חדשות מתפרצות: מאמן ראשון מפוטר השנה ב-NBA

רק רבע עונה חלפה וכבר יש לנו מאמן ראשון שמסיים את תפקידו הערב וזה בטח לא יהיה מפתיע לשמוע שמדובר בדיוויד פיזדייל, מאמן הניקס בשנה וקצת האחרונות.

דיויד פיזדייל, מאמן ניו יורק ניקס פוטר הערב מאימון הקבוצה, כך נמסר ממספר מקורות ברחבי הליה.

הניקס, וזה לא סוד או חידוש גדול, פתחו את העונה בצורה מזעזעת והם מדורגים אחרונים במזרח עם מאזן של 4 ניצחונות בלבד ב-22 משחקים. ע"פ השמועות, הבעלים ג'יימס דולאן לא מרוצה מפיזדייל כבר תקופה ארוכה, בשל חוסר היכולת שלו להצעיד את הקבוצה ליותר ניצחונות ולפתח את השחקנים הצעירים במה שנראה שסלל את הדרך לפיטורים. הקש ששבר את גב הגמל היה התבוסה האחרונה של הניקס ב-37 הפרש, בבית לדנבר נאגטס.

לפיזדייל בן ה-45 זו קבוצה שנייה כמאמן ראשי ב-NBA ומקרה שני בו הוא מפוטר אחרי התחלה חלשה של העונה השנייה שלו בקבוצה. את ממפיס הוא אימן עונה מלאה ופוטר אחרי 19 משחקים בעונתו השנייה ואילו בניקס זה קורה אחרי 22 משחקים בעונה השנייה כשגם בעונה הראשונה הוא לא חווה הצלחה גדולה במיוחד עם המאזן הגרוע בליגה 65-17. ובסה"כ 21 ניצחונות ב-104 משחקים על הקווים של הניקס שהם 20% אחוזי הצלחה בלבד. מרק סטיין הסביר את זה הכי טוב:

פיזדייל הוא המאמן העשירי שמפוטר בתקופתו של ג'יימס דולאן כשרק שני מאמנים, מייק ד'אנתוני וג'ף ואן גנדי, הצליחו לשרוד שלוש עונות מאז ימיו העליזים והמוצלחים של פט ריילי בקבוצה. עד שתמצא מאמן חדש נראה כי מי שיוביל את הניקס יהיה אחד מעוזרי המאמן של הקבוצה כשלפי רמונה שלבורן ואדריאן ווז'נרובסקי, מייק מילר (שאימן בעבר את קבוצת הג'י ליג של המועדון כמו גם בליגת המכללות) ופט סליבאן (שזו לו הקבוצה השישית בליגה בה הוא משמש עוזר מאמן) הם המועמדים הבולטים לתפקיד הזמני שהמשחק הראשון בו הוא מול הפייסרס ביום ראשון בלילה.

6 תגובות

    1. חושב שדולאן צריך טרייד…
      להחליף עצמו עם יורדן…כדי שנדע מי המנהל בעלים היותר גרוע בליגה פעם אחת ולתמיד…

  1. לא נעים (אבל גם לא נורא). הניקס היו צריכים שינוי. כיף לראות אותם משחקים אבל זה כמו ליגה א, רצים הרבה ומוסרים ובסוף מפסידים. הם צריכים שינוי (חבל שאת הבעלים אי אפשר להחליף)

  2. תודה רבה, מאמן טוב בממפיס לפחות, עם וואבוס (ביצים).
    סליחה איני בקיא ברוסית אך זה יכול ליהות שילוב של אימרות שפר:
    "פיזדץ בלאט" יכול לאמן שם, ושיהיה בריא דיוויד.
    רב תודות לאביר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם