אצל מומי במרפסת (1)

שלום לכולם פינה חדשה באתר בה אני אם בי קיי המכונה אם בי גיי אתארח אחת לשבועיים בצל מרפסתם של מומי וסילבי עם חברים לדסקס על כדורסל ולא רק.

והיום נמצא איתנו הנכד של ליאוניד – יורי ויינשטפן בן ה 17 וחצי- עכבר כדורסל רציני מאוד. ישמעאל אבו קרקר בעל החומיסייה האהובה על מומי, סמי חזיזה מומי החציל וסילבי 

"שלום מומי מה שלומך? מדוע התחבושת? הכל טוב איתך?" מומי מתאושש מניתוח בחציל, עברה על מומי תקופה קשה מאוד. לה-בלוף עבר את קובי, מומי עוד לא התאושש מהאסון ואז קובי זצ״ל מצא את מותו. מומי לקח קשה מאוד את האירוע ואיך שהוא קם מהשבעה עשה ניתוח לקיצור החציל ל 24 סנטים, היה דילמה אם ללכת על 8 אינטש אבל בסוף הוחלט שעדיף 24. 

סבא של מומי, מומי ג׳וניור השלישי שמומי קרוי על זכרו היה סובל מגמגום כבד. יום אחד הלך לרופא שאמר שהסיבה של הגמגום זה האקסטרות בחציל. עשה לו ניתוח הוריד לו חצי, חזר מומי ג׳וניור הביתה התחרט מאוד למרות שעבר לו הגמגום קומפלט. אמר לרופא – תחזיר חזרה בבקשה החציל לתמול שלשום. ענה לו הרופא – בבבבבב בבבבב בלללללייי החחח ללל פות.

איך תזכור את קובי? 

"מה אגיד לך קובי זה גדול הדור של מומי אחריי מג’יק חיים של מומי ו… " .

יורי: "תשמע מומי ,זה לא מדויק בוא נאמר שמדובר באנס ובאחד שקלע רק 6 מ 24 בגיים 7. אחד שהיה ידוע כחרא של חבר לקבוצה ולחלוטין לא שחקן בקלאסה של לברון ג׳יימס לדוגמא שקולע באחוז אפקטיבי של מומי".

" יורי! אם אתה לא הנכד של ליאוניד מומי היה מוריד לך סטירה עם החציל בעודו בתחבושות. למה מי אתה שתדבר ככה על קובי? שהוא נבחר בדרפאט ב 96 אתה עוד לא היית מועמד להיות ביצית על טמפון משומש. לא ככה ישמעל?".

ישמעל אבו קרקר: "וואלה יא מומי מה אגיד אותך? אצלי בכפר אין בי איי, בקושי יש תיכון. אבל הבן שלי קרקר לקח קשה את הסיפור על קובי. ככה הלך אללה ירחמו. באמת כאב הלב ויצא לי דמעות במקום פיפי בסיר של החומוס.
סמי חזיזה: "קובי זה קינג של המשחק. היה לו תרומה בלתי פוסקת לעסק בנק הימורים של סמי. לא היה ולא יהיה כמהו.

״סליחה סילבי אבל נראה שיש לך נפיחות בחזה, סליחה שאני שואל הכל בסדר? מומי- הכל בסדר?".

״סילבי רצתה לעשות הפתעה למומי לשים קעקוע של קובי השד השמאלי. אנטולי מהמכון קעקוע עשה לה קובה במקום קובי. עכשיו מומי ראה קובה על השמאלי ודובדבנים סקסי על הימני, במקום חשק עלה לו צרבת ורפלקס הקאה, שלח את סילבי לניתוח מחדש להסרת הקובה״

מה לגביי הליגה? מה דעתכם על הלייקרס? 

מומי: "ואללה מומי עם רגשות מעורבבים, לראות ככה את לפלופ ממשיך את דרכו של הבלאק ממבה. עם הפרצוף חד גבה. יורי: "הלייקרס לא יביאו לידיי ביטוי את היכולת שלהם, אני מניח שמיאמי תהיה הסוס השחור.

סמי: "סמי שם הכסף שלו על הקבוצות מאל איי, סומך על בודנהולצר שיעשה פאדיחות ברגע האמת".

אבו קרקר: "וואלה לייקרס המדים שלהם יופי יופי, סגול כמו הכפכפים שלי וצהוב כמו הגרגרים של החמוס, לעשות אותך צלחת מסאבחה ?

 סילבי: "כפרה עלייך, לא צריך מסבחה הנה אני מוציאה מאזטים ודגים וברבוניות ויש בשר ומפרום ועוף בחצילים למנה עיקרית ומלאבי ובקלוואות".

מומי, האם לדעתך המורשת של קובי תפגע בגלל המוניטין השלילי שלו? 

מומי: "אם בי גיי תמיד היית שלילי, קובי זה עשו לו קונסצלציה. הוא תמים. הוציא את הבלאק ממבה שלו לאוורור קפצה לו בחורה על הממבה וחטפה כאפה לפרצוף. זאת הייתה בחורה מספרים עם פקפוק מאוד גדול, יעני גולד דינגרית.

 יורי: "הוא לחלוטין לא ראוי, בעולם של מי טו הוא היה בקושי נבחר לאולסטאר".

סמי: "קובי גדול מכולם נקודה. סוף פסוק.".

 ישמעל: "וואלה לעשות אולי איזה קפה? יש הל ויש מגש כנאפה שאישתי להכין.

מומי: "חס וחלילה, מה באתם פה לחגוג בבית האבל??? עד ה 30 אין שום חאפלות ואין שום באפלות, מקסימום וופל לימון כמו שאם בי גיי אוהב".

10 תגובות

  1. בבבבבב בבבבב בלללללייי החחח ללל פות.
    בקיצור אין על מומי ובלי החלפות :))))
    נושא עצוב אבל צחקתי בקול כרגיל.. תודה מומי

  2. מומי ברוכים השבים, מקווה שלא צריך להתחיל להרוג כוכבי לייקרס כדי לגרום לך לכתוב שוב.

    1. קיבלתי טלפון מהאחים חזיזה ואיום מליאוניד,
      קוסמופוליטי יאנו איש העולם הגדול ולא הקללה נגד אמהות
      מומי תמיד קורע ואהוד.
      ???

  3. פשששש ברמה גבוהה מאד. "אצלי בכפר אין בי איי, בקושי יש תיכון" – גדולללל
    לגבי קובי – הווינר האולטימטיבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם