יוסטון מושפלת במיאמי, ניצחונות לקבוצות LA ועוד…

מיאמי היט (1:5) 129 – יוסטון רוקטס (3:3) 100

משחק בו ההיט עלו ל46-14 ברבע ראשון היסטורי. ההיט עלו בבליצ וכתשו את הרוקטס בהגנה תוך שהם רצים למתפרצות וקולעים ללא מענה. ההפרש השלישי הכי גדול מאז המצאת שעון הזריקות. ההפרש צמח עד 59-18 והמשחק נגמר הלכה למעשה תוך 16 דקות.

ווסטברוק במשחק הכי חלש שלו בזיכרון הקולקטיבי קיבל מההיט הרבה מרווח לקליעה משלוש, אותו הוא ניצל לזריקת לבנים, וכאשר מישהו ניסה לחדור, חיכו בפנים כדי לחסום את שחקני יוסטון פעם אחר פעם.

קלעי יוסטון: 10 נק' בלבד לווסטברוק, הארדן עם 29 נק' ואריק גורדון המשיך את פתיחת העונה הנוראית, הפעם בחמישיה עם 4 נק'. קפלה גם הוא עם 5 נק' היה נון פקטור. 16 נק' לרוקי כריס קלמזון מהספסל.

מיאמי: ג'ימי באטלר עלה והוביל את הבליצ ההגנתי, אך גם קלע 18 נק' ומסר 9 אס'. דאנקן רובינסון (אבא שלו אוהד ספרס?) הגיע משום מקום וקלע 23 נק' מהחמישייה ומיילס לאונרד היה נהדר עם 21 נק' והגנה חזקה. 17 נק' לג'ונסון מהספסל.

סן אנטוניו ספרס (2:4) 96 – לוס אנג'לס לייקרס (1:5) 103

הלייקרס הגיעו שופעי ביטחון לאחר הניצחון שלהם בדאלאס, ולקחו את ההובלה בפתיחה כשהספרס תמיד צעד מאחור. ההפרש כבר צמח ל-19 בשלישי (47-66), או אז הספרס עשו ריצה וצמצמו ל-5 בלבד עם סיום הרבע. הרבע הרביעי נמשך בצורה של חתול ועכבר כשהספרס נראים קרובים אך לא נראה שמישהו באמת האמין שהם יכולים לעשות את זה- גם כשהתוצאה היתה שוויון 90 4 דקות לסיום. דווקא קנטוויוס קולדוול פופ קלע מיד ריינג' ושלשה בהתקפה הבאה בכדי להחזיר את ההפרש למרחק ביטחון והספרס המשיכו לרדוף עד לסיום.

דווייט הווארד המשיך את פתיחת העונה המצויינת שלו עם 14 נק' ו-13 ריב' מהספסל, לברון ג'יימס עם עוד טריפל דאבל של 21 נק', 13 אס' ו-11 ריב'. אנתוני דייויס עם 25 נק' ו11 ריב' משלו.

בספרס דג'ונטה מורי עם 18 נק' ו-11 ריב', דה רוזן הוסיף 14 משלו ואולדריג' עם 8 נק'. וכששני הסקוררים העיקריים שלך קולעים ככה- אין לך הרבה סיכוי לנצח. 16 נק' חביבות לרודי גיי מהספסל.

לוס אנג'לס קליפרס (1:5) 105 : יוטה ג'אז 94 (3:4) 94

חשבנו שמייק קונלי יצא מהמשבר. אז חשבנו. זה לא קל כשמולך יש קו אחורי של בברלי וקאווי.

איכשהו, למרות ההופעה האנמית של קונלי (8 נק', ואסיסט בודד ב-20% מהשדה ב-35 דק), הג'אז עוד היו בתמונה והובילו רוב המשחק. הרבה בזכות המשחק הכי טוב עד כה העונה של דונובן מיטשל עם 36 נק'.

הג'אז רצו ל2-11 בפתיחה וגמרו את הרבע הראשון בהובלה מינימלית, המשחק היה צמוד לאורך כל המחצית ובסופה הג'אז ב-2 נק', כשהרבע השלישי ממשיך בצורה דומה ויוטה מחזיקה בהפרש קטן. אבל אז בא הטרמינייטור ולקח בעלות. ליטרלי. קאווי החל לחטוף כדורים מידיים של שחקנים כשהוא קולע 18 מתוך 30 הנק' שלו ברבע הזה והקליפרס בריצת 8-19 לוקחים את ההובלה שאותה לא שמטו עד הסיום.

הקליפרס קיבלו גם את התפוקה הקבועה מהספסל: 19 נק' להראל ו-17 ללו וויליאמס והם כבר 0:4 בבית ונראים דומיננטים עוד לפני חזרתו של פול ג'ורג'.

אינדיאנה פייסרס (3:3) 108 : שיקגו בולס (5:2) 95

שיקגו ממשיכים להפסיד ולהראות חסרי כיוון והשראה ואילו הפייסרס מתחילים להתאושש. ברוגדון ממשיך להיראות כמו שחקן שמילווקי יצטערו שלא החתימו, ואילו טי ג'יי ליף מיודענו נתן גם הוא משחק מצוין מהספסל יחד עם טי ג'יי אחר- וורן.

26 נק' לטי ג'יי וורן, 22 לברוגדון, ו-13 נק' עם 15 ריב' (וחסימה אחת מרשימה) לבן של בראד.

בשיקגו לאבין קלע 21 ו-20 נק' יחד עם 10 ריב' לוונדל קרטר. מרקנן ממשיך פתיחת עונה בעייתית עם הגנה חלשה והערב רק 11 נק' בהתקפה.

קליבלנד קבלירס (5:2) 111 : דאלאס מבריקס (2:4) 131

עזבו אתכם מהמשחק, בואו לראות את ההצגה של לוקה. פורזינגיס עם 18 ו-9 למתעניינים.

ניו יורק ניקס (6:1) 92 : סקרמנטו קינגס (5:2) 113

אחרי הביקורות שחטפו הקינגס ובעיקר לוק וולטון על פתיחת העונה הנוראית של הקינגס, וולטון תלה את האשמה בחוסר יכולת להכין את הקבוצה בעקבות המסע להודו. הערב, אמנם מול קבוצה עלובה כמו הניקס, אבל אפשר היה לראות ניצנים של שיפור. המשחק עמד על 20+ הפרש ברובו, כשהניקס מצמצמים בגארבג'.

דארון פוקס סוף סוף במשחק טוב עם 24 נק', יחד עם 22 של באדי הילד ו-19 של בארנס.

לניקס: בארט עם 22 נק' ומרקוס מוריס עם 28.

12 תגובות

  1. מעולה תודה ניב.. לא רואה את יוסטון נופלים כל כך חזק לאורך זמן אך התעוררו אי אילו ספקות.
    דונציץ' . טריפל מטורף שני ברציפות.אין דברים כאלה והשנה הילד באולסטאר.

  2. אני מאד אוהב את ניב אפלטון בתור אדם עם אינטילגנציה רגשית מהגבוהות שיש.
    כולל גישה כדורסלנית ואנושית מדהימות ביותר.??????

    1. וכמובן רבים מכם שכל אחד מביא עומק וחכמה נהדרים כל אחד (ואחת יש גם כותבות אורחות מצוינות) בדרך שלו ללא תחרות
      כולם כמו אפלטון/ניב הכי טובים כל אחד בדרכו שלו

  3. מבחינה הגנתית הלייקרס נראים מצוין (לא מפתיע, ווגל מאמן הגנתי מצוין), אבל מבחינה התקפית זה לא נראה מספיק טוב, קוזמה ורונדו יכולים לשפר את ההתקפה, אבל בלייקרס יצטרכו לקבל תרומה יציבה מעוד שני שחקנים מהרביעייה של kcp, קוק, קארוסו ודניאלס.
    הווארד נראה לא רע בכלל מתחילת העונה, גם דני גרין ובראדלי נראים טוב, מבחינה הגנתית עושים עבודה מצוינת, ולא רעים גם מבחינה התקפית (10.7 נק' למשחק לבראדלי ו-11.2 לדני גרין).

  4. וואי וואי מה שקורה עם יוסטון, זאת פשוט חרפה מכל הכיוונים. לא רק ווסטברוק אלא גם קאפלה וגורדון נוראים, פשוט מאוד. הדבר החיובי הוא שזה בא על תחילת העונה ויש זמן להפנים ולשפר, ובעיקר יש עדיין זמן למורי לרקוח טריידים.
    דונצ'יץ' כל כך טוב, זה תענוג לצפות בו משחק. ידענו שהוא יהיה טוב אבל אני לא יודע מי חשב שהוא יהיה עד כדי כך דומיננטי. ואיך הגרדים הזריזים לא מקרקסים אותו בהגנה? כנראה שקרלייל עושה עבודה טובה.
    דנקן רובינסון אוהד הספרס? זה טוב

  5. תודה על הסיקור המצויין
    יפה לראות את הצמד הקטלני של דאלאס – לוקה ובובאן
    🙂

  6. אגב, את הראל המצוין אפלטון הסקאוט גילה, גם את יאניס שעוד היה אלמוני, ועוד שחקנים ודברים שניב הראשון שיידע אותנו עליהם
    ועל כך תודות רבות.????

  7. נהדר ניב תודה.
    הדונצ'יץ' זה אמיתי הדבר הזה. מודה שהייתי יחסית סקפטי.כל כך קל לו לעשות נקודות באין הגנה בNBA שזה מדהים.

    לא יכול לראות את יוסטון משחקים, סליחה, זה סבל טהור.

      1. העניין הוא שלדעתי ווסטברוק הוא דווקא נקודות האור השנה, מלבד כמובן המשחק הנכחי.
        גורדון אחרי החוזה הגדול לא רואה את הטבעת. והארדן… אחוזים מחרידים. נדמה שמתעסק ביותר מידי להוציא עבירות שאותן קולי ביעילות מרשימה, מאשר במשחק חכם.
        ליבי איתך ניב.

        1. ניב ליבי איתך, לדעתי הציטה מביא רעל לקבוצה גם קפאלה גורדון והארדן לא פוגעים ולא נוגעים בהצלחת העונות האחרונות (ושלא יגעו לי בטאקר שאני אוהב שם),
          ככל שירעיל את בארות טקסס??? בשריפה כך יבינו מהר שצריך להטריד אותו ומהר.
          כך ייטב לקבוצה.
          מה אני יגיד על הלוחמים הקבוצה שלי נעלמה לגמרי.
          אגב היתה תגובה שלי שנעלמה שם הכרזתי בצחוק שאפלטון חוצפן בגלל שלא שם את קיירי בתור זוג של פיצול אישיות ואת הספלש ברדרס כמובן זה היה בצחוק. סליחה אם מישהו נפגע.

  8. סיקור מצוין.
    תודה רבה ניב! על הכל כולל ההמלצה לחזות בלוקה.???
    תודה גם לרדו ושי שהוסיפו לפרוויוו
    של יאיר (כולל נסיגה בקו השיער הלברוני ??)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם