עומרNBA: המהנה ביותר

עומר NBA הפינה שמקשרת בין הספירה (של העומר) לסיפרה (על הגב של השחקן) עם השחקן שכותב הסדרה, ארנון בן דב, הכי נהנה לראות והוא כנראה הכי נהנה על הפרקט - ג'ייסון וויליאמס.

היום ארבעה עשר ימים לעומר

לפני שנתיים כשהתחלתי את הפרויקט היה ברור לי שיש שחקנים שאני אפריש את הגופייה שלהם, כי חייבים לכתוב עליהם כל שנה. הראשון הוא מייקל כי הוא הGOAT.השני הוא קובי כי הוא הGOAT של הלב שלי ושלישי הוא ג'ייסון וויליאמס. למה? עוד מעט תגלו. אז היום נדבר על ג'ייסון וויליאמס.

הפוסט הזה לא יכיל היסטוריה, בשביל זה יש את הפוסט מתשע"ח וקצת בפוסט של שנה שעברה. הפעם אנסה לספר קצת על האהבה שלי ל-White Choclate. לפני 3 שנים ישבתי אי שם במוצב של שבי שומרון עם חבר וחיכינו לרכב שייקח אותנו לפעילות. זה היה השלב של הפלייאוף לדעתי ודיברנו על הליגה, על מי יזכה ועל כמה יאניס מדהים. תוך כדי שיחה זרקתי את השם ג'ייסון וויליאמס והוא אמר שהוא לא שמע עליו. כמובן שבאותו רגע פתחתי את הטלפון והראתי לו במשך חצי שעה סרטוני הייליטס שלו. אחרי שהוא נשאר פעור פה הוא שאל אותי, אם הוא כזה טוב איך לא שמעתי עליו? ולא ידעתי מה לענות לו.

בדיעבד הבנתי פחות או יותר את הסיבה, אבל כל אותו לילה חשבתי על זה. התשובה שהגעתי עליה היא ההבנה שג'ייסון וויליאמס לא תרם כמעט כלום לעולם הכדורסל, אם היית מוציא אותו מההיסטוריה כנראה לא היה משתנה שום דבר. האלופות היו נשארות אותם אלופות, הMVP אותם MVP, ועידן הפוזישן-לס היה קורה גם ככה. אבל אם היית מוציא אותו מההיסטוריה עולם הכדורסל היה פחות כיפי.

וויליאמס מעולם לא היה השחקן הכי טוב בליגה, גם לא הרכז הכי טוב בליגה, קשה לי להאמין שאפילו הוא נכנס לטופ 10 רכזים בליגה מתישהו. אבל לא היה שחקן שנהנה מהמשחק יותר ממנו.עם קובי עלה על המגרש כדי לנצח, תומפסון עולה כדי לקלוע, וראסל ווסטברוק עולה כדי לנפח לעצמו את המספרים (קוואי לא עולה כי הוא בלואו מנג'מנט), ג'ייסון וויליאמס עלה כדי להנות. הוא עשה קרוסים לכולם, חדר על ארבע אנשים והצליח להוציא זריקה, וזרק מהטווח של קרי עם אחוזים של ווסטברוק. אבל מעל הכל אלו היו המסירות. אני רואה המון את הסרטוני הייליטס של וויליאמס, וכל פעם מחדש אני נדהם מכמה המסירות היו יפות. מאחורי הגב, עין עקומה, מאחורי הכתף או על חצי מגרש, ויליאמס תמיד רצה למסור בצורה חדשה. וכמובן המרפק. מסירה שאף אחד אפילו לא חשב לנסות, והוא עשה את זה.

אז הוא לא השחקן הראשון שהייתי חושב להפריש גופיה שלו, מצד שני כל פעם שאני מבואס, שאני רוצה להתעודד, שאני רוצה להעביר זמן או שאני רוצה להזכיר לעצמי כמה כדורסל זה הדבר הכי משמח שיש, אני פותח סרטון הייליטס של וויליאמס ופשוט מתמוגג. אז כיוון שלכולכם יש יותר מדיי זמן פנוי תעשו לעצמכם ולי טובה ותראו לפחות סרטון אחד של ג'ייסון וויליאמס, היום. מבטיח לכם שזה ישפר לכם את מצב הרוח. כי ג'ייסון וויליאמס לא היה כזה טוב, אבל מה שהוא עשה מרגש אותי כל פעם מחדש, ורק בשביל זה שווה לי לראות NBA.

הישגי קריירה:

אליפות ה-NBA‏ (2006)
חמישיית הרוקיז הראשונה (1999)

4 תגובות

  1. הוא הג'ייג'יי אוקצ'ה של האן.בי.אי., סטיב נאש הוא הרונאלדיניו שהראה שאפשר גם לנצח בסגנון הזה

  2. שחקן שהוא חוויה. גם היה שחקן לא רע בכלל שזה מפתיע ביחס לזה שהוא היה בעצם שחקן כדורסל רחוב במהותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם