סיקור משחקי שלישי/MBK

הלייקרס המשיכה לגמר המערב ונראה שהיא התאוששה מהר מאוד מההפסד בגיים 4. משחק הירואי של מידלטון איזן את הסדרה בין מיאמי למילווקי.

לוס אנג'לס לייקרס(4) 117 – אוק'להומה ת'אנדרס (1) 91

רונדו לקח קשה את ההופעות של גיגלוס אלכסנדר. תשאירו אותו בשבלי הוא ביקש מווגל בטיסה חזור לאל איי לאחר משחק 4.

זה ממש לא עבד לו בחצי הראשון כשהלייקרס שיחקו ממש רע ואלכסנדר המשיך בשלו עם מחצית של 17 נקודות + 8 פינוקים לחברים. OKC נראיתה פשוט מושלם עם 8 מ 13 מדאון טאון במחצית הראשונה. לאחר 26-25 צמוד ברבע הראשון, שג"א השתלט על המשחק ברבע השני והריץ את אוקלהומה ליתרון 55- 45.

לברון זעם על השחקנים במחצית ואמר – אתם מבינים את המשמעות של הפסד היום? למישהו יש חשק לארוז בסיום המשחק מזוודה לאוק'להומה? היינו צריכים להיות עכשיו בבית נחים לקראת גמר המערב ואתם משחקים לי כמו קווין לאב מרוח בחמאה?

הדברים של ג'יימס עשו את שלהם והלייקרס ניצחה 72-36 את המחצית השניה באחת מהתצוגות הקבוצתיות היפות שלה העונה.

הווארד לקח קשה את הדברים של ג'ימס וסיפר שהוא קיבל פלאשבקים מקובי שכינה אותו -סופט. הווארד פתח את הרבע עם 8 נקודות 4 ריבאונדים ו 3 חסימות והלייקרס מחקו את ההפרש של OKC תוך 2 דקות לתוך הרבע (55-55).

אלכסנדר מצא את גלינארי לשלשה גדולה.

בשלב הזה לברון השתלט על המשחק ועל אלכסנדר. הליקרס סיפקה ריצת 17-0 עם 3 שלשות של לברון שגם חסם פעמיים את אלכסנדר והוסיף 2 חטיפות. הוא קרץ לרודנו ואמר – מזל שלא השארנו אותו בשבילך!

הלייקרס ביתרון 72-58 לאחר פתיחת רבע של 27-3. OKC ניסתה מאמץ אחרון ושלשה של שרודר ביד אחת מהחצי הורידה את הקבוצות ב 81-73 לרבע האחרון.

ווגל המשיך להאמין במחליפים בדקות שלברון ודוויס(חלש מאוד הערב) ישבו על הספסל. ווטרס קארוזו מוריס הווארד וKCP פתחו את הרבע עם ריצת 2-15 שסגרה את המשחק. ווגל לא הכניס את הכוכבים עד לסיום והלייקרס סיימה את הרבע האחרון באותה תוצאה כמו הרבע ה 3 (18-36) עד ל 117-91 בסיום.

לברון היה מבסוט אש מעצמו ואמר – בפעם הבאה שהם ישחקו ככה אשווה את השחקנים לכריס בוש מרוח בגבינת פילדלפיה. לאב ובוש לא קיבלו את הדברים בהומור. לאב צייץ – "שלא אספר מי משתמש בחמאה ומתי "(כרמז עבה לשמועות על רומן בין לברון לריאנה שצצו ב TMZ ), בוש צייץ – "אני אוהב אותך בן אדם אבל אתה יודע שאם הגבינת פילי לא הייתה שם בשבילך בגיים 6 ב 2016 עדיין היית רינג-לס".

בלייקרס 8 שחקנים בספרות כפולות כש AD הוא לא אחד מהם וזה סימן מעודד מבחינתם. לברון עם 21 ו 11 אסיסטים. הווארד עם 14/14 ו 5 חסימות. קארוזו עם 11. רונדו עם 11 ו 6 אסיסטים. ווטרס מוריס KCP ודני גרין עם 10 כל כל אחד. AD עם 9 בלבד ו 6 איבודי כדור.

שג"א סיים עם 21 לרעמים. גלינארי הוסיף 22 ( 6 מ 11 מדאון טאון). אדאמס עם 11 ו 16 ריבאונדים ושרודר עם 15.

הגיע קרבי הלילה

מיאמי היט 95 (2) מילווקי באקס (2) 106

מילווקי פתחה את העונה בצורה מאוד חזקה עם פלרטוט של רף 70 ניצחונות. אמר מי שאמר על בודנהולצר זה לא זה עד שלא שיחקת ביוני.

זאת עונה שניה ברציפות שמילווקי הורגת משחקים בקלות בעונה הרגילה ומוצאת את עצמה עושה בושות בפלייאוף.

הלילה היה זה כריס מידלטון שכינס את השחקנים לפני המשחק והקריא להם ציוצים ששחטו אותם ואת הקבוצה. הוא קיבל השראה מייקל ג'ורדן מפרומו לסדרה הריקוד האחרון שתשודר באוגוסט בנטפליקס.

מילווקי הסתערה על המשחק מהג'אמפ הראשון ולא השאירה שום ספק לגביי זהות המנצחת. בלדסו, מידלטון, היל(חידוש של בודנהולצר), לופז ואיליסבה הותיקים סיפקו משחק נדיר ברבע ראשון שנגמר 14-31 לבאקס. מילווקי השתלטה על המשחק והרכב 2 הרכזים בלבל לחלוטין את מיאמי. בלדסו הריץ נפלא אץ ההתקפה ומידלטון סיים את הרבע עם 16(7 מ 9).

ברבע השני המשחק המשיך להיות בשליטה של מילווקי כגם המחליפים שלה שיחקו נפלא בדרך ל 58 -37 במחצית.

מיאמי ניסתה ללכת בכל הכוח עם חמשייה שכללה את איגאודלה, נאן, הירו, באטלר ודראגיץ. זה עבד טוב בפתיחת הרבע ה -3 ומיאמי הורידה כבר לחד ספרתי אחרי שהפרש השיא של מילווקי היה 24. המראות הקשים ותווית ה XL (אקסטרה לוזרס) הייתה באוויר. לאחר פסק זמן של בודנהולצר ביתרון 70-61 מידלטון סגר את הרבע עם 7 נקודות רצופות והקפיץ את מילווקי ל 77-61.

מילווקי המשיכה לתת גז והיא פתחה את הרבע בריצת 2-10 שהשלימה ריצת 17-2 שסגרה את המשחק עבורה. ההפרש קפץ שוב ל 24 (63-87) ומיאמי רק הורידה את ההפרש עד לסיום.

מידלטון בערב שיא של 41 נקודות 11 ריבאונדים ו 4 חטיפות. לופז הוסיף 16.מת'יוס ודי ויצנזו הוסיפו 11 כל אחד מהספסל.

באטלר סיים עם 19 להיט. משחק טוב של איגאודלה שסיים עם 17 אבל ראה בעיקר את הגב של מידלטון הלילה. דרגיץ הוסיף 13 ו 8 אסיסטים.

יאניס צייץ שייתכן ויחזור למשחק 5 בעוד יומיים ואלו חדשות רעות מאוד עבור ההיט ששוב כמו בסדרה מול אינדיאנה נראו חסרי אונים בחלק גדול מהמשחק.

6 תגובות

  1. תודה על הסיקור מידן,
    צריך להגיד בהגינות – סדרה נוראית בין מיאמי למילווקי. רמה ירודה. וזה שמילווקי מנצחת זה הרבה בזכות יריבה חלשה עד מאוד

  2. פשש מילווקי חוזרים מהקבר, מידלטון כבר משחק שני ברציפות עם 40+ נק' נותן הצהרה. מי שאומר שלמילווקי יש רק סטאר אחד, כנראה טועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם