סוף עונה 2019 (13) – מיאמי חום

תוצאת תמונה עבור מיאמי היט

מטרות לעונה שהסתיימה:

אחרי שבעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום השישי במזרח והואיל ולא נעשו שינויים מהותיים בסגל והואיל וכבר לפני פתיחת העונה היה ברור שיש 5 קבוצות מזרחיות עדיפות ממנה, נראה שהמטרה של מיאמי נותרה זהה. קרי פלייאוף עם עדיפות למקום השישי וראש דיוויזיה.

עמידה במטרות:

המטרה היחידה שאפשר לומר שמיאמי עמדה בה היא מסע פרידה סביר לגדול שחקני המועדון בכל הזמנים, דוויון וייד. בעונה בה לא היה צורך במאזן חיובי בשביל פלייאוף, אין ספק שמדובר על כישלון עבור קבוצה שלא נמצאת בהליך בנייה ומשלמת שכר גבוה מאד.

מטרות לקיץ:

למיאמי יש חבורת שחקנים משלימים לא רעים בכלל, אבל אפס כוכבים. וזה לא שכוכב אחד יעשה שם שינוי מהותי, ובלאו הכי יש שם יותר מדי חוזים כבדים אותם תרומת השחקן פשוט לא מצדיקה. מיאמי נמצא במצב שמצד אחד אין לה אפשרות טובה ללכת לבנייה ונכסים משמעותיים למימוש, ומצד שני היא לא אטרקטיבית לכוכבים בשיאם. מעבר לזה שנראה שהאתוס שריילי מנסה לפתח לא כולל מעבר בירכתי הליגה.

אפשר לעבור עמדה אחר עמדה, אבל בגדול בכולן מיאמי צריכה חיזוק.

יש כמה דברים בהולים. למשל מחליף לדראגיץ' בעמדת הרכז.

בעמדת הקלעי הם יחסית במצב יותר סביר עם ריצ'ארדסון (כנראה החוזה הכי טוב בקבוצה) וויטרס.

ווינסלו בעמדת הסמול פורוורד יכול להיות מחליף. התקפית הוא סביר מינוס ובניגוד לציפיות מתחילת הקריירה הוא לא מחפה על זה בהגנה עילאית.

בשתי עמדות הפנים יש את ג'ונסון ואולניק (חוזים גבוהים מדי אבל לא מופרכים), אדביו שהראה כמה ניצוצות העונה ואם ימשיך במגמת השיפור אפשר להיות אופטימיים לגביו, ווויטסייד שנראה כמו אחד החוזים הגרועים בליגה.

אם לסכם לפי סדר דחיפות: סמול פורוורד פותח, רכז מחליף, שחקן פנים שהוא פקטור התקפי משמעותי.

מטרות לעונה הבאה:

בדיוק כמו העונה הנוכחית. הפציעות קצת דפקו את מיאמי. סגל כזה עם חיזוקים במקומות הנכונים והם אמורים, לכל הפחות, להיאבק על מקום בפלייאוף.

בשתי העונות הקרובות התקרה שלהם תמשיך להיות סיבוב ראשון בפלייאוף, אבל לאחר מכן ינוקו מספר חוזים כבדים ויהיה אפשר לרענן את השורות.

4 תגובות

  1. למיאמי יש "נכס" אחד שאין להם ברירה אלא להשתמש בו – דראגיץ' (שמרגע שחזר מהפציעה הראה כמה הוא חשוב).
    על הדרך לחבר את החוזה שלו עם וויטסייד/וויטרס ולנסות לקבל כמה נכסים.
    הייתה מחשבה טובה להביא את באטלר, אבל מיני לא רצו.

    מיאמי תקועה עם הרבה חוזים גבוהים (לשחקנים שלא באמת שווים את הכסף). עכשיו אולי אחרי שוויד פינה את הבמה אפשר להתחיל לעבוד על הבניה מחדש.

  2. מצוין מתן,

    אחד הקבוצות התקועות אם לא ה.. פט ריילי בזקנתו איבד את זה והאמת שנראה לי שהם גם צריכים להגיד לספולסטרה שלום. חזר לבינוניותו הפילפיני-אמריקני הזה

  3. מעולה מתן תודה.
    קבוצה תקועה אבל כמו ברץ' אני נותן להם קרדיט על זה שמנסים להישאר תחרותיים גם בלי סיכוי לאליפות. מחזה מרענן בליגה

  4. זה נחמד לראות קבוצה שלא במצב טוב אבל לא פונה לטנקינג.
    עוף נדיר בימינו 🙂
    תודה על הסקירה מתן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם