סיפור המגילה – גרסת ה-NBA

הימים ימים טובים המלך של הליגה לברון אחשוורוש ג'יימס היה לאחד המלכים הגדולים בתולודת הליגה הוא שלט מהודו ועד זה לא פולטיקלי קורקט לומר את זה בימנו. וימי המלוכה של המלך היו יפים. הוא היה מאוהב בכתר. ואהב את זוגתו ושתי איירוינג האידליה בממלכה הייתה מושלמת עד שיום אחד המלך שמע שלוושתי נמאס מהבן זוג שלה שלא טרח להודות לה על השלשה המטורפת שקלעה בקרב במפרץ הפרסי.

"ושתי?" שאל המלך, "מה הדיבור שאת עוברת לעיר הירוקה, בוסטונייה?"

"שם האנשים אוכלים ממרח ירוק שעלול להצמיח שערות בבטן!!!" אמר במבאט פרסי כבד.

"תקשיב לי ותקשיב לי טוב אחשווי", גערה בו ושתי איירוינג, "אתה אמנם מלך אבל אין לך מושג בזוגיות. שמתי פתק על המקרר, אתה מוזמן למצוא לך מלכה חדשה".

למלך היה מכר בשם מורדקארי שהיה איש מאמין ומוצלח מאוד, מורדקארי או בקיצור קארי שהיה נראה פראייר גדול. הוא עזר בזמנו למלך כשחיסל את מתנגדיו בקתן פופוביץ וקרש-סל הדאנקני שהגיעו מהמערב להשמיד את שלטונו של המלך, שמושב הקיץ שלו היה בעיר החוף מיאמי.

הם ידעו כמה המלך רגיש לחום וחיבלו במערכת מיזוג האוויר שבארמון.

מורדוך דאג לחסל את המזימות של הצמד ולפרק אותם לאתלר אחרי שזאזה הפצוליי חיסל את קוואי הליאונרדי לא נותר לקרש-סל סיכוי והוא פרש.

ולבינתיים, המלך שהקשיב למג'יק (כבר לא חיים של מומי) הרשע ומצא את משכנו העיר המלאכים-קרית מלאכי שם בנה קרייה חדשה ומפוארת עם בניו הצעירים של מג'יק.

ומג'יק זה היה רשע גדול, העריף על המלך החדש שבחים ומכר לו סיפורים בדמות הממלכה החדשה. הוא הצליח לסכסך בינו לבין מורדקארי התמים שקיבל חוזה חסות לכיפות מאנדר ארמור.

המלך ג'יימס לא ראה בעין יפה את התקדמותו של מורקארי ומג'יק הרשע עשה כל שביכולתו לרצות את מלכו. בעצה אחת עם אשתו ג'יני זרש לבית באס הם שמו רעיונות בראשו של המלך, שהיה חובב גדול של עצמו. הם אפילו הסבירו לו שלאחר שיחסל את מורדקארי הוא יהיה המלך הגדול ביותר בתולדות העולם. יותר גדול מהמלך אדום ממלכת ירדן שמלך ביד רמה בממלכת השוורים.

אחשוורוש שהיה תמים נפל בפח, אבל במקום לחסל את מורדקארי הוא יצא למגרש, שחרר כדורים לכל עבר וחיסל במו ידיו את כל הפמלייה שלו.

מג'יק נטע רעיונות שחייבים להשמיד את מורקארי ובני עמו. הוא עשה את זה בגלל סכסוך בטוויטר בינו לבין קארי: האם קבוצת האגמים של 87 גדולה יותר מהשושלת הנוכחית של המפרץ. הוא החליט שהפתרון הטוב ביותר הוא לחסל לגמרי את מורדקארי ומורשתו.

"תקשיב המן", התחיל המלך, "אני חייב שתארגן לי את אסתר דוויס למלכה. היא אמנם לא נראית מי יודע מה, אבל לפחות היא יהודיה מבית טוב עמוסת מזומנים".

מג'יק הרשע ראה הזדמנות יפה להפטר מכל הגופיות בממלכה וניסה לעשות כל שביכותו לארגן את דוויס כשידך הוגן למלך.

אסתריקה דוויס, שהייתה תמימה ואהובה, לא הייתה מוכנה לחיזוריו של המלך. אסתריקה שלחה מברק למלך שבו היה כתוב "אמנם יש לי גבה אחת, אבל עודני בתולה ואני לא מוכנה לעשות הכל בשביל הטבעת".

מורקארי שכבר נעזר בקאזין אחד, הבין שהוא חייב לעשות מעשה ולהעזר בקוזינה שלו, דוויס.

"היי אסתר, כולנו אחים! למה שלא תערבבי את המלך? אני מבטיח לך שהכל יבוא על מקומו בשלום. את חייבת לעשות כל מה שצריך על מנת לעזור! זה עניין של חיים ומוות, המלך הולך לקחת לנו את הליגה! זה אמנם יהיה קריעת תחת, אבל טבעת זה לא משהו שמגיע בקלות!!".

דווויס, שכבר הייתה מעט מבוגרת, הבינה שמה לא עושים בשביל טבעת. בשביל שלא תגמור כמו הצמד סטוקטון את מלון, שלמרות זוגיות ארוכת שנים לא באו לידי חופה וקידושין, שיחקה את המשחק היטב.

המן הרשע דאג לדייט לוהט בין המלך לבין המלכה המיועדת במפגש הבין כוכבי שנערך בעיר הצרעות.

אחשוורש, שהיה נרגש, שאל את מג'יק: "מה לעשות לאיש שהוא חפץ ביקרו? מג'יק, שהתרגש כל כך, ביקש מהמלך לעשות לו משתה גדול ולקחת אותו ברחובותייה של הקרייה בואכה שדרת הכוכבים עד למזרח העיר, שהיה אזור קצת מסוכן שם ישבו נתיניה הממלכה (מטעמי פוליטיקלי קורקט לא נזכיר את מוצאם).

דוויס שיחקה את המשחק והמלך שהיה שיכור לגמריי נתן בעבורה את כל מה שרק רצתה. כולל שטחים נפרדים מקרית המלך שיעברו למעלה השקנאים בגני אורלי החדשים.

ואז כהיה המלך עם המכנס למטה אסתר ביטלה את הדיל !!!

זוג מלכותי משמיים

המלך כעס כל כך וביקש להוציא להורג את מג'יק הרשע שיכונה החל מהיום – "מג'יק המן-יאק".

מג'יק ירד על ברכיו, ביקש את סליחתו של המלך ואפילו הציע לו תמונות עירום משנות ה-80 של ג'יני זרש.

אחשוורוש אמנם היה שיכור, אבל לא היה טיפש. "עם כל הכבוד לג'יני בעלת החזון", אמר להמן, "אני בקטע של גבות".

וימצא המלך משכן חדש במפרץ; ויחבור למורדאקרי כשגם אסתריקה דוויס עשתה מעשה. המלך גם דאג שיעבירו את החמור הירוק בטרייד לעיר המלאכים, כי ככה יעשה לחמור שבעט באשכיו של המלך !!!

מגי'ק נזרק כמו כלב לרחובות קריית מלאכי. במסיבת הלוואין האחרונה, המלך אחשוורש הגיש לאורחים המחופשים באגטים מקמח מלא עם פרג לזכרו של הג'ונסון של מג'יק המן-יאק.

ויעבור המלך לעיר המפרץ הפרסי ויקים שם את ממלכתו יחד עם מורדקארי, אסתריקה דוויס ואיש העכביש הדורנטאלה; וחיו באשר ואושר והובא לציון ווילמאסון גואל.

10 תגובות

  1. מג׳יק המן-מניאק?!
    וואי וואי מה קרה כאן, מהפך שלם מאז ימי מג׳יק חיים של מומי.
    לברון מתחיל להזכיר את יוליוס קיסר, עכשיו הגענו לשלב שדוקרים אותו בגב.
    הגם אתה קיירי, הגם אתה דוראנט, הגם אתה קוואי, הגם אתה דיוויס?
    צחקתי בקול, תודה

  2. רגע, לא הבנתי
    מג'יק בתפקיד המן(יאק)
    דיויס בתפקיד אסתר
    והמזימה היתה להשמיד את השושלת של (מורד)קארי?

    חחחחחח

  3. מידן נהדר. קליל ומצחיק. אפשרות לעצמך להוציא את תסכולך על התנהלותו של מג'יק.

  4. לברון היה מת להיות אחשוורוש.
    אם כבר מלך תנ"כי יותר מתאים לו פרעה. רצה להיות אלוהים ונכשל פעם אחר פעם שלא נדבר על 10 המכות שאיתו בסגל…

  5. חחחחחח פשוט ענק מידן אפילו בסטנדרטים שלך .. צחקתי הרבה .
    "המלך כעס כל כך וביקש להוציא להורג את מג'יק הרשע שיכונה החל מהיום – "מג'יק המן-יאק"…. חחחח
    … בכל מקרה התחזית שלך היא כזאת פסיכית לגבי מה שעוד יקרה שאין לי ספק (סתם … :)) יש לי ספק גדול)…. שהיא תתגשם ..
    ענק תודה

  6. אהבתי
    אבל נראה לי שחלק לא הבנתי…. בקתן ותרש הם סבוניס ואולדיפו ?
    🙂

  7. אהבתי
    אבל נראה לי שחלק לא הבנתי…. בקתן ותרש הם סבוניס ואולדיפו ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם