פלייאוף 2020 – אינדיאנה במיאמי למשחק 7 ולייקרס פותחת סיבוב 2.

מיאמי (4) 103 – אינדיאנה (3) 100

משחקי 7 של הפלייאוף הם תמיד דבר מיוחד. הערב לא היה שונה. שתי קבוצות שוות ברמתן נפגשו, ולאחר ששתיהן ניצחו במשחקי החוץ האחרונים – ידענו שהכל יכול לקרות.

קרב המאמנים היה לדעתי מוקד הסדרה הזו. ספולסטרה ניסה לשלוף שפנים בהתחלה, אחר כך מקמילן ביצע התאמות שהובילו ל-3 נצחונות רצופים, ולבסוף משחק מספר 6 באינדיאנה, היה דוגמא לניהול משחק מופתי של ספולסטרה, יחד עם שפן אחד זקן – יודוניס האסלם.

למשך כל הסדרה, צעירי מיאמי אכזבו. כשספולסטרה נשאל לפני תחילת המשחק האם הוא ימשיך להסתמך על החברה הוותיקים או שיש לו שפן בכובע- הוא לא אמר דבר. רק קרץ למצלמה.

כל משחק בסדרה הזו, נראה שספולסטרה משנה את ההרכב והרוטציות, כאילו הוא מנסה למצוא את השחקן שיבריק. לפעמים זה פגע בהם, לפעמים זה עזר. היום זה ניצח את המשחק.

איך ג'ימי באטלר אמר לאחר הסיום הדרמטי? "לילד הזה יש ביצים מברזל. הוא הגיבור. הוא הגיבור שלנו הערב".

כמובן שבאטלר דיבר על טיילר הרו, שקבר את השלשה המנצחת, אבל הוא לא היה שם רק בסוף. הרו היה בכל מקום הערב, ולאינדיאנה לא היתה תשובה.

מקמילן פתח עם החמישייה הקבועה של ברוגדון, אולדיפו, וורן, מיילס טרנר וסבוניס.

הערב ספולסטרה עלה עם החמישייה שהיתה שם רוב העונה: קנדריק נאן, באטלר, רובינסון, לאונרד ואדאבאיו.

כמו שאר המשחקים בסדרה זה הלך די צמוד, כשכל קבוצה מתקשה לעשות סלים. 23-20 לאינדיאנה ברבע הראשון.

הרבע השני והרביעי הוא בדרך כל הזמן של איגוודלה אך הערב השחקן הוותיק לא היה זמין, וספולסטרה זרק את טיילר הרו. הרוקי בן ה-20 שהיה כמעט בלתי נראה בסדרה עד כה, הופיע מהרגע הראשון. "הרגשתי שהטבעת בגודל של חבית הערב" , אמר הרו המאושר, "איזה יום, מה שכל שחקן צעיר חולם עליו".

בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הוא זרק מ-30 פיט והכדור קפץ על החישוק, פגע בקרש ויצא. זו היתה הפעם היחידה שהרו נגע בחישוק היום. ספלאש אחר ספלאש ברבע השני, 3 שלשות ברצף, כל אחת יותר קשה מקודמתה והקהל בטירוף. מיאמי יצאה לריצת 12-4, אך אינדיאנה המשיכה בקצב שלה, כמו שעשתה בכל משחק עד כה בסדרה. באטלר גם הוא היה מצוין אך אולדיפו, אולי במשחק הכי טוב בסדרה עד עכשיו לא היה מוכן שאינדיאנה תפסיד. 58-54 לאינדיאנה בחצי, עם 26 נק' של אולדיפו.

ברבע השלישי אינדיאנה המשיכו בשלהם. כשהפעם סבוניס מאמלל את באם אדאבאיו, שמלבד המשחק הראשון, נראה כאילו הוא עדיין לא ברמה כשיש מולו שחקן עם עבודת רגליים טובה. אינדי כבר הובילה ביתרון דו ספרתי, 79-69. שקול ליתרון 20 נק' בקונפרנס המערבי. אבל אז לקראת סוף השלישי שוב נכנס הרו – ומייד קבר עוד 2 שלשות בטווחים של טריי יאנג.

מיאמי פתחה את הרביעי בפיגור 4, והרו המשיך בחמישייה. מקמילן הבין מה קורה והצמיד להרו שמירה הדוקה כבר מהחצי, וספולסטרה הכניס מייד את באטלר ודראגיץ'. המשחק ממשיך להיות צמוד, אבל אולדיפו, שהיה שקט ברבע השלישי ממשיך ללהוט, ונראה שההרכב הנמוך של ספולסטרה מתקשה לעצור את הכניסות של אולדיפו. נכנסים לסימן 2 הדקות צמוד צמוד 98-97 לאינדיאנה. ברוגדון שהיה חלש יחסית הערב קובר בפול אפ ו-3 יתרון לאינדי. באטלר לוקח את הכדור, נראה שכולם יודעים מה הולך לקרות אבל הרו מתרוצץ על הקשת, זז בין חסימות ומקבל את הכדור עמוק מחוץ לקשת כשיש 2 שניות על שעון ה-24. הכדור בקושי נוגע ביד שלו מרגע הקבלה לרגע הזריקה ונחשו מה? רק רשת.

שוויון 100, אינדי עולים להתקפה אך אולדיפו מחטיא פולאפ. אדבאיו על הריבאונד, התקפה אחרונה, 20 שניות לסיום. כולם מצפים לטיים אאוט אבל ספולסטרה נותן למשחק לזרום. באטלר לוקח את הכדור, כשמיילס טרנר עליו ומנסה לעלות לזריקה אך הוא נחסם ולוקח מיד את הכדור החוזר של עצמו. חצי בנפילה הוא מוצא את מי אם לא- טיילר פאקינג הרו וכל הקהל יודע עוד לפני שהכדור יצא מהיד לאן הוא הולך. ספלאש. מי היה מאמין. 3 שניות על השעון, ללא טיים אאוט, אולדיפו רץ כל הדרך ומגיע דווקא לזריקה טובה, אך היא יוצאת החוצה. זמן לחגיגות בסאות' ביץ'.

שיא רוקי לפלייאוף עם 7 שלשות מ-8 זריקות היו הערב לטיילר הרו . יותר ממה שקלע כל הסדרה. אולי ספולסטרה מצא את הזהב שחיפש?

למיאמי: באטלר 24 נק' ו-8 אס', הרו 26 נק' (7-8 מחוץ לקשת), אדאבאיו 19 נק' ו-11 ריב'.

לאינדיאנה: אולדיפו במשחק אדיר עם 38 נק' אך החמיץ 2 זריקות בקלאצ', סבוניס 22 נק' ו-10 ריב', טרנר עם 14 נק', 14 ריב' ו-4 חס'. ברוגדון במשחק חלש עם 13 נק' ו-7 אס'.

לוס אנג'לס לייקרס (1) 115 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0) 107

הלייקרס לא התקשו יותר מדי מול פורטלנד בסדרת הסיבוב הראשון וזוכים לפתוח את הסיבוב השני ראשונים. מולם עומדת קבוצה שהפתיעה אותנו כל העונה. מצב הרגל של כריס פול הטריד אותנו עוד לפני הכניסה לפלייאוף, ולאחר שהפסיד את שני המשחקים הראשונים בסדרה לא חשבנו שיש לאוקלהומה סיכוי. אבל דנילו גלינרי היה שם, כשהוא קולע 43 נק' במשחק הראשון ומסיים עם ממוצע של 24 נק' בסדרה.

אבל הפעם אין מולו את בוגדנוביץ' כי אם את הסמול פורוורד הטוב בהיסטוריה.

לברון פתח באגרסיביות וחדר פנימה בכל הזדמנות, כשאדאמס נראה אבוד. בכל פעם שיצא אליו, האלי הופ קל לדייויס. כשנשאר צמוד לדייויס, סל קל ללברון. הלייקרס פתחו בריצת 11-2 ובילי דונובן הזעיק פסק זמן מוקדם.

שרודר נכנס ואוקלהומה עברו לשחק בהרכב שלושת הרכזים שלהם, והחלו מצמצמים כשהפעם ללייקרס לא היתה תשובה, כשגרין ואייברי בראדלי נראים איטיים מדי להתמודד מול שרודר ואלכסנדר. רונדו, שעלה כמחליף ניסה לשלוח אגרוף לכיוונו של כריס פול לאחר שהאחרון העביר לו כדור בין הרגליים ודפק לו מבט. למזלנו (או לצערנו, היה נחמד לקבל סיבוב שני של פול נגד רונדו) לברון היה ממש שם ותפס את רונדו לפני שהספיק לשלוח את היד וסימן למאמן להוריד אותו לספסל שירגע.

הרבע המהנה נגמר ביתרון קטן 32-28 ללייקרס.

ברבע השני קארוסו דפק דאנק מהסרטים אך נחת לא טוב (כשנראה שפול עוזר לו עם דחיפה קטנה מתחת לאגן) וירד לחדר ההלבשה. מצוקת הרכזים של הלייקרס המשיכה אבל לברון היה שם כדי להחזיק אותם בתמונה. 19 נק' ו-10 אסיסטים כבר במחצית היו למלך. המחצית הסתיימה ביתרון 62-55 לאוקלהומה.

ברבע השלישי כבר נראה שלא נשאר לאוקלהומה תחמות במחסנית. דייויס אכל פעם אחר פעם, וקלע 15 נק' ברבע והלייקרס פתחו פער דו ספרתי. 90- 77 ללייקרס ברבע.

ברבע הרביעי אוקלהומה עוד ניסו לחזור לתמונה, שוב בזכות הרכבי הסמול בול של דונובן, אבל בכל פעם שההפרש ירד מתחת ל-10 נראה שהיתה ללייקרס תשובה.

ללייקרס: לברון במשחק אדיר עם 35 נק', 14 אס' ו9 ריב', דייויס עם 26 נק' ו-12 ריב' ובראדלי היה טוב עם 15 נק' (4-6 מהשלוש)

לאוקלהומה: אלכסנדר במשחק מצוין עם 25 נק' ו-9 ריב', כריס פול סולידי כרגיל עם 17 נק' 9 אס ואיבוד בודד, ושרודר הוסיף 16 משלו. אדאמס סבל בהגנה אבל קלע 15 נק' ו-15 ריב'. משחק חלש לגלינרי עם 12 נק' כשהוא משחק 25 דקות בלבד.

תגובה אחת

  1. תודה ניב
    הלייקרס יעשו פה עוד סוויפ
    לא הזיעו כל הדרך אל גמר המערב וחבל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם