חד גבה וסיבה למסיבה – הלייקרס -is back in business

איזה טרייד לפתוח איתו את האוף סיזן. שלשום פירסמו בלאס וואגס את סיכויי הזוכה באליפות בעונת 19-20,אני מניח שאף אחד לא הרים גבה כשגולדן סטייט צנחה למקום ה 8. מי הייתה בראש ? הפיבוריטית לזכות באליפות ? כאילו השנה היה 2000 ולא 2020 – הלוס אנג'לס לייקרס ?!?! אלא אם אתה אנתוני דוויס בכבודו ובעצמו כנראה שרוב בגבות הליגה הורמו.

ונעבור לעיקרי הטרייד – זה טרייד שהתחיל כבר באמצע השנה שעברה ועלה למג'יק ג'ונסון ודל דמפס במשרות שלהם, במקום לתת היי פייב ולסגור הם התגוששו כמו 2 פרימדונות באמבט בוץ בלי בוץ באמצעות המדיות החברתיות.

מאותו רגע כשכל שחקני הלייקרס להוציא לברון היו על המזוודות – זה היה גזר דין מוות של הלייקרס בתצורת 2108-9. הלייקרס הייתה חייבת לבחור – להשאיר את לברון ולהטריד באופן בהול שחקנים שאיבדו את אמונם במערכת או להמשיך מאותה נקודה כשהפעם הם מחזיקים קלף זהב בדמות הבחירה ה 4 בדראפט הקרוב.

הלייקרס מצידם בזבזו 6 עונות עם בחירות לוטרי על הכשרון של AD. (בשנים שהם פספסו את הפלייאוף הם בחרו בג'ליוס רנדל בבחירה ה 7 ,בדיאנג'לו ראסל, אינגרם,ולונזו בול ב 3 בחירות מס 2 רצופות ובבחירות הנמוכות השיגו את קלארקסון, קוזמה, הארט, נאנס ג'וניור, זובאק ,הארט ומו ואאגנר) – לבזבז 6 עונות בלי פלייאוף ברציפות למועדון שבכל ההיסטוריה שלו לא עשה את הפלייאוף זה מביך. האם לא הייתה דרך טובה יותר לבזבז 6 שנים בשביל לברון בעונות 16-19 שלו בליגה ואנתוני דיוויס ?

המחיר שהלייקרס שילמו לא רחוק מהדיונים לפני הטרייד דד ליין – למי שפספס את הטרייד הלייקרס מוותרת על בול + אינגרם + ג'וש הארט + הבחירה מס 4 בדראפט הקרוב + 3 בחירות דראפט עתידות –
בחירות הדראפט שהפליקנס יקבלו ייפרסו על פני שש שנים על פי החלוקה הבאה: בחירת טופ 8 מוגנת ב-2021 שתהפוך ללא מוגנת ב-2022, בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת ב-2024, וכן אפשרות להחליף בחירות עם הלייקרס ב-2023 וב-2025 (מסובך)

הם נשארו מכל הבאלגן עם קוזמה ביד. עכשיו הם חייבים להתאמץ להשאיר אל רונדו וג'אבל מהסגל הקיים בהנחה שהם יהיו מוכנים להנחת סלב בחוזה.

הלייקרס שהיו מגנט לכוכבים חטפו על ימין ועל שמאל בעונות האחרונות – אף כוכב לא הגיע, אפילו שחקנים ברמה של למרקוס אולדריג' העדיפו אופציות אחרות. פול ג'ורג' נשאר ב OKC ולמי שבאזור אני ממליץ לבקר באוק'לוהומה ואחר כך באל איי ולהחליט איפה הוא היה רוצה לגור/לשחק.

בטווח הקצר ללליקרס יש 2 שחקנים ברמת MVP זה משהו ששקול לקארי ודוראנט בגולדן סטייט מה שחסר להם זה מאזטים וקינוחים כי את המיין דיל יש להם ואי אפשר לקבל משהו יותר משובח מזה.

סימני השאלה אצל הלייקרס גדולים –

מה לגביי המצב הבריאותי של לברון והאם הוא יצליח בעונותו ה 17 לנפק עונה של 100+ משחקים ? – צריך לאמץ את מה שטורונטו עשתה עם קוואי להגביל את לברון ולשמור עליו כמו אתרוג. קוואי שיחק 60 משחקי עונה רגילה (בהם אגב טורונטו במאזן 19-41 לעומת 5-17 בלעדיו )

האם חייבים את קמבה ? קיירי ? – קיירי הוא הימור בטוח בעיקר בגלל שהוא כבר עבר קילומטראז עם לברון וזה שווה המון. ווקר רכז טופ 5-7 בליגה וכמכלול הוא עדיף על קיירי שפציע בעצמו. סוגיית ה PG היא לא קריטית בכלל בעיקר בגלל שהתקפה תעבור בעיקר דרך לברון ( תשאלו את מריו צ'ארלמס ודלוודובה שלקחו אליפויות לצד לברון)

בבוסטון חשבו ש AD בכיס של דני איינג'

אופציית באטלר/קוואי – OMG לדעתי אם קוואי מוכן להגיע פלינקה וג'יני באס צריכים לפרוס שטיח אדום משדרות הוליווד עד לקנדה ולסחוב את קוואי בשק קמח – הסיכוי שזה יקרה קלוש אבל חייבים להאמין/לנסות קוואי + AD זה חומר להמון שנים עם אוויר פסגות.

באטלר זה אחלה אופצייה למרות האופי המעט סרחוני שלו ,זה מאפשר ללייקרס מטרייה הגנתית פנטסית ובאטלר ישחק לא מעט כ SG. הוא אולי לא האופצייה הכי טובה אבל זה עדיף על כלום.

אם אחד מה 4 לא מגיע הלייקרס צריכה לנסות להציע חוזה מקס לקליי,נכון שהוא יילך על גולדן סטייט אבל הלייקרס צריכים להיות במרוץ בעיקר בגלל הסיכוי לשמור 2 שחקנים ברמה של AD וקליי לימים והלילות שלאחר לברון.

אופציית השחקנים המשלימים – אופציה סבירה אבל לברון כבר הוכיח בעבר שעדיפה לו האופציה של 2 סופר סטארים וצוות משלים אלמוני על אופציית כוכב הבודד. צריך לחשוב לעומק איזה 2-3 רול פליירס אתה מביא ואיך האגו שלהם יחייה עם לברון והאגרסיביות וחוסר הסלחנות שלו לטים מייט שעושים במכנסים.

לברון בתגובה לטרייד

מי יהיה בלייקרס בנוסף לטופ פליירס ? יהיה לא פשוט להחתים רול פליירס אבל כמו גולדן סטייט בזמנו שהצליחה להחתים שחקנים כמו פאצוליה ווסט על חוזי מינימום הלייקרס צריכה לנסות את אותו התרגיל – 2 השמות שעולים לי לראש הם כרמלו ועומרי כספי (הסוכן שלו יודע להציע אותו בחוזי מינימום והיי יש לו ניסיון כמחליף של דוראנט)

הלייקרס חייבת לחפש מציאות ולהמתין לינואר/פברואר כשקבוצות יחתכו שחקנים ואז יהיה אפשר לאסוף מציאות מהרצפה. גולדן סטייט שילמה מחיר כבד על סגל מאוד לא מאוזן וריק משחקנים שמסוגלים לעשות סל מלבד הסטארים.

קובישאק היו צמד שהיה מוקף שחקני סוגה שלישית וזה הספיק ל 4 גמרים ב 5 עונות וטריפיט. שחקנים משלימים צריך אבל לאליפות מנדטורי שחקנים בקליבר של AD.

הבריאות של AD – שוב כמו במקרה של לברון חייבים לתת לו לשחק באופן מדוד ולא לשחוק אותו. למרות הסטיגמה של פציע כרוני דוויס שיחק מעל 61 משחקים בכל עונה בקריירה ( בעונה שעברה 56 אבל היו נסיבות אחרות ו 75 ו 75 בעונות הקודמות) על פניו הסיכון הגדול ב AD שיחליט לא לחתום על הארת חוזה בתום העונה הזו, בלי בחירות דראפט עד 2030 בערך הלייקרס יהיו מועדון ברמה של סקרמנטו.

הלייקרס לקחו הימור/סיכון לגביי העתיד של המועדון אבל זה סיכון עם סיכויי – דוויס הוא חומר ל MVP חבל להתעכב על המספרים שלו אבל ב PER שלו חולני. יש לו עוד 6-7 עונות לתת ובגילו השיא שלו עוד לפניו. צריך לשבת עם מר ספייס ג'אם 2 ולהסביר לו שהוא חייב לתת ל AD להרגיש שהקבוצה שלו. ללייקרס יש מסורת מפוארת של ביג-מנס (ווילט,קארים,שאק,מוזגוב ועכשיו AD) ללייקרס יש את הכלים הכי מסוכנים על הלוח במערב. הם לא סיימו את העבודה אבל יש להם שלד לפנטהאוז.

הכדורסל עם כניסתו לעשור ה 3 של המילניום שונה מהותית מהתבניות המשעמות של שמות ה 80 כבר לא משחקים עם 3 גבוהים ובטח שיש שינוי מהותי בעמדות הסנטר וה PF. הלייקרס צריכה להביא קלעים סביב לברון ובגלל זה אופציית קליי היא הטובה ביותר,בלעדיו אני חושב שקיירי זה הסקנד בסט. בלי סטאר מס 3 יכול להיות שזה יהיה שוב החלום ושברו – הלייקרס יתאמצו במהלך העונה הרגילה ויגיעו שחוקים לפלייאוף.

חולה לך על התחת בראטר ! מת על העכוז שלך נ*** !! די אני עוד שניה בוכה

ובפינה השנייה של הטרייד – ניו אורלינס – היא ניצחה פה ובענק

אם זיון ווילאמסיון יעמוד בציפיות יש לם תוך שנתים מחליף ראוי ל AD. בנוסף לונזו אינגרם והארט שחקנים עם פוטנציאל עצום. צריך לזכור שהם צעירים וצריך לזכור איך רנדל ודיאנג'לו ראסל נראו מחוץ למערכת הלחוצה של הלייקרס. בנוסף החירה מס 4 בדראפט הקרוב מעניינת מאוד. יש לם אופק לכמה שנים טובות + בחירות דראפט שיהיו גבוהות קרוב לוודאי

הציפיות מניו אורלינס לא גבוהות אבל בעונה סולידת הם יכולים לעשות את הפלייאוף כבר העונה, זה יהיה תסריט הוליוודי אם יפגשו את הלייקרס בסיבוב הראשון.

הסיכויי בטרייד של ניו אולרינס גדול על הסיכון. הם עם הבחירות ה 1 ו 4 ובנוסף 2 וחצי צעירים מבטחים מאוד ( ג'וש הארט יכול להיות הגניבה של הטרייד הזה)

כשהניקס בוחרת לפנייך גם בארט יכול ליפול לידיים של ניו אורלינס.

זה טרייד אדיר ללייקרס על פניו 2 הקבוצות יצאו מנצחות( וזה נדיר בטרייד) אם הלייקרס יקחו 2 אליפיות ב 4 השנים הבאות וניו אורלינס 1 בעוד 5 זה חתיכת WIN WIN של טרייד וזו התקרה של הטרייד הזה לדעתי.

זיון כבר מתרגש מהשת"פ עם בול

26 תגובות

  1. טור משובח
    בהתבסס על העונה האחרונה ללברון עוד יש מה לתת
    🙂

  2. הלייקרס שמו את עצמם במצב קיצוני.
    בשביל להצליח (והצלחה היא גמר ליגה לפחות), דיוויס ולברון צריכים להיות במיטבם, ולגבי לברון, זו שאלה.
    העתיד שלהם תלוי רק בדיוויס, את כל השאר הם מישכנו בשביל הטרייד.
    לא בטוח בכלל שיש להם מספיק מקום לעוד סופרסטאר, דיוויס צריך לוותר על 4 מיליון דולר (למה שיעשה את זה?), והפליקנס צריכים לשתף פעולה איתם כדי לדחות את העיסקה לסוף יוני.
    בנוסף, ואולי הכי חשוב, הם תלויים עכשיו ביכולת הניהול שלהם ובבחירת שחקנים לבניית קבוצה, והם מאד לא טובים בזה.
    באופן אירוני, דווקא הנפגע העיקרי מהסיטואציה בלייקרס הוא לברון, שיתקשה מאד להיות בקבוצה בה הוא חייב לשחק טוב כל הזמן בגילו, כאשר חוץ מדיוויס וקוזמה, שום דבר לא ידוע.
    פשוט לא ברור מה לברון עושה בלייקרס, אולי הבטיחו לו ג'וב?

  3. קראתי בפייסבוק . פוסט מעולה . מסכים עם כל מילה, עצוב מה שיצא או לא יצא מהשחקנים שבחרו לארוך השנים בבחירות כל כך גבוהות (3 בחירות מס׳ 2 בדראפט שלא היו שווים יותר מדי מבחינתם זה עצוב).

    1. הלייקרס בחרו בשחקן הטוב ביותר שהיה על הלוח בלי שום חשיבה לעתיד
      לא היה מישהו טוב יותר מג׳וליוס רנדל.
      במקום דיאנג׳לו ראסל עוד יכלו לבחור בחליל אוקפור בטעות (פוריזינגיס יכל להיות מעניין)
      בול זו בחירה סבירה ביחס למרקל פולץ ,טיטום היה עדיף בטווח הקצר
      אינגרם פוטנציאל עצום בדראפט לא מרשים בכלל …
      אולי ג׳יילן בראון בבחירה 3 טוב ממנו אבל חוץ מג׳מאל מארי אין בחירת טופ 10 ראויה יותר ממנו
      הבעיה הייתה בדרך ובניהול של הקבוצה ,היו חייבים לסחור בבחירות עוד לפני שנתיים עבור שחקנים טובים ומוכחים אפילו אם לא הטופ של הליגה.

  4. כנראה שרוב בגבות הליגה הורמו…. חזק כרגיל… 🙂
    טרייד מצוין לייקרס עם עוד אול סטאר אחד ועכשיו יש לא מעט שירצו הם מועמדים ברורים לאליפות. הקריבו עתיד אבל תחושה שלי שכל החבורה שויתרו עליה הם שחקנים שיובילו קבוצות מקסימום לפליאוף. קיבלו כאן ועכשיו. בעייני יפה מאוד. תודה מידן

  5. אחלה מידן. מסכים עם השורה התחתונה שלך, טרייד מדהים פוטנציאלית לשני הצדדים. לדעתי הלייקרס היו חייבים לעשות את הטרייד הזה, אני גם לא מבין אנשים פה שמדברים על המחיר – כמה צעירים סבירים ובחירות דראפט תמורת סופר מגה סטאר? לוקח בכל יום. אני חושב שבאטלר יכול להיות התאמה מצויינת שם. אולי אפילו קונלי, נכון שהוא פציע אבל הוא עדיין אחד הרכזים הכי טובים בליגה בטח שמבחינת הגנה. הכל יכול להתחרבש עם פציעות אבל א י לא חושב שמישהו מהחברה שהלייקרס נתנו היה מוביל אותם לאנשהו בעשר שנים הקרובות. בול יכול להיות רכז דרג שני /שלישי לא רע. אימגראם כבר לא יהיה דוראנט לעולם והארט יכול להיות שחקן רוטציה. שום סטאר קוואליטי בסגל הזה.

  6. תודה מידן.
    הלייקרס עשו מה שהיו חייבים לעשות- לשים את כל הז'יטונים על השולחן ולזרוק אותם על הגבה. כשלברון שם אין זמן לבנות דרך צעירים ודראפט. ברגע שלברון הגיע זו היתה הדרך היחידה.
    ניו אורלינס עשו בחכמה כשחיכו. בסוף קיבלו אותו דבר ואף יותר- בחירה 4 שלא היו מקבלים אם דיוויס עובר באמצע העונה.
    אם הניקס חמים על קולבר, סיכוי גבוה שבארט מגיע לפליקנס ואז יחד עם הולידיי, בול, אינגראם, ציון ורנדל יש חבורת צעירים מהמעניינים בליגה.
    ממצב תקיעות להגיע לכזה רבילד בשנה אחת זה נס. והכל בזכות ציון.

    1. לא מדוייק כי נדמה לי שדובר אז גם על בחירת דראפט(אף אחד לא חשב שזאת תהיה בחירה כל כך גבוהה)

      1. ההנחה שאם דייויס היה עובר בחירת הדראפט לא היתה כזו גבוהה.
        הטענות לדמפס באותו הזמן היה שהוא עושה טעות כי לא יקבלו אותה חבילה בקיץ.
        בדיעבד קיבלו יותר טובה

  7. הרבה אנשים חייבים לי עכשיו חומוס-פול. חלקם יותר משנה. הימרתי על קליי יחד עם קיידי, מה שיכול עוד לקרות אבל הפציעה וזמנו המתקצר של לברון קצת מעיבים על זה. אז קיירי זה אחלה. מישהו שם לב שהכנסת את מוזגוב לרשימת הביגמן ההסטוריים? כי אני צחקתי

    1. איי די זה פוטנציאל אדיר לחומסייה – מנת קומפלט לגבות תהיה שם דבר בעולם החומוס של אל איי (יש שם טרנד חומוס מטורף כולל בוורלי הילס)
      לגביי מוזגוב יש שחשבו שהוא ימשיך את המסורת, לטובת כולנו הוא לא איתנו

  8. תודה מידן.אני דווקא מאוד אופטימי.נתחיל מזה שאני מת על AD וההרגשה שלי שפשוט לא נותנים לו את הכבוד שמגיע לו.הוא אחד מ7 השחקנים הטובים בעולם ושיאו עוד לפניו.
    אני מאמין שלברון יבוא במוד רצחני העונה.השנה הקודמת פגעה בו פגיעה לא קלה בכלל במורשת ובלגסי שהוא מנסה לבנות.מה עוד שגולדן כנראה לא רלוונטית העונה אז אליפות על השולחן ולברון יעשה הכל בשביל לזכות בה.
    באופן אישי הייתי מעדיף שבמקום עוד FA יחלקו את הכסף למספר שחקנים טובים אחרים אבל זה כנרראה לא יקרה.

    1. תודה
      אני אופטימי כי כבר נמאס להאחז בכשלונות
      הלייקרס חייבת צלע מס 3 ובעונה הבאה לאחר הפציעות של KD וקליי היא חייבת לקחת את המערב.
      במזרח זו תהיה מילווקי או פילי והלוואי קלאסיקה מול בוסטון (במקרה כזה עדיף שקיירי יהיה אצלנו)

      1. השאלה האם חייבים באמת צלע 3 או במקום צלע שלישי אתה מעבה את הסגל והופך אותו ליותר מאוזן.בכל מקרה זה לא משנה כי הלייקרס מן הסתם ילכו על צלע 3

  9. זה טרייד של אול אין לשנתיים ללייקרס-לא לקחתם אליפות עד 2021 זה נפילה. אם מביאים את קיירי עוד יוכלו להמשיך לרוץ בפלייאוף, אבל אליפות יהיה קשה.
    ניו אורלינס ניצחו פה גם בטווח הקצר אבל בעיקר בטווח הרחוק- מי יודע איך הלייקרס יראו עוד 4-5 שנים, אני לא אופתע אם יהיה פה תסריט ברוקלין בוסטון.אם הם עושים פלייאוף השנה דייויד גריפין מנהל העונה קל.

    1. אי אפשר להשוות את זה לטרייד של בוסטון-נטס.שמה היה מדובר בשני כוכבים מזדקנים ששמו את כל יהבם .פה מדובר על שחקן בן 27 כולה,הוא לבד בלי שום עזרה מביא את הלייקרס להיות קבוצת סף פליאוף(מה שתכלס הוא עשה בניו אורלינס).הלייקרס מסודרים עכשיו 6-7 שנים קדימה בלי שום קשר ללברון

      1. ההשוואה לא מדויקת 100 אחוז, אבל בגדול. תחשוב שגבה לא עשה פלייאוף כל שנה, מי מבטיח מה יקרה בגיל 32. גבה לא זקן היום אבל יכולה להיות ירידה גדולה עוד כמה שנים

        1. התזה שלך תהיה נכונה רק במקרה של פציעות.בכל סנריו אחר אין שום סיבה בעולם שדיוויס בגיל 32 יחווה כזאת ירידה בכושרו.
          תכלס אנחנו גם מדברים על 2 בחירות דראפט שהאחרונה בהם תהיה ב2025.האם הפלקינס ירויחו פה בחירת דראפט גבוהה,יכול להיות בהחלט אבל אתה לא מפיל טרייד כזה או אתה אפילו לא משחק אותה "קשה להשגה" בשביל בחירה שנת 2025

  10. הטרייד טוב לשתי הקבוצות. גם אני סקפטי בקשר ללייקרס, לא רואה אליפות בקרוב (גם לא פוסל), כי בניית הקבוצה היתה צריכה להתחיל לפני 3 שנים כשלברון היה צעיר יותר. הכל תלוי בחתיכות החסרות, את מי יביאו. ובעיקר איך יגבשו שם הגנה חזקה. יכול להיות שהלייקס תצליח עם ההרכב הנכון בזכות הנפילה הצפויה של ג"ס, מי יודע.
    הפליקאנס הרוויחו בגדול, בעיקר לטווח הארוך. הם יוכלו לבנות עכשיו בשקט קבוצה מלהיבה סביב ציון וויליאמס ולקוות שהוא לא ירצה לעזוב דווקא כשהקבוצה תתחיל להתרומם.

  11. לטעמי הטרייד מדהים בעיקר מבחינה תקשורתית.

    AD הוא לא זכר אלפא, הוא יכול להיות השחקן השני הכי טוב בקבוצה.
    ונכון שכרגע יש לו את לברון בתור האלפא,
    אבל לברון שחקן זקן עם קילומטרז' של מונית מרצדס מודל 84.
    לדעתי בתרחיש סביר הוא ייפצע במהלך העונה,
    והתקרה של הלייקרס תהיה גמר המערב.
    (אם דנבר תתחזק בעמדת ה-SF שלה, היא יכולה וצריכה לזכות במערב השנה).

    וגם אם יביאו FA נוסף כמו קיירי או קמבה, זמן ההסתגלות, והיעדר סגל משלים, שמכיר את תפקידו ויודע לשחק ביחד, לא יביאו אותו מעבר לגמר המערב.

    1. AD הוא קלאסי לסחוב קבוצה
      הוא הגיע לגיל שאפשר להתחיל רק שיעשה משהו דחוף עם הגבות, בלוס אנג'לס יורים באנשים גם על פחות

    1. אל תכפיש
      הלייקרס השיגו את הגיים ציינג'ר שלהם
      סביב AD אפשר לבנות להמון שנים קדימה

  12. תודה רבה על סקירת הטרייד וכל האופציות.

    אני לא אוהב את זה בכלל מ – 1000 סיבות.
    מזכיר קצת את מה שהיה בקליבלנד של בלאט, שהתחיל לבנות קבוצה ולהשתפר.
    לברון מזדקן, ולא תהיה שום אליפות להערכתי.
    סתם הרס נוסף של הלייקרס.

  13. תודה מידן. אני אישית, לא רואה את הלייקרס מגיעים למשהו השנה, ובטח שלא לשתי אליפויות בתוך ארבע שנים. כרגע יהיו קבוצה טובה, אבל אני לא רואה אותם מגיעים לגמר בכלל. מהצד של ניו אורלינס – טרייד מדהים. יוצאים כשיש להם שישה צעירים מעולים עם פוטנציאל גבוה(יכולים לעשות עוד דברים גם עם הבחירה הרביעית) לדעתי, להמר על אליפות שלהם תוך חמש שנים זה הגיוני לחלוטין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם