יומן דאלאס מאבריקס – מה הלאה?

כשדונצ'יץ' ופורזינגיס נפגשו, המאבס לא הבינו כמה לחיבור הזה יש פוטנציאל. בדקנו את הטרייד הזה ומה צופן העתיד לדאלאס

דאלאס מאבריקס: כשדונצ'יץ' ופורזינגיס נפגשו

דאלאס הולכים על כל הקופה: על הטרייד עם הניקס

את האמת שאני דווקא ציפיתי שדניס סמית' יישאר, אבל בעקבות הבעיות שלו עם ריק קרלייל, המאבריקס הלכו על כל הקופה עם העברתו של פורזינגיס מניו יורק, כשפורזינגיס עצמו רק יצא מהפגישה במשרדים וכבר היה לו טרייד. בעונה שעברה, כשפורזינגיס הודיע שהוא "עייף" ו"קשה לו לסחוב את הגוף שלו", ידעתי שפציעה זה עניין של זמן בלבד. אז אולי ויתרתי עליו בפנטזי, אבל במציאות היוניקורן חזר לרדוף אותי ואת הקבוצה האהובה עליי.

האם לדונצ'יץ' הגיע להבחר לאולסטאר?

דאלאס מאבריקס דונצ'יץ'
דאלאס מאבריקס דונצ'יץ'

הבאזז סביבו אומר שזה מוצדק. היכולת אומרת שיש שחקנים ב-NBA שיותר מגיע להם. אל תשכחו שהוא היה עם דרק רוז באותו משפט, ואנחנו יודעים שעם כל סיפור הסינדרלה של רוז, הוא לא היה צריך להבחר. אז לדעתי, דונצ'יץ' לא היה צריך להבחר, אפילו אם הוא האירופאי הכי גדול בכל הזמנים בעונתו הראשונה ב-NBA (ואולי הוא כן).

מהם שלושת המאפיינים שיכולים לקדם את המאבס קדימה בעונה הקרובה?

הראשון הוא סבלנות. וסבלנות רבה. הם לא צריכים להבהל בלהחזיר את פורזינגיס לפרקט, ואפילו הייתי לוקח את זה לקוואי לנארד סטטוס. לא לתת לו לשחק בק-טו-בק ולתת לבישול הזה להצליח כמו שצריך.

לדאלאס כרגע אין בחירת סיבוב ראשון

כשנתנו את הבחירה החמישית בתמורה לבחירה הראשונה ועוד בחירת סיבוב ראשון כדי לקבל את דונצ'יץ', לא ידעו שטריי יאנג יהיה כל כך טוב. נכון, האחוזים עדיין לא בשמיים והוא משחק באטלנטה, אבל הדברים מתחילים להסתדר עבורו, ונראה כאילו ההוקס עשו טרייד מהסרטים.

גם בעונה הבאה אין למאבריקס בחירת סיבוב ראשון

דאלאס ויתרו על הבחירה הזו לטובת הניקס בטרייד על פורזינגיס. אם אתם שואלים אותי, לדעתי בחירה לא כל כך טובה, אולי יכלו לתת משהו אחר בתמורה או להמנע מלוותר על העתיד, כשמדובר בקבוצה שיש לה פוטנציאל ענקי וכמעט אין גבולות גזרה עבורה. אני ממליץ להם בחום להשיג בחירות דראפט דרך שחקני-משנה.

מה אתם הייתם ממליצים לדאלאס מאבריקס לעשות?

16 תגובות

  1. כאוהד ניקס אני אומר ברוך שפטרנו מהאיטריה חמוצת הפנים. אולי קרלייל וטקסס ירגיעו את הפרימדונה הלטבית המפונקת עם ברכי הזכוכית.
    קשה לי להאמין.

  2. ברכות על האתר החדש.
    אתם חייבים להפוך את סדר התגובות, כך שהראשונה היא המוקדמת ביותר.
    בעמוד הראשי, כל התמונות לכתבה של גילור חסרות קישור.

    1. תודה רבה על הפירגון ועל ההערות. אנחנו עוד בהרצה ונתחשב במה שכתבת

  3. כמו שיאיר כתב הרבה סבלנות…
    מה מצב הכסף הפנוי שלהם לקראת הקיץ??
    לוקה והפרינגלס זה בסיס נהדר לפתות שחקנים לבוא. בנתיים לראות ולנצור כל רגע שהשחקן הכי גדול בתולדות המועדון מהלך על הפרקט לפני שנגמר והשרביט עוברת רשמית לדונציץ'

  4. אחלה יומן סער!
    אם היית יכול לוותר על הטרייד היית עושה את זה?

  5. מצוין, התגעגעתי ליומן הזה. אני עדיין חושב שאתה נותן לברונסון טיפה פחות קרדיט משמגיע לו. המשחק שהיה הלילה בדנבר היה דוגמא לכך.

    לדעתי יהיה להם בריא לנסות להביא 1-2 D&3 יציבים כאלה, ולאגור בחירות סיבוב שני כמו שאמרת. הסבלנות היא אכן מפתח. אני אוהב גם את פאוול ואת ציר ההתקדמות שלו, וגם קליב(ר) יכול להפתיע בעונה 2 טובה אם לא יועבר בקיץ. קצת קליעה, גודל והגנה והם יכולים להגיע לפוסט סיזן שנה הבאה. אה, ואולי גם ווטרן כזה במידה ודירק פורש.

  6. המאבריקס הולכים על כל הקופה עם הבנייה סביב דונצ'יץ', שעד כה מראה שהוא אכן מיוחד כדי שיבנו סביבו.
    יש הרבה סימני שאלה דווקא סביב פורזינגיס עם הבריאות שלו, ואולי יותר חשוב, האופי והמוטיבציה, אבל יכול להיות שהחיבור לדונצ'יץ' יפיח בו רוח חיים.
    ברונסון לדעתי הוא גם אחלה גניבה בסיבוב השני, שקט עם ניסיון ויתפתח לאחלה רכז מחליף.

    עדיין הסגל מאוד בוסרי וחסר, במיוחד בעמדות ה-SG וה-SF, כי אני לא חושב שהארדווי יהיה שם לאורך זמן (בטח לא עם קבלת החלטות שתלך ראש בראש עם קרלייל)

  7. תודה רבה.
    אם בדאלאס עסקינן, אני רק אגיד שכל שניה שיוצא לי לצפות בנוביצקי היא שניה לנצור. מחבב מאד את השחקן הזה לאורך כל הקריירה האפית שלו.

  8. תודה סער.
    לא חושב שההוקס עשו טרייד טוב. דונציץ הוא הדבר. טריי לא סביר שיגיע לספירות שדונציץ כבר נמצא בהם (פרנצייז פלייר ואם מספיק שחקנים טובים סביבו מסוגל לעשות פלייאוף במערב). הבנייה של המאבס תהיה כרגיל, טריידים והחתמות, פחות דראפט.

  9. פורזינגיס אכן הימור, אבל זה בהחלט יכול להשתלם וחוץ מזה – מי לא רוצה לראות אותו ואת לוקה ביחד?

    אגב, לא ידעתי שלדאלאס אין בחירת סיבוב ראשון. רק שלא תזכה בטעות במקום ה-1 ותראה את זאיון בהוקס…

  10. תודה רבה סער!
    זינגר זה הכל או כלום. אם הוא בריא זה שיחוק רציני בציוות עם לוקה.

  11. תודה רבה סער. הקיץ יהיה מעניין בדאלאס, אולי יצליחו להנחית שחקן ראוי אחרי שנים של נסיונות. גם בגזרת הבחירה הם לא רחוקים מלשמור עליה, עוד מאמץ קטן והם שם

  12. תודה סער, לא יודע אם להגיד על דונצ'יץ' ש'הוא היה עם רוז באותו משפט' זה לא פתח לתביעת דיבה 😉

  13. תודה סער!

    סבלנות, כמו שהייתה להם תמיד. זה מועדון שיש לו דרך ושימשיך בה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם