גולדן סטייט – טורונטו טייק 3 – הלילה 4:00

גולדן סטייט (1) – טורונטו ראפטורס (1)

הלילה הסדרה חוזרת למפרץ ,זו תהיה סדרת הגמר האחרונה באורקל ארינה לפני המעבר לסן פרנסיסקו. בכללי מצבת הכוכבים של גולדן סטייט היא כזאת שאולי זה יהיה הגמר האחרון בשנים הבאות ??

נראה שה-דיבור בסדרה הזו דוראנט איכה ?? הפציעה של דוראנט מזכירה לי את הסרט – סוף שבוע עם בארני. למי שלא מכיר בסרט מתארחים 2 עובדים זוטרים בבית הנופש של בארני לומקס,הבוס שלהם שנרצח די בתחילתו של הסרט. מפה לשם משך כל הסרט כולם בטוחים שבארני חי למרות שהוא מת גמור. מבחר סיטואציות שהיו מצחיקות בשנת 89 לא שיכנעו שבארני למעשה מת, בר מינן, גמור ומה הקשר לדוראנט ? מרגיש לי כאילו דוראנט הוא למעשה בארני הוא מת משמע אין לו שום סיכוי לחזוק לשחק בסדרה. גולדן סטייט בתפקיד לארי וריצ'ארד (העובדים של בארני) סוחבים איתם את הגופה של דוראנט לתת איזשהיא תחושת התרעה שהנה הוא חוזר. כמו בארני דוראנט הוא המיין איבנט ואף אחד לא מוכן להודות שהוא מת ,אפילו הרוצח השכיר שרצח את בארני 3 פעמים לפחות במהלך הסרט זועק הוא חי! הוא חי ! ,בעודו מובל לזינאזנה.

בצדדים קארי וקליי באמצע -דוראנט

גולדן סטייט אגב עם דוראנט במאזן 1-8 בגמרים בלעדיו המאזן יורד ל 7-8 הלילה יכול להיות שהיא תשחק גם בלי קליי תומפסון ובטוח שהיא לא תקבל את קוון לוני שנפצע בגיים 2.

טורונטו כשלה במשחק 2 ו-בענק !!! היא קיבלה 0 נקודות מקליי וסטף ברבע האחרון וגם 5:34 דקות בלי סל ( עד השלשה של איגי ) לא מנעו ממנה להפסיד.

לדעתי ההבדל בין גיים 1 לגיים 2 לא היה גדול מבחינת טורונטו שמשחקת 3 רבעים כדורסל וברבע האחרון היא עוברת לשיטת – אין קוואי וי טראסט. במשחק 1 זה עבד עם שלשה שלו על סוף שעון ועוד כמה מהלכים שנגמרו טוב. הלילה טורונטו צריכה לשחק 4 רבעים וזה עשוי להספיק.

נמאס קצת שמדברים בעיקר על מי שלא נמצא,בסך הכל הכדורסל בסדרה הזאת לא מהמשובחים וכדאי שנקבל משחק שנדבר עליו.אם היית סטיב קר הייתי מקרין את 6 הדקות האחרונות במשחק בלופ בטיסה חזור לסן פרנסיסקו. אם הייתי נרס הייתי מקרין את ריצת ה 0-18 בפתיחת הרבע ה 3. רגעים שחובה לשכוח.

נרס משחק עם רוטציה קצרה של 8 שחקנים בלבד וזה אולי רעיון לא רע אבל הוא יהיה זקוק ליותר מהספסל (איבקה) רעיון הבוקס אנד ואן היה מעניין עם רגעים של נוסטלגייה.

גולדן סטייט זקוקה הלילה לסטף קארי עם או בלי קליי בשיאו. הוא משחק כל כך טוב השנה שהוא צריך לתת משחק שיסתיים בקידמות 4 בטור הנקודות. קאזינס סיפק יופי של משחק בגיים 2 ואיגי ולוינגסטון שיחקו כאילו השנה היא 2015. על דריימונד גרין אין מה להוסיף הוא הברומטר מס 1 של הקבוצה הוא עושה הכל על המגרש ,יחידת הגנה של איש אחד ,מוביל כדור לשם שינוי קולע ונראה שהוא נכנס חזק לראש של שחקני טורונטו.

גולדן סטייט קלעה 109 ב 2 המשחקים הראשונים ( כ 9 נקודות מתחת לממוצע הפלייאוף שלהם ) הם גם ניצחו את 5 משחקי הגמר האחרונים באורקל ( מאז 2 ההפסדים הרצופים ב 2016)

עד כמה המשחק הזה חשוב ? במצב של 1-1, 31 מתוך 38 הקבוצות שניצחו את גיים 3 יצאו אלופות.

גולדן סטייט בלי קליי תמצא את עצמה בבעיה קשה בדקות שקארי ינוח. אם קליי ישחק היא צריכה להמשיך לשחק את הכדורסל שלה שמבוסס על תנועה ומסירות. מתוך 72 סלים שהיא קלעה בסדרה מול 74 של טורונטו היא השיגה 21 אסיסטים יותר מטורונטו. (42-63) אם גם הלילה 85% מהסלים של גולדן סטייט יגיעו מאסיסטים מצבה יהיה טוב מאוד.

אם צריך לסמן 3 מפתחות לגולדן סטייט עם או בלי קליי הם צריכים לקלוע לפחות 13 שלשות ב 38% ומעלה

בנוסף למזער את הנזק של טורונטו תחת הסל – כלומר שיוון באופניסיב ריבאונד

הגנתית – לעצור את טורונטו על פחות מ 105 נקודות

מבחינת טורונטו המפתחות לניצחון יהיו

עם כל הכבוד לקוואי היא חייבת לפחות עוד 2 כינורות מכוונים הלילה – רצוי סיאקם וגאסול.

יתרון של 12 קרשים על גולדן סטייט. הקו הקדמי שלהם עליון על גולדן סטייט.

25 נקודות בפאסט ברייק ( ככה סיאקם עשה 14 מ 17 בגיים 1 )

גולדן סטייט חייבת W הלילה או שדיבורים שהם לא יכולים בלי דוראט ישמעו לנצח. לאורך השנים היו פציעות של שחקנים בגמר ( קיירי ב 2015 ,מג'יק מול הבולס ב 1991 ,קארים מול פילי ב 1980 ,קרל מלון ב 2004 ) לרוב זה מנע מקבוצות פיבורטיות אליפויות. אם גולדן סטייט יעשו זאת בלי דוראנט הם יחזירו עטרה ליושנה עם כוכבית על 2016 כתקלה לא מחיובת המציאות.

אם צריך לשים כסף ? יש לי הרגשה שטורונטו תיקח בחזרה הבייתה אבל אני חושב שהגיע הזמן של קארי לתתת משחק גמר לפנתאון לסחוב את גולדן סטייט לניצחון. גולדן סטייט ב 7

34 תגובות

  1. ג״ס צריכים להתעודד, נתנו משחק הירואי עם שחקנים דרג ב׳. כולם היו בסדר וקרי היה גדול, כצפוי זה לא הספיק (לברון שיחק עם דלבדובה ומוזגוב פלייאוף שלם . . .)
    בטורונטו כולם ידעו לתרום נקודות ברבע האחרון ולשמור אותם מעל המים, ון פליט, לאורי, וקוואי.
    במשחק הבא קליי יחזור והכל יהיה בסדר.

  2. דני גרין היה ענק, לאורי היה מעולה, קאווי היה קאווי, גאסול עשה את שלו, איבקה אטם את הצבע, סיאקם וואן וליט כבר לא מפתיעים. הראפטורס הוכיחו שהגנה מצוינת יש להם, היום ההתקפה הופיע בגדול. 17 שלשות ב-45%, 20-21 מהקו, 63% אפקטיבי. פשוט אין מילים.

  3. איזו מלחמה!
    כאילו אומרים – אנחנו נילחם עד השניה האחרונה, עד טיפת דמנו האחרונה.
    זה בדיוק מה שהם צריכים לעשות

  4. נראה לי שהמשחק הזה גמור
    הלטאות מפוקסות וללוחמים נטולי קליי ודוראנט ולוני אין יותר מדי אפשרויות מולם

  5. ג״ס מראים לנו היום, עם ההרכב החסר, פעם ראשונה בלי 10 אולסטארים, מה היה קורה באופן היפותטי אם סטף קרי היה משחק בקבוצה אחרת, נורמאלית. איך היתה נראית הקריירה שלו בקבוצת דרג ב׳ בליגה.
    משחק הקרבה ענק וחכם של כולם, הקרבה, משחק מעולה של סטף, 40+ נקודות בכל משחק, והפסד.

      1. כן, איזו,הי קבוצה נורמלית בלי אולסטארים מסביבו.
        שיהיה ברור, לא התכוונתי לגמד אותו בכלל, הוא פשוט היה קולע הרבה יותר מהיום אבל במאמץ לא אנושי, ועדיין הקבוצה היתה מפסידה

        1. הם כולם עלו מהנוער
          אני לא זוכר קבוצה שלקחה אליפות רק עם כוכב אחד (חוץ מדאלאס של נוביצקי אבל גם בקבוצה הזאת היו המון שחקנים מעולים)

  6. בוקר טוב, התעוררתי לפני רבע שעה וטורונטו מצוינים עם ואן וליט התותח וקוואי מלך הלילה
    אבל הלוחמים לוחמים
    וואחד משחק!

  7. סטף באחוזים לא טובים, מפספס זריקות פנויות וקולע קשות.
    נלחם על ה fmvp אבל הוא חייב כי אין להם הרבה כוח אש הלילה

    1. בשביל להיות FMVP חייבים להיות אלוף וכרע זה נראה רחוק

  8. טורונטו עוד יצטערו על החצי השני של הרבע השני, כמו במשחק הקודם. הם היו יכולים להיות ביתרון של 15-17 הפרש אבל פשוט משחקים גרוע בהתקפה. קוואי נכנס לטראפים ולא מצליח לבנות לחברים שלו או לאיים על הסל. וכמה עבירות, אלוהים אדירים.

  9. נהדר ומשעשע כהרגלך . אני הולך עם גולדן במידה וקליי משחק ( יגמר פחות מחמש הפרש)

  10. אחרי שני ניצחונות על יוסטון, סוויפ בגמר המערב וניצחון חוץ בטורונטו, לא ברור מי עוד מפקפק ביכולת של הווריירס לנצח בלי דוראנט.
    להפך, לאבד 34 נקודות למשחק בשלב הכי קריטי בפלייאוף, ולשרוד בצורה כזאת, מי שעוד יש לו פקפוק בלוחמים צריך לבחון את תפיסת המציאות התקינה של עצמו.
    תוסיף לזה מה שכתב כבר יאיר על מצבת הפצועים שלהם, ולאלופים יש את כל ההצדקה להתקשות.
    ועדיין, הספסל המושמץ שלהם לוקח צעד גדול לפנים, הרפטורס צעד לאחור, והווריירס שוב פייבוריטים.
    ותמיד יתכן שקוואי יקרוס תחת הפציעה של עצמו, וראינו אותו צולע במשחק 2 ומזייף פה ושם בהגנה.
    בקיצור, המארחים עם היתרון הלילה, ואני מהמר על קווין קוק עם משחק חזק

  11. גולדן סטייט פצועה ויהיו לה תירוצים בכל מקרה.
    מבחן גדול מאוד לראפטורס שיצטרכו להוכיח שהם יכולים לתפקד מחוץ לקנדה. נקווה שיעמדו בזה

  12. תודה מידן.
    טורונטו צריכים להגיע היום ולטרוף את המגרש, להצהיר שהם באו לקחת את המשחק הזה ויהי מה. הזדמנות כזאת לתפוס את הווריורס פצועים לא תהיה להם עוד.
    קאזינס היה האקס פקטור של ג"ס אז אולי להתקיף אותו ולסחוט ממנו עבירות, הוא די טוב בלעשות שטויות בהגנה.
    פסקל צריך להתעורר וגאסול שהוא תמיד שחקן חכם, לקלוע קצת מרחוק ולהפעיל את השאר. היום אולי אוג'יי אנונובי יחזור (?) אז אולי יצטרף עוד שחקן לרוטציה למרות ששחקן כזה חלוד בטח לא יתרום הרבה.
    אה, רצוי שקוואי יהיה קצת יותר חד ובעיקר שיתעורר מוקדם יותר ברבע ה-4.
    נרס צריך לדאוג שלא יגיע מותש לדקות ההכרעה.
    ג"ס צריכים להמשיך לשחק חכם דרך דריימונד ואיגי כאשר סטף רץ מסביב ומושך תשומת לב. הניסיון הוא בצד שלהם והם עדיין הפייבוריטים הגדולים. גם הם צריכים לעלות בטירוף כדי להמחיש לטורונטו שלא מתעסקים איתם ושאין להם סיכוי.

  13. אני חושב שנראה את קליי משחק, השאלה באיזה יכולת. אם הוא יהיה חצי קלאץ זה יעבוד לטובת טורונטו. הראפטורס חייבים תרומה של הצוות המסייע, ומבחינתי לאורי בעיקר. סיאקם אני מאמין שיתן את ה-15, גאסול יתרום בהגנה ובריב גם אם לא יקלע, אבל לאורי חייב לקלוע בדו ספרתי. אני מהמר שטורונטו תפתיע ותיקח היום

  14. איך אהבתי את הסרט הזה.וכן האנלוגיה שלך נכונה אני גם מאלה שלא מאמין שדוראנט יחזור אולי אולי למשחק מספר 7 ואז גם רק בשביל לתת את אפקט ריד
    בלי קליי זה יהיה פשוט הירואי מבחינת גולדן סטייט אם הם ינצחו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם