיי היה חלש עם 12 נקודות בלבד (4/14 מהשדה).

אורלנדו מג'יק (19-16) – מיאמי היט (10-25) 85:105

במשפט אחד: רבע אחרון בו אורלנדו עצרה את מיאמי על 6 נקודות עשה את ההבדל בדרבי של פלורידה.

"הם סגרו את הצבע, הם עצרו את הליי-אפים שלנו, עצרו הרבה דברים שאנחנו רגילים לעשות. עצרו את השלשות שלנו". במילים אלו התפייט אריק ספולסטרה בסוף המשחק של קבוצתו החזקה מול יריבתה למדינה, הפחות מוצלחת ביום-יום. מיאמי לא מצאה את עצמה ברבע האחרון, קלעה 3 סלי שדה מ-19 ניסיונות והחטיאה את כל הזריקות שלה מחוץ לקשת ב-12 הדקות האחרונות. יחד עם שישה איבודי כדור באותו פרק זמן, כל מה שקרה קודם במשחק כבר לא היה רלבנטי – אורלנדו הפגינה אופי ושייטה לניצחון קליל ב-20 הפרש.

שבוע מוזר ולא יציב עבר על מיאמי היט, הקבוצה השלישית בטיבה במזרח כרגע. בשבת הם יצאו מנוצחים ממותחן נוסף עם 116:117 מול פילדלפיה, בשני הם נפלו בבירת ארה"ב מול הוויזארדס וברביעי הם עצרו את אלופת ה-NBA על 6/42 מהשלוש בדרך לניצחון קליל מולה. הלילה הם היו בצד השני של המתרס עם 7/37 מחוץ לקשת מול המג'יק. "הרבה קבוצות הולכות לסמן את המשחק נגדנו על לוח השנה" הסביר מאיירס לאונרד בסוף הערב. "אבל בוודאי שאורלנדו. מדובר ביריבות פנים-מדינתית או איך שלא תרצו לקרוא לזה ואנחנו הסתובבנו בגלל זה עם מטרה על הגב וצריכים להיות הרבה יותר נחושים בשביל שדברים כאלה לא יקרו".

ואורלנדו אכן עלתה למשחק דרוכה והציגה את ההגנה שהביאה אותה לפליאוף בשנה שעברה וההבלחות שלה העונה מובילות אותה אליו גם הפעם (לצד יריבות מאוד לא מרשימות בתחתית הקונפרנס). המג'יק עלו ליתרון מהדקה האחרונה של הרבע הראשון, אותו סיימו עם חמש הנקודות האחרונות ששמו אותם על יתרון 22:27 אחרי 12 דקות ומשם הם לא איבדו אותו לרגע.

הרבע השני הם ברחו ליתרון דו-ספרתי וסיימו אותו ב44:56 כשמיאמי לא מוצאת את הידיים והרגליים בהתקפה. הרבע השלישי המשיך את המגמה כשהיתרון צומח כבר ל-15 אלא שאז התעוררו ג'ימי באטלר ובאם אדאביו ושתי שלשות רצופות של מאיירס לאונרד צימקו את היתרון ל69:73 ו79:84 בסוף הרבע השלישי.

אבל הרבע האחרון כאמור היה סיפור אחר לגמרי. למיאמי לקח כמעט 4 דקות לקלוע שתי נקודות (דאנק של אדאביו) והפער כבר צמח חזרה ל-13. 4 דקות נוספות ללא קליעה שמו את אורלנדו ביתרון 20, 3 דקות לסיום ונתנו את האות לחגיגות הניצחון המקומיות.

ווצ'ביץ' היה נהדר עם 20 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בשורת המנצחים, טרנס רוס היה הקלע הבולט עם 25 נקודות מהספסל, ארון גורדון תרם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים ולפורנייה היו 15 נקודות משלו. באטלר עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים ובאם אדאביו עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים היו נקודות האור היחידות במיאמי.

 בוסטון סלטיקס (8-24) – אטלנטה הוקס (28-7) 106:109

במשפט אחד: התוצאה הייתה צפויה, הדרך קצת פחות.

אוהדי הסלטיקס שפשפו את עיניהם 30 שניות לסיום הרבע הראשון כששלשה של ברנדון גודווין נתנה לאטלנטה הוקס יתרון של 18 נקודות (14:32) במבצרם הביתי. אחרי הפסד ביתי לטורונטו באמצע השבוע עם תצוגה התקפית חלשה, נראה היה שזה שוב קורה להם, הפעם מול קבוצה חלשה בהרבה. השעון המעורר של הסלטיקס שוב לא צלצל…

אבל ההפסדים היו מוקדמים מדי. חמש דקות אחר-כך צמצמם גרנט וויליאמס את הפער ל-4 נקודות בלבד עם שלשה (35:39) ולמרות שאטלנטה שמרה על יתרון קל עד סוף הרבע, היה נראה שהיא לא תחזיק הרבה זמן מול היריבה העדיפה. ואכן, באמצע הרבע השלישי ביתרון 6, היה נראה שבוסטון בדרך לפתוח מבערים ולרשום עוד ניצחון מול הקבוצה החלשה במזרח. אבל טרה יאנג וחבריו לא ויתרו ומתחו את הסלטיקס עד לסיום. בכל פעם שנראה היה שבוסטון בורחת, אטלנטה מצאה תשובה אבל בהתקפה האחרונה כשטרה יאנג יכול היה להעלות את ההוקס ליתרון עם אחת משלשות הסטפ-בק שפעמים רבות נכנסות לו הוא נכשל. דניאל ת'יס היה שם בשביל לחסום אותו 2.7 שניות לסיום והסלטיקס רשמו עוד ניצחון, צפוי אבל שונה בתכלית ממה שזה היה אמור להיות.

המהלך של המשחק נראה ככה:

"הם הגיעו אגרסיביים, הם שיחקו מהר ובחופשיות ולמען האמת, הם היו ראויים לניצחון" הודה ג'יילן בראון בסיום, "אבל אנחנו הצלחנו איכשהו למשוך את המשחק הזה לטובתנו".

בראון היה זה שהוביל את בוסטון עם 24 נקודות במשחק בו היא חסרה את קמבה ווקר שחלה בשפעת (להתחסן ומהר!). היוורד עם 18, סמארט עם 15 ו-9 אסיסטים (מאבות המהפכה של הסלטיקס במשחק), ת'יס וקאנטר עם 14 וטייטום עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים היו הבאים בתור ברשימת הקלעים של הירוקים-לבנים.

טרה יאנג עם 28 נקודות  ו-10 אסיסטים הוביל את אטלנטה המאוכזבת, קולינס הוסיף 16 נקודות ב-22 נקודות ונטש את המשחק אחרי שניסה לחסום את ג'ייסון טייטום ומתח שריר. קווין האורטר קלע 17, דיאנדרה האנטר 10 ווינס קרטר לא עלה לשחק, למרות הפצרות הקהל ובכך נמנע ממנו, זמנית, להיות השחקן הראשון בתולדות הליגה שמשחק בארבעה עשורים שונים.

וושינגטון וויזארדס (24-10) – פורטלנד טרייל בלייזרס (21-15) 122:103

במשפט אחד: פורטלנד חזרה לנצח אחרי חמישה הפסדים רצופים ותודה לוושינגטון.

תקופה רעה עברה על הבלייזרס לאחרונה. התרועות מפסטיבל כרמלו שככו, הקשיים בהגנה התגלו מחדש, היריבות היו קשות יותר מבעבר וגם המקום השמיני במערב אבד לטובת הספרס. ביום רביעי הגיע רגע השפל של סוללי הדרכים עם תבוסה ב-24 הפרש לניו יורק ניקס וכשלפניה עוד ארבעה משחקי חוץ ברציפות, נראה היה שפורטלנד בדרך הבטוחה למטה. למזלה, התייצבה מולה הערב קבוצה חלשה עוד יותר, זו עם ההגנה הרעה ביותר בליגה וללא הכוכב שלה, ברדלי ביל. זה הספיק לקבוצה של טרי סטוטס לחייך לערב אחד אבל זה כמובן לא אומר כלום על העתיד.

ברדלי ביל נעדר הלילה אחרי ההיתקלות עם ג'ונתן איזק ביום רביעי (יש לו מתיחה ברגל והוא נמצא ב-day to day), במקומו הגיע לעבודה ג'ורדן מקריי עם שיא קריירה של 35 נקודות, 13 מהן ברבע האחרון אבל שחקן השנה השלישית /הפתיע פתאום לא הספיק לבדו מול סי.ג'י מקולום, דמיאן לילארד שסיפקו את הסחורה כהרגלם וגם קיבלו מטרייה אווירית מרשימה מחסן וויטסייד שניצל את האין-הגנה בצבע של הוויזארדס בשביל לרשום משחק של 23 נקודות ו-21 ריבאונדים.

ההתחלה דווקא הייתה צמודה כשאחרי רבע אחד וושינגטון מובילה 27-31 אבל הרגע המשמעותי של הרבע הגיע דקה ורבע לתחילתו כשאיזיאה תומאס הורחק מהמשחק לצמיתות אחרי שנגע בשופט, מארט קוגוט לאחר שניסה להשתחרר מהשמירה של כרמלו אנתוני עליו. הוויזארדס עוד הובילו מספר דקות ברבע השני אבל במצב של 39-39, פורטלנד לקחה את השליטה והגדילה את היתרון בדקות האחרונות של המחצית בדרך ל-58:66 בהפסקה.

היתרון צמח בתחילת הרבע השלישי וארבע נקודות רצופות של וויטסייד העלו את פורטלנד ל64:77, הפרש שהחזיק עד לסיום הרבע בו התוצאה עמדה על 78:91 לאורחת. מקריי היה מצוין ברבע האחרון עם 13 נקודות ושלשה שלו עזרה לוושינגטון לצמצם ל-7 נקודות בלבד (103:96) אבל לילארד ופורטלנד יצאו לריצת 1-13 וסגרו את המשחק סופית. 103:122 בסיום כשוושינגטון יכולה להתנחם לפחות במשחק 32 ברצף שהיא עוברת את רף 100 הנקודות אבל גם לזכור שב-10 מתוך 11 פעמים העונה שהיא קלעה פחות מ-110 נקודות – היא הפסידה. ככה זה שהגנה זה לא הצד החזק של הקבוצה.

 לילארד סיים עם 35 (10/20 מהשדה), מקולום הוסיף 24 ועל מה שוויטסייד כבר סיפרנו ורק נציין שגם חמישה בלוקים היו לו. כרמלו אנתוני הוסיף 16 ומריו הזוניה שחזר אחרי ארבעה משחקי היעדרות קלע 10 נקודות מהספסל למנצחים. וושינגטון קיבלה 35 מהספסל מג'ורדן מקריי, גריסון מת'יוס, גם הוא שחקן ספסל הוסיף 18 וכך גם איש סמית' עם 16 נקודות. טרוי בראון היה הוויזארד היחיד עם דאבל פיגארס מהחמישייה כשקלע 10 נקודות. זה היה משחק מספר 20 העונה שהספסל של וושינגטון מנצח את הספסל של היריבה בלפחות 20 נקודות אבל כשהחמישייה כולה קולעת 27 נקודות, זה לעג לרש…

פיניקס סאנס (21-14) – ניו יורק ניקס (25-10) 112:120

במשפט אחד: 38 נקודות של דווין בוקר קטעו את רצף שלושת הניצחונות של הניקס.

חדשות טובות מגיעות היום לחובבי הפיניקס סאנס אחרי ניצחון שלישי בארבעה משחקים, הפעם על ניו יורק ניקס במה שהיה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה לכאורה. הניקס הגיעו למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים, הכי הרבה שהיה להם מזה שנה וחודש, אבל הם נכנעו למשחק מצוין של דווין בוקר ולרבע רביעי נפלא של הקבוצה הביתית. עושה רושם ששובו של דיאנדרה אייטון אחרי השעייה של 25 משחקים הפיחה תקווה חדשה בשורות השמשות וכשהם רחוקים רק משחק מהספרס במקום השמיני במערב, עדיין אפשר לפנטז על פליאוף העונה.

הניקס הובילו בחלק גדול של המשחק, ירדו ב-10 נקודות יתרון למחצית (51:61) ועלו לרבע האחרון ביתרון 4 (83:87), אבל הסאנס לחצו על הגז, הגנתית והתקפית, שלשה של ריקי רוביו העלתה אותם ליתרון 93:94 ואחרי כמה דקות של משחק צמוד הגיעו שתי שלשות רצופות של קלי אוברה שהעלו את הסאנס ליתרון 6 וסימנו בבירור מי הולכת לצאת עם המשחק הזה מנצחת.

בוקר סיים עם 38 ורשם משחק חמישי ברציפות עם 30 נקודות לפחות (השוואה של שיא מועדון). הוא החזיק את הסאנס כל הערב עד ששאר החברים הצטרפו ברבע האחרון, על קלי אוברה עבר ערב מוצלח גם כן עם 29 נקודות, ארון ביינס היה יעיל עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים ואייטון סיים עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים. רוביו תרם 9 נקודות בלבד אבל מסר מספר דו-ספרתי של עשרה אסיסטים. החמישייה של פיניקס אמנם נהדרת אבל הספסל של הקבוצה תרם 9 נקודות בלבד ומעלה סיבות לתהייה לקראת הבאות.

אצל הניקס בלט אקס פיניקס מרכוס מוריס עם 25 נקודת, בובי פורטיס הוסיף 20, אלפריד פיייטון קלע 15 וג'וליוס רנדל 13 גם בנקודות וגם בריבאונדים. אר.ג'י בארט היה האחרון לקלוע בספרות כפולות אצל האורחת עם 10 נקודות.

3 תגובות

  1. תודה רבה יאיר
    השקעה עצומה וסיקור אגדי
    זו הפעם ה 2 העונה ששני שחקני יריב עושים טריפל דאבל (הראשונה של לברון ולוקה)
    עוד פעמיים כאלה ויהיה שיא לעונה !

  2. תודה זעפרני (גם עח הפריוויו)
    ווסטהרוק ממשיך לנגר, זה פשוט נורא. סימונס גם חסם 4 פעמים אם איני טועה.
    אני לא מבין למה דיוויס עולה עם מבט של רצח בעיניים מול הפליקנס, מה הדם הרע, נקמה? הם עשו לך משהו רע?
    לברון מנהל משחק בחסד, כנראה מנסה להתחיל בשלב של הקריירה בו הוא יקלע פחות וכך להקטין את העומס בעונה הרגילה. אבל ככה שבירת השיא של קארים מתרחקת . . .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם