שעתו של קרי (או אולי של גרין)

שי אבן צור מאמין שהמשחק הלילה עשוי לקבע את מעמדו של קרי כאחד הגדולים בכל הזמנים. מה דעתכם?

קליי הגדול בספק גדול למשחק הלילה (עוד שלוש שעות ליתר דיוק) וזו כבר נראית כמו מכה שהלוחמים לא יצליחו להתאושש ממנה.

יש רק תסריט אחד בו ללוחמים יש סיכוי לצאת מההתמודדות הלילה כשידם על העליונה: משחק ענק של הגרעין המייסד (שכאמור איבד את קליי) קרי וגרין, בתוספת איגודלה וקאזינס (יש מצב שאני טועה ואיגודלה ראוי להימנות עם הגרעין המייסד?). האמת היא שהתסריט הזה נשמע די פשוט אבל easier said than done, טורונטו מצאו את הדרך להכביד על קרי עם הבוקס אנד וואן החונק, וזה מטיל את עיקר המשימה על כתפיו של גרין שיצטרך ליצור מהלכים כמעט כל פוזשן. בנוסף, היתר יצטרכו להוציא לפועל כשהעיניים יהיו נשואות בעיקר לאיגי (שחקן פשוט נהדר, ווינר ובעל אישיות מרשימה) וקאזינס שרעב להוכיח לכולם, ויש לי תחושה חזקה שגם לעצמו, שיש לו את זה, שהוא שייך למעמד הזה. כמובן שאם הוא כבר נמצא בו הוא לא יתנגד להתכבד ולענוד טבעת, במיוחד עם הידיעה שיש לו מניות רבות בהישג.

עדיין, אם החברים (בהנהגת גרין כאמור) לא יספיקו לבדם, קרי יצטרך להיות סוג של הודיני, להיחלץ מהשלשלאות שהגנת הלטאות כובלת אותו בהן ולתת משחק שיזכר לדורות. במידה והלוחמים יגנו על תוארם בסיום הסדרה, זה עשוי להיות המשחק שיקבע לעד את המורשת שלו ויציב אותו באותה מדרגה של הגדולים ביותר. כן כן, לא פחות מזה.

תסריט כזה, שמתחיל במשחק הלילה, יוריד באופן סופי את הכוכבית של אליפות 2015 ואת הטענה הנחרצת והמופרכת (לדעתי) כאחד, שבלעדי דוראנט ללוחמים לא היה סיכוי לזכות ב 2017-8.

תסריט כזה, שמתחיל במשחק הלילה, יקבע את מעמדו כשחקן שבנה את אחת השושלות הגדולות בהיסטוריה (יש לה עוד כמה שנים ע"מ להיזכר כגדולה מכולן) והיה המנהיג והכוכב הגדול שלה.

בנוסף, הוא הקלעי הגדול בהיסטוריה.

שחקן ששינה את המשחק.

שעתו של קרי כבר אמרנו? (או אולי של גרין? 🙂 )

למי שלא לחץ על הלינק למעלה:

6 תגובות

  1. קארי הגיע בגדול אבל היום החיסרון של קליי היה בעיקר בהגנה. וכשדני גרין ולאורי תופרים ככה מבחוץ, לווריורס אין סיכוי.
    והנעלם הכי גדול היום היה בוגי, דווקא אחרי שהיה מצוין במשחק 2.

  2. בינתיים זה מזכיר משחקים של קמבה-דופק 45 ומפסיד כי האחרים לא בעסק

    1. לגמרי
      שעתו של קרי, או של גרין?
      שעתם של טורונטו לנצל את חסרונו של קליי…

  3. מצוין שי.
    בינתיים קארי עם מחצית של 25 נק' אבל לא מקבל מספיק עזרה כששאר החברים עם 1-11 לשלוש וככה זה לא יספיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם