אצל מומי במרפסת(2)

השבוע מומי אירח אצלו במרפסת את החברים לכבוד הדרבי של אמריקה בין הלייקרס לבין בוסטון. מומי דאג לחימום ועשה הקרנה למשחק על הקיר של הבניין השכן. השכנים קצת התלוננו אבל פחדו להתלונן בגלל שמומי אירח את האחים ואן עראק, דוד ומיקי. האחים ואן עראק היו הבריונים של השכונה באייטיז היו רואים האבקות כל יום שבת בערוץ המזרחי התיכוני. הם לקחו קשה את מה שהלך בזירה, פעם אחת פוצצו במכות את העוזר בקצבייה, עבדאללה בגלל שעבדללאה דה בוצר ניצח את קווין ואן אריק. דוד ומיקי היום חזרו למוטב אחרי שהיו בכלא והם עובדים כגובים אצל סמי חזיזה ומרביצים רק כשצריך. 

האחים ואן עראק ועבדאללה הקצב בימים טובים יותר

הייתה אווירה על הכיפאק כשמומי אירח את החברים יהודה שישליק וסמי וליאוניד והאחים ואן עראק ואורח הכבוד דוקטור גילי רונן מהטכניון. גילי אוהד של בוסטון מהימים שעשה פוסט  טרואמה של דוקטורט באונבירסיטה היוקרתית על שם דוויט הארוורד. מומי חילק צעיפים צהובים לכולם וגם גילי שם על עצמו צעיף כי פחד לקבל סימנים סגולים מהאחים ואן עארק שהיו כבר בבקבוק השני של הזחלוואי. המשחק היה אש כמו בימים של פעם. הלייקרס שיחקו עם אש בעיינים אבל מומי חייב לתת המון ריספקט לג׳ייסון טאטום שנתן שיא קריירה של 41.

אחרי החצי התחילו קצת טיפות של גשם ונכנסו פנימה אל הסלון, סמי מייד הוציא הווזלין והלך למרוח את ההארלי דווידסון שלו. סמי היה מכור של אופנועים, קנה הארלי אמרו אותו בחנות – תשמע סמי, אם אתה רוצה לשמור על האופנוע בכל פעם שיש גשם תמרח אותו בווזלין ככה שלא יהיה בעיות איתו. סמי היה מסתובב עם ווזלין בכיס, דואג לאופנוע בכל יום של גשם עם מריחה כפולה. יום אחד פגש את מלאני גינצבורג שהזמינה אותו לארוחת ערב ואמרה לסמי, תשמע אצלנו במשפחה אחריי הקינוח כולם שותקים והראשון שמדבר אחריי הארוחה עושה כלים. 

סמי לא התרגש אבל איזה ארוחה דפקו שם ווואי ואיי 28 איש על 7 מנות, יותר כלים ממחסן של קורנינג. אחרי הארוחה היה שקט וסמי נמאס לו, תפס את מלאני הרים לה את החצאית והתחיל לתת עבודה מול כל האורחים ששמרו על שקט, עוד חצי שעה עברה וסמי תפס עצבים ותפס את האחות של מלאני מארגו ונתן עבודה בסלון מול כל האורחים ששמרו על שקט, סמי פתאום שמע רעמים וברקים הוציא את הווזלין מהכיס. האבא של מלאני קם ואמר – הבנתי את הרמז! אני אעשה כלים.  

למרוח או לא למרוח, זאת השאלה.

מומי ראה איך בחצי השני בוסטון רותחת וחשש שאולי הם יעשו דאבל עונתי על הלייקרס וזה עוד בלי קמבה ווקר. כמו באגדות הכל היה טוב בסוף שהלייקרס ניצחו את המשחק. מומי מביא תגובות מהפנטהאוז למשחק.

 סמי – מחצית ראשונה אחלה, חבל שהתחיל לרדת גשם ופספסתי את כל החצי השני למה מרחתי ווזלין על ההארלי. הלייקרס לא הרשימו את סמי למה יש להם מאלן בעיות עם מיס מאצים בהרכב. תבוא קבוצה נמוכה תריץ את הלייקרס ביג טיים במגרש. סמי מקווה שהתוספת של מרקוף מוריס תעזור לקבוצה להשיג עוד כח אבל תכלס חסר להם מישהו זריז שיכול לעשות סלים מדאון טאון. 

ליאוניד – ליאוניד להנות מאוד ממשחק, מאז הדרבי של סטלינגראד ליאוניד לא להינות ככה. לייקרס זה לשחק כדורסל אגרסיבית ומאסיבית. חייבת מקבלת לברון ג׳יימסה בכושר שיט.ביחד עם דווידס יש אופטימיות מקבוצה שרצה באליפות. 

דוד ומיקי ואן עארק- שתוק או שאני דופק בך אחיזת ואן עארק לפרצוף. ליאוניד – מומי תגיד אותם לא מרביץ ליאוניד, ליאוניד רימן כחולה טאקוונדו אל דאגה הם קצת שיכורים עייוני וגם ככה הכל מבויים.

שישליק – היה שולחן על הכיפאק, מנות ראשונות תענוג וגם המאזטים על הכיפאק. הקשיו והאגוז ברזליאי סגרו יופי את הפינה של הקבוקים. הגבינות היו ממש על הכיפאק, מומי לא חסך באחוזי שומן. המאפה עם נגיעות פרמזן היה 10 חבל שהיה רק 2 מגשים. הקורונות קצת הפחידו אז היה עדיף ללכת על גולדסטאר מהחבית. 

נגמר הגולדסטאר. שישליק שולח את דוקטור לאוניד להביא הקורונה

10 תגובות

  1. חחחח :)))) ענק מומי אחד הטובים התגעגענו ..
    אוהד של בוסטון מהימים שעשה פוסט  טרואמה של דוקטורט באונבירסיטה היוקרתית על שם דוויט הארוורד…
    טייטום זה שחקן שחקן לדעתי בלי השיפוט אחרי צפיה חוזרת התוצאה לא היתה בכיוון
    הזה ולברון לא נגמר הבן אדם רק על זה צריך להעריך אותו.
    תודה מומי 🙂

  2. אחלה מומי, תודה רבה. מה עם איזה סיקור של הטקס של קובי? ספרס-לייקרס והכל, אבל מאנו הזיל דמעות כמו ילדה ג'ינג'ית בת 5 עם קוקיות.

  3. כמה לברון מרשים השנה, כמה אני שמח שיוצא לי להמשיך לחזות בחכמת המשחק שלו. חבל כי יש לו אופי כזה של שמוק, כמעט כל הגדולים כאלה. בגיל 35 הוא נותן את העונה הסדירה הטובה ביותר מאז תקופתו במיאמי, עם ראיית משחק עדיפה בהרבה.

    בוסטון נראים טוב, שמרו על משחק צמוד חרף העדרותיו של קמבה. השקט שנוצר שם עם עזיבתו של קיירי עשה רק טוב לירוקים.

    למומי, תודה.

  4. יש קצת נחת למומי. כמו שהקפטן אמר, השנה הלייקרס מאוד יציבים ויש שקט תעשייתי. זה סימן טוב להמשך וללחץ של הפלייאוף.
    חוץ מהתקווה שלהם לפציעות של היריבות (מי אמר פול ג׳ורג׳?) 🙁

  5. הלייקרס קיבלו מתנות כאילו האחים ואן עראק ישבו מחוץ לבית של השופטים.
    אבל בלי קשר, הלייקרס כרגע הקבוצה הכי יציבה וחזקה במערב, בלי תחרות בכלל.
    מה שלברון עושה השנה זה באמת לא יאומן

  6. מומי הזה משוגע. הרג אותי.
    העניין הוא ההפתעה של הלייקרס השנה. איך מקבוצת פח הדברים זורמים שם יפה וכל המשוגעים יושבים בשקט.
    מובילים במערב הקשה – כבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם