סוף עונה 2019 (5) – אטלנטה נצים

תוצאת תמונה עבור אטלנטה הוקס

מטרות לעונה שהסתיימה:

לפתח את הצעירים בדגש על טרה יאנג בשבילו ויתרו על מי שבאופן לא מפתיע עתיד לזכות בתואר רוקי העונה. כמו כן, להתחיל לבסס שלד לעתיד.

עמידה במטרות:

לדעתי כן. יאנג הוכיח את עצמו ככל שהתקדמה העונה. אני ממש לא בטוח שבאטלנטה מאוכזבים מהבחירה בו, למרות הביצועים של דונצ'יץ', כשלוקחים בחשבון שהאחד התנסה בכדורסל מקצועני ואילו השני בוסרי בהרבה, מה שאמור לאפשר לו גרף שיפור משופע יותר.

ג'ון קולינס בעונה פשוט נפלאה. אמנם קל יותר לנפח מספרים בקבוצת לוטורי, אך בכל מקרה מדובר על שיפור משמעותי ובשביל שחקן שנה שניה עדיין צעיר מאד הוא מרשים. כמעט הכפיל את כמות הנקודות, תוך כדי שהוא שומר על יעילות גבוהה מכל הטווחים.

טוריאן ווקר פרינס ממשיך במגמת השיפור וביחד עם קולינס משלים צמד פורוורדים עם קליעה מצוינת. מצרך נדרש בעידן הנוכחי, וגם עואמרי ספלמן כגיבוי מהספסל בעונת רוקי סולידית.

מטרות לקיץ:

עמדת הרכז מכוסה ע"י יאנג.

עמדת הקלעי בינתיים סבירה עם ביזמור (אמנם חוזה גדול, אבל גם אם יממש את אופציית השחקן – מה שסביר שיקרה – החוזה מסתיים בקיץ הבא) והורטר.

בסמול פורוורד צריך מישהו שיחלוק את העמדה עם פרינס. או יותר נכון שפרינס יהיה הגיבוי שלו.

קולינס מניח את הדעת לחלוטין בעמדת הפאוואר פורוורד.

ובעמדת שחקן הציר הקבוצה חסרה לגמרי. לן ודדמון לא מספיק לחמישייה אפילו לקבוצה בלי שאיפות.

מסכם את סדר העדיפויות: קודם כל שחקן ציר ולאחר מכן סמול פורוורד. הואיל ולאטלנטה גם הבחירה שלה וגם הבחירה של דאלאס, ושתיהן צפויות להיות גבוהות, אפשר לדאוג לפרוספקט מבטיח לפחות לאחת מהעמדות הנ"ל אם לא לשתיהן. נניח האנטר ובול/פרננדו.

מטרות לעונה הבאה:

בדיוק כמו העונה הנוכחית. ליצור תלכיד צעיר שבהובלת יאנג ואחריו קולינס ימשיך במגמת השיפור. כשברור שיאנג הוא הציר מסביבו בונים את הקבוצה. כלומר, להמשיך ולאפיין אותו לאורך כל הדרך ולבצע שינויים בהתאם. בין אם ביבוא וגיוס שחקנים שיתאימו לו ובין אם ביבוא וגיוס שחקנים שישלימו אותו ויכסו על חולשותיו.

8 תגובות

  1. קבוצה מעניינת למעקב בעונות הקרובות,
    קפיצת המדרגה וההתקדמות של יאנג במחצית השנייה של העונה מרשימה+++

  2. טור מעולה
    אם ברוקלין הייתה ההפתעה של תחילת העונה והקליפרס של האמצע אז אטלנטה ללא ספק הפתעת סוף העונה.
    אטלנטה ויאנג
    משטיח למשיח
    🙂

  3. יפה מאוד.
    המהלך על טריי יאנג הגיע בגלל העובדה שיצר הזדמנות לקבל 2 בחירות לוטרי במקום אחת ולכן צריך לשפוט אותו ככזה ולא רק הוא מול לוקה אחד על אחד.
    הבנתי מה הם רצו לעשות בזמן אמת, גם אם הוויתור על שחקן כמו לוקה נראתה לי כטעות ענקית (ועדיין חושב שלוקה שחקן שמגיע פעם בדור), יאנג מסתמן כבינגו בפני עצמו וההסתגלות שלו לליגה היתה מהירה מאוד ביחס לנסיון שלו.
    קבוצה שתהיה מעניינת מאוד במיוחד אחרי הדראפט הקרוב.

  4. טריי יאנג מעולה, חבל שהוא התחיל את העונה קצת חלש ביחס לדונצ'יץ' כי היה יכול לקחת את תואר רוקי העונה (ועדיין יכול). סה"כ יש להם קבוצה נחמדה שרק צריכה המשכיות וסבלנות.

  5. מנוסח ומנומק ברמה גבוהה ומדוייקת!

    נדהם כל פעם מחדש מאיכות הפוסט אפס פה (גם המאמר על var).

    האתר הזה מעולה ובטוח שעוד ישתבח עם הזמן.

    תודה רבה לכולכם! 🙂

  6. אחלה סיכום מתן תודה רבה.
    אני בטוח שבאלטנטה לא מאוכזבים מיאנג כי אחרת לא היו בוחרים בו – אבל גם מי שהוא לא אטלנטה התחיל להבין למה הם עשו את המהלך הזה; אחרי פתיחה נוראית שלו ופתיחה חלומית של לוקה היה באמת נראה כמו טעות פטאלית אבל בשלב הזה של העונה הם נותנים מספרים די דומים – דווקא ככל שהעונה התדמה יאנג השתפר ולוקה נעצר האם זה באמת עקומת למידה? האם למדו את לוקה ? האם זו סטטיסטיקה שתתיישר בפרספקטיבה של 12 – 15 עונות? זו באמת שאלה אבל אני חושב שכבר עכשיו אפשר לומר שיאנג ממש לא היה טעות של אטלנטה בבחירה הזו.

  7. יש להם שתי בחירות שיכולות להיות מאוד גבוהות. לא בטוח שכדאי להם לקחת לפי הצורך אלא לפי הפוטנציאל.
    אם בארט נופל להם ליד זה יכול להיות מצויין. לגבי בול בול, אני לא בטוח שהגיליון הרפואי שלו עובר למשחק למקצוענים (אבל אני לא ממש יודע).
    וויציביץ' לדעתי מסיים חוזה במג'יק ויכול להיות שהוא אופציה עבור ההוקס (אבל לא בכל מחיר). יאנג כרגע מוכיח שאפשר לבנות סביבו, ועם שחקנים יותר טובים סביבו הוא יהיה הרבה יותר טוב שגם ידע לנהל משחק

  8. הרבה פוטנציאל וקבוצה להמון שנים נבנית באטלנטה. בנוסף, גם הרבה הזדמנויות עסקיות בשוק מתחילות להבנות, מעבודה עם לקוחות שלי בתחום. יש למה לבנות ולצפות. אני מניח שבעוד 3-4 שנים נראה קבוצה טובה שמגיעה לפלייאוף כמה שנים ביציבות לפחות, אם ימשיכו בקצב הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם