סוף עונה 2019 (12) – סקרמנטו מלכים

תוצאת תמונה עבור סקרמנטו קינגס

מטרות לעונה שהסתיימה:

לתת לצעירים המוכשרים להשתפשף ואם אפשר להשיג בחירת דראפט גבוהה, אז למה לא?

עמידה במטרות:

מבחינת הבמה לצעירים אין ספק שמדובר על הצלחה מסחררת, כשפוקס נתן זינוק, באגלי בעונת רוקי נפלאה, וגם הילד ובוגדנוביץ' (שאמנם לא צעירים, אבל עדיין שחקנים די טריים בליגה) השתפרו מאד.

בחירת דראפט גבוהה כבר לא תהיה להם, אבל אי אפשר להגדיר זאת ככישלון או אפילו אי עמידה במטרה. נהפוכו, מדובר על הצלחה מקצועית מסחררת שנוסכת אופטימיות רבה לקראת העתיד.

מטרות לקיץ:

פוקס והילד הם גארדים ברמת הלא-לגעת-רק-לתת-עוד-זמן. מדובר, ככל הנראה, על שני השחקנים הטובים ביותר של הקבוצה העונה. בוגדנוביץ' מענה מספק לעמדת הקלעי מהספסל. מהרכזים המחליפים, פרל ומאסון אני פחות תופס. אני חושב שטוב יעשו אם ינסו להביא רכז מחליף טוב מהם.

בסמול פורוורד בארנס השתלב לא רע. בראוור בירידה ווויליאמס טרם הוכיח שהוא מסוגל לגרום לקבוצה לרצות השאיר אותו אפילו מחצית עונה. גם פה חסר עומק. מישהו שיחלוק את העמדה עם בארנס.

בעמדת הפאוור פורוורד נראה לי שאין שאלה שבאגלי הוא האיש. אני חושב שהגיע הזמן שסקרמנטו יקפיצו אותו לחמישייה הפותחת ויתנו לו לשחק יותר מ-25 דקות לערב. כן, נכון, לביאלצה קליעה הרבה יותר טובה וזה חשוב מאד. אבל זה פרמטר שבאגלי יכול לשפר. יש גם אפסייד רציני ביכולת שלו לקלוט כדורים חוזרים, בדגש על ההתקפה. ביאלצה יכול להיות המחליף שלו וזה סוגר את העמדה.

ופה אנחנו מגיעים, לדעתי, לעמדה החלשה של סקרמנטו. קופוס שחקן מאד מוגבל. קאולי סטיין טוב יותר כמובן, אבל זה לא מספיק לקבוצה עם שאיפות פלייאוף במערב. סקרמנטו צריכים לנסות להביא סנטר טור יותר שקאולי סטיין יהיה המחליף שלו. לדעתי, אפילו אם זה אומר לוותר על בוגדנוביץ' ו/או ביאלצה.

מטרות לעונה הבאה:

המטרה המוצהרת שלהם אחרי עונה כזו חייבת להיות העפלה לפלייאוף, כשכל ליבת השחקנים מתקרבת לכיוון השיא עוד עונה. ולא סתם, אלא שרובם בעונות הראשונות בו שיפוע גרף השיפור התלול ביותר.

מה הסיכוי שלהם להשיג את המטרה? לטעמי, ללא שחקן ציר טוב (ולא במעט) ממה שיש עכשיו אני לא רואה את זה קורה. אבל זה בסדר. הבסיס של הילד-פוקס-באגלי הוא החשוב ואיתו אפשר ללכת למכולת גם בעוד 3 או 4 עונות מהיום.

10 תגובות

  1. תודה רבה.
    הצרכים של הקינגס הם בעיקר למחליפים טובים ויש להם כ35 מיליון מתחת לתקרת השכר ויתכן שיותר.(סביר שיפתחו ויאריכו לבארנס תחוזה בפחות עונתי)
    העמדות שזקוקות למחלחף ברמה בהתחשב שזה הסטרטינג ליין אף:פוקס, הילד,בארנס,ביליצה/גיילס ובאגלי הן הרכז כמו שכתבו כאן, הסמול והסנטר.
    נראה לי נכון לעבות את השורות לרוחב בחוזים בינונים ולא חלהביא כוכב אינסנט תמורת מישכון העתיד.
    קאולי סטיין רוצה סכומים של סטרטר וכנראה לא יקבל וגם כנראה שלא ישמח לרדת לספסל ומה לעשות באגלי הוא סנטר וכשיתחזק גם יהיה דומיננטי.
    הייתי שמח שישלמו מיד לוול ויביאו את בברלי, אך גם להחזיר את תומאס במחיר סביר ולעשות ממנו סקורר מהספסל זו אופציה טובה לדעתי.
    בעמדה 3 אין יותר מידי שחקנים פנויים טובים לא עולה לי שם לראש להחתים את קורי ברוור לשנה ולתת לסודני גבריאל חוזה שנתי והזדמנות , נראה לי כמו אופציה סבירה כברירת מחדל.
    בסנטר יש הרבה אופציות, דווין דדמון נראה לי כמו שחקן שיכול להתאים גם בהגנה וגם בזכות הטווח.

  2. ניתוח מצוין… תודה מתן . פליאוף בשנה הבאה לא פחות. מה שאני מאחל לארגון הזה זו רק מילה אחת : סבלנות. כי הם בונים שחקנים סובלים את כל חבלי הלידה ואז משחררים לקבוצות אחרות בליגה בחירות שהיו לא רעות בכלל… פוקס באגלי הילד. חבורה מוכשרת עם עתיד מבטיח.
    נ.ב. אפילו ווילי קולי סטיין נראה כמו סוג מסויים של שחקן העןנה – דבר שחשבתי שהוא בגדר הבלתי אפשרי.

  3. תודה מתן. כרגיל ענייני ומהנה לקריאה.
    בעמדת הסנטר יש לא מעט אופציות מעניינות בשוק בקיץ: ביינס, ברוק לופז, וויטסייד , וויצ'ביץ' או קאמבק העשור קאזינס .
    (מה מצב המזומנים הפנויים בקיץ?)

  4. הבחירה גם ככה לא היתה שלהם השנה ככה שהם עבדו נכון לנסות לעשות פלייאוף. יש לי תחושה שהם ינסו לעשות מהלך על ווצביץ בקיץ, נקווה שלא יגזימו בסכום.לגמרי קבוצה עם כיוון חיובי וטוב שכך

    1. תודה על התיקון. משום מה חשבתי שהיא מוגנת ורק אם הם מנצחים "יותר מדי" היא נלקחת. ייתכן שהתבלבלתי עם העונה שעברה.

  5. תודה מתן, אתה מפציץ יום אחר יום. כמו רבים פיספסתי את העליה המטאורית של הקבוצה הזאת שעד השנה היתה לוזרית מנומנמת. בהחלט באגלי הוא זהב אמיתי שרק ילך וישתפר. גם אני לא מתרשם במיוחד מקאולי סטיין וקופוס . אבל איזה סנטר יהיה פנוי בקיץ הקרוב?
    יש למה לצפות לשנה הקרובה!

  6. אחלה סקירה מתן

    אני לא כל כך מסכים לגבי באדי הילד. הילד כבר לא כזה צעיר, גיל 26.
    נכון שהוא בעל קליע משובחת אך אני לא בטוח ששוב לבנות על שחקן כזה שאין לו עד הרבה אפסייד לעתיד.

    פוקס ובאגלי הם זהב שצריך לבנות מסביבם. כמו כן בוגדנוביץ שהוא שחקן זול מאד לעומת מה שהוא נותן מהספסל.

    מאמין שהם במרחק סנטר ועוד מחליף סביר פלוס לבארנס בשביל להגיע לפלייאוף.

  7. מצוין. אחת ההפתעות המרעננות של העונה. לאחר אינספור כשלונות העפלה לפלייאוף, החץ מראה כיוון אחד: למעלה.
    אם שנה הבאה הם לא יהיו בפלייאוף זו כבר תהיה ממש אכזבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם