פלייאוף 2020 – סיבוב 2, משחקי 5.

לוס אנג'לס קליפרס (2) 128 – יוסטון רוקטס (3) 104

"אנחנו עם הגב אל הקיר. וכשאנחנו עם הגב אל הקיר אנחנו נלחמים, אנחנו שורטים ואנחנו נושכים", אלו היו מילותיו של פטריק בברלי, גיבור הניצחון אמש.

הקליפרס לא נראו טוב עד כה בסדרה ולא הצליחו להתמודד עם ההרכבים המשונים של דאנתוני ועם צמד הגארדים הקטלני של הרוקטס. הערב פטריק בברלי התלבש על ווסטברוק מהפתיחה. השופטים נתנו למשחק להתנהל באגרסיביות והקליפרס שיחקו כמו קבוצת קולג'ים כשבברלי נצמד לווסטברוק עוד לפני החצי וקאווי לאונרד או פול ג'ורג' עוטפים את ג'יימס הארדן מהשנייה שקיבל את הכדור במשחק העומד.

הרבע הראשון התחיל יחסית צמוד, כשמצד אחד קאווי לאונרד לוקח עליו את משחק ההתקפה בבידודים, ומצד שני ג'יימס הארדן מצליח למצוא את קובינגטון ובעיקר את דנואל האוס שהיה אפקטיבי הערב. 32-28 לקליפרס בסיום הרבע.

ברבע השני התחיל הבלאגן. פטריק בברלי קופץ אל רגליו של ווסטבורק בניסיון חטיפה ואילו ווסטברוק נראה כי נותן לו בעיטה בעודו על הרצפה. כל הספסל של הקליפרס קופץ בזמן שבברלי שוכב על הרצפה. פלגרנט פאול לווסטברוק העצבני, ומכאן המשחק של הרוקטס החל להתפרק בעוד הסטייפלס סנטר הפך למה שנראה כמו קרב WWE. מונטראז הראל זורק את קובינגטון לרצפה אחרי דאנק במהלך הבא וכבר 7 הפרש לקליפרס, הקהל משתולל והקליפרס ממשיכים לריצת 10-0, כשבברלי ומונטראז הראל בטירוף. 67-52 במחצית לקליפרס.

ברבע השלישי הרוקטס מצליחים לחזור עד לפיגור 5, אבל אז שוב ווסטברוק נראה כי הוא דוחף את בברלי שנצמד לו לפרצוף. טכנית שנייה והרחקה לווסברוק שמשתולל וכמעט פוגע בשופט בניסיון להגיע אל בברלי שמוחא לו כפיים. "הוא ירק עלי", אמר ווסטברוק בסיום בעצבנות, "עשיתי מה שהייתי צריך לעשות". בהילוך החוזר נראה שהיתה יריקה אבל לא מכוונת כשקצף מזווית הפה של בברלי נחת לתוך עינו של ווסטברוק.

עוד ריצה של הקליפרס שפתחו את הפער ל-15 ומכאן המשחק כולו הפך לחסר טעם, כשהרוקטס לא מפסיקים לדבר אל השופטים והקליפרס בשליטה מלאה. 8 לסיום המשחק כשהרוקטס בפיגור 23, דאנתוני מעלה את המחליפים. "לא רציתי לקחת סיכון שעוד שחקן שלי יפצע או יורחק" , אמר דאנתוני, רומז אל השיפוט, אבל מסרב לבקר את השופטים. "אני לא מתכוון לתת את הכסף שלי לליגה, אבל כולכם ראיתם מה היה היום". היו מילותיו של המאמן הנסער במסיבת העיתונאים.

לקליפרס: לאונרד 26 נק', פול 26 נק', לו וויליאמס 23 נק', בברלי 20, הראל 18. אף שחקן בקליפרס לא שיחק מעל 30 דק'.

ליוסטון: הארדן 27 נק' (12-13 מהעונשין) ו-10 אס' ב-3 רבעים. ווסטברוק עם משחק נפל של 14 נק' ו-8 ריב' (6 איב') עד שהורחק. דוניאל האוס 19 נק (4-6 משלוש), גורדון 15 נק' (3-12 משלוש).

טורונטו רפטורס (3) 109 – בוסטון סלטיקס (2) 104

פסקל סיאקם עד כה חווה עליות ומורדות בפלייאוף הנוכחי, אבל היום הוא היה בלתי עציר.

"ראיתי שהוא בא במוטיבציה מיוחדת אחרי המשחק הקודם", אמר לאורי, וכל הקבוצה התמקדה בלתת לו כדורים.

המשחק התנהל צמוד לאורך רוב המשחק כשמצד אחד טייטום עושה הרבה נזק מהמיד ריינג', ומצד שני לבוסטון אין דרך להתמודד עם סיאקם, לא רק במשחק המעבר (27 נק' לטורונטו אל מול 12 של בוסטון במשחק המעבר הערב), אבל גם במשחק העומד. "האקים בא לראות אותי בטורונטו לפני המשחק" , הוא אמר אחרי המשחק, "אני לא אגלה לכם כל מה שהוא אמר לי, אבל הדבר העיקרי היה, תדאג לבסס דומיננטיות מההתחלה, וזה מה שניסיתי לעשות". 16 נק' היו לסיאקם ברבע ראשון נהדר ו28 נק' במחצית. 63-55 לטורונטו בחצי.

בוסטון עוד הצליחו לעלות ליתרון ברבע השלישי, בעיקר בזכות דקות נהדרות של סמארט וג'יילן בראון כשטייטום דווקא על הספסל, אבל טורנטו התאוששו ונכנסנו לרביעי בשוויון 79.

ברביעי שוב היה זה סיאקם וטייטום שהיה נהדר עד כה במשחק לא מצא את הרשת. 1-6 היו לטייטום ברביעי, וטורונטו החלו בורחים. בוסטון ניסו לצמצם אך בכל פעם היה זה סיאקם, או מארק גאסול ברבע אחרון מצוין שידעו לשמור על מרחק.

"פשוט לא הבאנו את זה היום", אמר טייטום בסיום. "אנחנו צריכים לשמור על ריכוז, ומשחק הבא נבוא להילחם ונביא את האגרסיביות אליהם".

לטורונטו: 39 נק' ו-17 ריב' במשחק ענק לסיאקם, 20 לואן ווליט, לאורי עם כמעט טריפל דאבל של 15 נק', 10 אס' ו-8 ריב'. 12 נק' לגאסול (8 ריב'), כולן במחצית השנייה.

לבוסטון: טייטום 25 נק' (8-22 מהשדה), ג'יילן בראון 19 נק', סמארט 16 נק' ו-10 ריב'.

7 תגובות

  1. אין על הסיקורים שלך ניב תודה
    יוסטון חייבים לסגור את העניין בגיים 6 לדעתי רק אם השלישיה של בוסטון תתעלה ( בראון טייטום וסמארט ) יש להם סיכוי לנצח את הסדרה וסמארט אם פלייאוף לא טוב עוד עכשיו ובכללי אין מישהו שמתעלה בפלייאוף של בוסטון בנתיים

  2. תבוסה צפויה של הרוקטס אבל לא רואה סיבה שהם לא יסגרו עניין במשחק השישי.
    מזל שזה יוצא בשבת לפנות בוקר ואני יכול לקום מוקדם ולראות את זה (וגם.לכתוב סיקור)

  3. ווסטברוק צריך ללמוד לשלוט על עצמו, בעיקר כשיש לו היסטוריה עם בברלי. יוסטון רק צריכה לשמור על הראש והיא בשלב הבא. בוסטון לא תחזור מזה לדעתי.

  4. תודה רבה ניב
    אני מופתע מאוד מבוסטון יהיה להם קשה להגיע לגמר המזרח.
    מה עם ווסטבורק? ישחק בגיים 6?

    1. לא רואה סיבה שלא. הטכניות מתאפסות בפלייאוף לא?
      לגבי בוסטון, לנצח 2 רצוף יהיה קשה, במיוחד אם יגיעו למשחק 7 בטורונטו, אבל אם כבר יגיעו לשם, משחק אחד – הכל יכול לקרות. רק יצטרכו למצוא דרך להגן על הצבע ועל הריבאונד כי כרגע קשה להם מאוד עם זה.

      1. זה נראה כאילו הוא הולך לפוצץ לשופט את הפנים
        מזלו שפי ג׳יי טאקר עצר אותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם