פלייאוף 2020 – סיקור משחקי מוצ"ש

לילה של 4 משחקים מאחורינו ואיזה לילה זה היה! מילווקי שפירקה ללא רחמים את אורלנדו במשחק 2 חזרה ליכולת של סוף העונה ורשמה הפסד מביך.דאלאס מול הקליפרס במשחק שיכנס לערוץ הגולד, ברוקלין מתחה את טורונטו ללא הועיל והלייקרס קיבלה ה-צ-ג-ה מהגבה והבטיחה את מקומה בשלב הבא.

אורלנדו מג'יק(1) 113 – מילווקי באקס(2) 91

במשחק הקודם הבאקס ניצחו בצורה סופר משכנעת כאשר 10 משחקנייה קלעו בדאבל פיגרס. הלילה הצרות במילווקי שוב נותנות את הטון. הסיפור החם הוא שמידלטון ובלאדסו הלכו מכות בטיסה לאורולנדו. עיקר הפרטיים חסויים אבל מסתבר שיש 2 מחנות בקבוצה כשאפילו ברוק ורובין חצויים!

ברבע הראשון מילווקי עוד תפקדה היטב ואפילו הוליכה בסיומו 28-31. אורלנדו שיצאה עם המחמאות בגיים 1 והובסה ביג טיים בגיים 2 החליטה – נו מור! מילווקי עוד הוליכה 37 -32 והארוע הביזארי של המשחק הגיע ביציאה למתפרצת של 3 על 1 כשמידלטון זורק בחוזקה את הכדור לפרצוף ההמום של בלדסו שבכלל ישב על הספסל! (בראיון לאחר המשחק מידלטון סיפר שהוא שמע את בלדסו מטנף עליו) מידלטון הורחק מהמשחק באופן ביזארי. הייתה מהומה שגם בודנהולצר הורחק לאחר שהתעמת עם צוות השיפוט.

אורלנדו שבמקום להיות במינוס 7 קיבלה 4 זריקות עונשין וכדור מהצד ושלשה גדולה של ווצביץ הרימה אותה ל 39-37. יאניס קלע 4 רצופות עם דאנק שהרים את הספסל של מילווקי לשמיים. MCW דפק יופי של שלשה בדרך לריצת 12-2 ומילווקי לא חזרה להוביל במשחק. מילווקי ירדה למחצית במינוס 8 (46-54).

הרבע השלישי אורלנדו הוליכה בהפרשים שנעו בין 6 ל 10 עד שיאניס הסבך בבעית עבירות וירד לנוח 4:13 לסוף הרבע אז התוצאה הייתה 66-73 למג'יק. תוצאת סיום הרבע 84-66.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול שמילווקי לא מצליחה לחזור.

יאניס עם 34 ו 14 ריבאונדים בלט בבאקס שקיבלה 11 מברוק לופז ו 10 מג'ורג' היל.

ווצביץ עם 20/10 הוליך את קלעי המג'יק כשגורדון מוסיף 17 + 13 ריבאונדים. ומרקל פולץ פספס טריפל דאבל עם 13 12 אסיסטים ו 8 ריבאודים. רוס הוסיף 16 מהספסל.

למילווקי שנראית מרוסקת חברתית יש המון חומר למחשבה לקראת גיים 4 שיערך באורלנדו בעוד יומיים.

דאלאס מאבריקס(1) 141 – לוס אנג'לס קליפרס(2) 144 2OT

זה היה ללא ספק ה-משחק של פלייאוף 2020. משחק של לגזור ולשמור בקוורדואל מן המשובחים שנראו בליגה אי פעם. מצד אחד לוקה את פורזינגיס ובצד השני 2 השחקנים שנחתו בשמי אל איי בקיץ האחרון PG וק-וואי.

יש כל כך הרבה אירועים במשחק שאני לא יודע מאיפה להתחיל. הקליפרס נראו מעולה עם ערב קליעה משוגע עם שלשות מכל פינה. ברבע השני ההרכב השני של הקליפרס סיפק הצגה ואל איי כבר הוליכה ב 21 הפרש וירדה למחצית ביתרון 17 (68-51).

דונציץ לא וויתר וסיפק רבע הזייה של 20 נקודות ולבדו החזיר את דאלאס למשחק. שלשה שלו מהחצי נתנה לדאלאס יתרון ראשון מאז הדקה ה 5 (87-86).

הרבע האחרון היה רבע כמו שאנחנו אוהבים. קוואי לקח את המשחר עליו וקבר 3 ג'אמפים רצופים מהמיד ריינג' להרים את הקליפרס ל 112-106 2 ורבע לסוף המשחק. דוק ריברס החליט שהוא לא נותן ללוקה (שקלע 37 עד לאותה נקודה) לנצח אותו והוא שם עליו דאבל טים של קוואי את PG. לוקה בלי להתרגש מצא את סת' קארי לשלשה גדולה. PG עם שלשה משלו הרים ל 115-109 והמשחק נראה גמור.

לוקה מצא את מייקל קיד קילכריסט לדאנק ענק אנד וואן. קרלייל סימן לעשות עבירה מהירה על הראל ששם 1 מ 2 מהקו 116-112. סת' קארי מצא את פורזניגס שסיים בדאנק 114-116 23 שניות לסיום. ריברס חזר עם חמשייה של קלעים יחד עם קוואי,PG,לו וויל, רג'י ג'קסון ומוריס. הקליפרס עשו טעות ומסרו לג'קסון שלא שיחק מאז הרבע השני. סת' קארי עשה עליו עבירה ולמרות 90 אחוז עונתי הוא פספס את הראשונה קלע את השנייה. קרלייל לקח טיים אאוט דונציץ' כדרר וכדרר ודפק פייד אווי ג'אמפר מ 9 מטר לשלוח את המשחק להארכה!!!! 117-117.

ההארכה הייתה מאוד צמודה כשהקבוצות מחליפות זיג בזג. PG וקוואי מול פורזיניגס ולוקה שקלעו את כל 26 הנקודות בהארכה. בשיוון 127 דאלאס הלכה על תרגיל ענק שמצא את זיניגס לשלשה מהטופ אוף דה קי 130-117. מארק קיובן קפף למגרש ונראה היה שהקליפרס לא תנצח היום. 2.6 טיקים לסוף קוואי קיבל את הכדור וזרק שלשה שפגעה בקרש ופנימה!! 130-130 הארכה שניה, כמה שלי הולי-סמויקינג-שיט ראינו הערב?!

דאלאס לא וויתרה ועלתה ל 137-141 38 שניות לסוף מסל ענק של זיניגס.קוואי במסירה על כל המגרש ללו-וויל שהוריד ל 139-141. אז דאלאס עשתה טעות של טירונים עם איבוד כדור של הארדווי ג'וניור בהוצאת הכדור שמצא את מוריס שאיזן ל 141 לכל 31 שניות לסוף. דאלאס שוב הלכה על לוקה שהיה כבר עייף מאוד וזרק קצר מידיי. PG לקח את הריבאונד 9 שניות לסוף ולא לקח טיים אאוט למרות הצרחות של ריברס מהספסל. בשנה שעברה הוא חטף שלשה מלילארד והשנה הוא עשה את הלילארד רק בכיוון הנגדי. שלשה אדירה שלו על הבאזר ואני אומר לכם זה היה המשחק הכי מרגש שראיתי ב 5 השנים האחרונות.

טריפל דאבל של לוקה שסיים עם 48 14 ו 10 אסייסטים למאבס ב 53 דקות. ו 38 של זינגיס לא עזרו לדאלאס שקיבלה 12 מקיד גילכריסט,סת' קארי והארדווי ג'וניור.

41 של קוואי ו 40 של PG לקליפרס מהעבר השני. קוואי הוסיף 11 אסיסטים ופול ג'ורג' הוסיף 16 ריבואנדים. לו וויל עם 21 מהספסל.

לוקה לוקה לוקה

ברוקלין נטס(1) 104 טורונטו ראפטורס (3) 112

אל תתנו לתוצאה הסופית להטעות אותכם. זה היה משחק הרבה יותר צמוד מהתוצאה הסופית.

ליבי ליבי לנטס שנותנים פשוט סדרה מעולה מול האלופה אבל כמו בשנה שעברה מול פילי זה נראה בדרך לסוויפ ג'נטלמני.

ברוקלין טעתה עם הפיטורים של אטקינסון והלילה ראינו את ההבדל כשמאמן כמו נרס על הקווים.

הלילה הנטס שוב נתנו את כל מה שיש להם, ספנסר דינווידי הרים את האדסון ריבר עם דאנק ענק שעשה 104-103 28 שניות לסוף. מה עבר על ג'ו האריס שעשה עבירה מאוד מהירה על ואן וליט( האריס אמר בראיון לאחר המשחק שהוא חשב שהנטס בפיגור של נקודה כשהרים את ראשו לשעון) ואן וליט קלע את הראשונה פספס את השניה והכדור נהדף ללאורי שתקע שלשה שהשתיקה את הברקליס סנטר. הנטס ניסו שלשה מהירה ועשו עבירה מהירה על סיאקם שקבר 2 מ2 מהקו 9 שניות לסוף. הנטס ויתרו על המשחק וואן וליט לא כיבד את היריבה כשקלע שלשה על הבאזר.

דינוודי עם 26 לנטס, כריס לאברט עם 21 ודיאנרה ג'ורדן רשם דאבל דאבל של 18 + 17.

לאורי עם 25 סיאקם עם 23 הוליכו את קלעי האלופה.

פורטלנד בלייזרס (0) 95- לוס אנג'לס לייקרס 113(4)

מה יש לומר על הבלייזרס שחטפו סוויפ עונה רביעית ברציפות. פשוט עצוב שקבוצה שעשתה את גמר המערב בעונה שעברה לא ניצלה את אפקט ההמשכיות ושוב עשתה בושות.

הלילה היה לילה גדול של AD. הגבה עם שיא קריירה בפלייאוף והצגה של 47 נקודות 16 ריבאונדים ו 6 בלוקים. אין מילה חוץ מוואו לתאר.

המחליפים של הלייקרס סגרו עניין ברבע השני והלייקרס עם 58-41 במחצית הפכו את המשחק לקליל עבור LA.

הרבע השלישי היה שייך לגבה עם 22 נקודות (מול 24 של הבלייזרס). ברבע האחרון דיוויס קלע את 12 הנקודות הראשונות של הלייקרס וב 8 הדקות האחרונות המחליפים של הבלייזרס לא הצליחו להושיע את המולדת.

65 נקודות לפורטלנד ב 3 הרבעים הראשונים עם 3 מ 26 מדאון טאון עד לאותה נקודת זמן. כשלילארד עם 1 מ 9 בלבד. הלייקרס עלו ל 102-68 ומידת הרחמים מנעה השפלה גדולה יותר של פורטלנד שהפסידה בשלומיאלות את גיים 1 ומאז ….

לברון היה פושר הלילה (טריפל דאבל ועדיין …. ) 13 נקודות (4 מ 11), 12 אסיסטים ו 10 ריבאונדים. 8 שחקני לייקרס קלעו בין 9 ל 5 והתחלקו ביתר 53 הנקודות.

הזוניה וסימונס עם 15 כל אחד הובילו את שחקני הבלייזרס. לילארד סיים עם 11 ( 3 מ 19) ומשולם עם 10 (4 מ 21) . כרמלו הוסיף 11( 4 מ 5 ,לפני שנפצע בתחילת הרבע ה 3) וויטסייד הוסיף 6 נקודות ו 12 ריבואנדים.

אחת מ 6 חסימות של דיוויס הלילה

9 תגובות

  1. חייב לציין שהפרוייקט הזה גאוני וגורם לי להזיל דמעה. אני קורא את הסיקור ומדמיין בראש את המשחקים ומתחיל להאמין שזה אמיתי.
    עוד חודש מהיום שתצא האלופה מכאן, ייתכן ויהיה לי קשה לדבר עם חברים על אן בי איי.
    בשבילי היה פלייאוף ותהיה אלופה.
    שאפו לכל הנוגעים בדבר.

  2. תודה מידן. לליליארד יש קארמה רעה מאוד, משהו כמו קארל מאלון רק בלי אורך הקריירה של הדוור. הדוור היה אדיר ואפילו הגיע ל-3 גמרים, ליליארד הפך לילד כאפות ואפילו לגמר הוא לא מגיע. חבל עליו.

  3. היה ערב מטורף. לא פחות ולא יותר. נהנתי מהמותחן בין דאלאס לקליפרס, שווה כל דקה שהזנחתי את שעות השינה שלי

  4. תודה מידן. פורטלנד אכזבה רצינית. עם איך שסיימו את העונה ציפיתי שיקחו לפחות משחק או שניים. זמן לפרק את הקבוצה.
    ואיזה משחק בדאלאס! נראה לי שבברלי נפצע שם לקראת הסוף. לא שיחק בהארכות

  5. נהדר מידן!

    ממש מעצבן החוק החדש של הליגה שאוסר על פרסום של סרטונים ורגעי הייליטס ביוטיוב ובטוויטר כי היו הלילה כל כך הרבה מהלכים שהיה שווה לשתף פה אם היה מותר!

    הבלייזרס ממש אכזבו אבל זה מראה על גדולתה של הלייקרס. למילווקי יש מזל שעד גמר המזרח אין להם יריבות רציניות (כמו שמיאמי ואינדיאנה נראות) ככה שהם יכולים לריב ולהשלים בינתיים.
    דונצ'יץ' נתן לנו פרומו לעוד שנתיים-שלוש, זו תהיה ה-קבוצה.

    1. החוקים של הליגה ממש מביכים
      אוטוטוטו גם לא יתנו לכתוב על הליגה או לצטט בוקסקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם