סיקור משחקי ראשון – בוסטון מפסידה במשחק צמוד, פולץ מתחיל את הקריירה ועוד

סקרמנטו (7-5) 100 – בוסטון (2-10) 98

סקרמנטו מתחילים להיכנס לכושר משחק אחרי הפתיחה הגרועה של העונה. לאחר חמישה הפסדים רצופים והאשמת חוסר התפקוד על המסע בהודו כאילו היו מטיילים ישראלים שחזרו מגואה, ואחרי שאיבדו את שני הכוכבים – ד'ארון פוקס ומרווין באגלי לפציעות – הקבוצה של לוק וולטון כבר סופרת חמישה נצחונות, כשגם ההפסדים מעודדים נגד טורונטו והלייקרס בפער משותף של 6 נק'.

הערב היה עוד משחק קשה מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.

רבע ראשון – סקרמנטו נתנו את הרבע הטוב ביותר של העונה עד כה ועצרו את ההתקפה הקטלנית של בוסטון (מקום 1 בליגה) על 18 נק' בלבד ולא פחות מ-11 איבודי כדור (הממוצע למשחק של הירוקים הוא 12). 30-18 בסיום הרבע.

רבע שני – סאק שמרה על יתרון דו ספרתי לאורך כל הרבע, אך ריצה של בוסטון לקראת סיום המחצית מחזירה את הירוקים לתמונה. 50-46 במחצית. הפעם סקרמנטו עם 16 נק' בלבד ברבע.

רבע שלישי – הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו ובו באדי הילד מחזיק את המארחים בתמונה, אך בוסטון מציגה את בראון וסמי אוג'יליי ועולה ליתרון בן 4 נק'. הגדול שלה במשחק עד כה.

רבע רביעי – הפעם בוסטון היא זו שמובילה ומנסה לברוח אבל סקרמנטו שומרת את זה צמוד צמוד בעיקר הודות להילד שהיה פשוט נהדר. 17 שניות לסיום, כשהתוצאה 98-99 לבוסטון, קמבה ווקר מחטיא אך מרקוס סמארט לוקח ריבאונד התקפה. סמארט נחסם על ידי ראשוון הולמס האנרגטי ועושה עבירה בניסיון לכדור ביניים. הולמס הולך לעונשין כשהוא 2 מ-7 עד כה במשחק וקובר את שניהם. היתרון של סקרמנטו 13 שניות לסיום. התקפה אחרונה לבוסטון, מרקוס סמארט חודר מצוין, שני שחקני סקרמנטו עולים לחסימה אך הכדור עולה בקשת גבוהה, מתגלגל על הטבעת ו… תראו בעצמכם.

לבוסטון: קמבה ווקר הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נק' ו-9 אס'.

לסקרמנטו: 35 נק' (12-7 משלוש) לבאדי הילד, 12 נק' עם 14 ריב' לבייליצה.

קליבלנד (8-4) 95 – פילי (5-8) 114

במחצית הראשונה פילי עם 66% מהשדה ו-20 אס' על 5 אס' של קליבלנד. המשחק נגמר מהר מאוד ולפני שהאוהדים החלו להתחמם כבר היה 31-60 לאורחים מפילי שדרסו כל מה שזז בצבע. שאר המשחק היה לפרוטוקול ואמביד זכה ל-23 דק' משחק בלבד.

לפילי: טוביאס האריס היה הקלע המוביל עם 27 נק', אמביד עם 14 וסימונס עם 10 נק' ו-11 אס'.

לקליבלנד: סקסטון עם 17 נק' והקבוצה כולה קלעה 37% עלובים מהשדה.

אורלנדו (7-6) 125 – וושינגטון (8-3) 121

מרקל פולץ מגיע חברים. אורלנדו הימרו על בחירה ראשונה בדראפט 2017 כשחתמו איתו על הארכת חוזה בשווי 9 מליון דולר בתחילת העונה. פולץ עוד לא נראה כמו השחקן שקיוו שיהיה, אבל בינתיים פתיחת העונה מעודדת כשהוא עם 19 נק' ומהלך מכריע בסיום המשחק.

אורלנדו הובילו כל המשחק בעיקר הודות למשחק מצוין של ניקולה ווצ'ביץ' שחגג על האין הגנה של הוויזארדס עם 30 נק' ו-17 ריב'. אבאן פורנייה עזר עם 25 נק' ו-9 אס. אבל וושינגטון חזרו ברבע הרביעי כשבראדלי ביל מוביל את הדרך עם 34 נק', 8 אס' ו-6 ריב' ב-40 דק' משחק. ביל נותן עונה שצריכה לזכות אותו בהופעת אולסטאר, אם לא היה מוקף בחבורת שחקנים כל כך גרועים, אבל כרגיל העונה, וושינגטון מתקרבים אך לא שותים מבאר הנצחונות.

כשהתוצאה 119-116 לאורלנדו וושינגטון עולים להתקפה, אך מי אם לא פולץ חוטף את הכדור וסוגר משחק.

לייקרס (2-11) 122 – אטלנטה (9-4) 101

קובי בא לביקור בסטייפלס הערב וראה את לברון מכריז בעלות. עוד משחק נפלא של המלך שם את הלייקרס בכסא הנהג כבר מההתחלה כשהם מנצלים את איבודי הכדור של אטלנטה להתקפות מעבר קטלניות. והקהל באקסטזה.

אטלנטה מצד שני, לא נראית כמו קבוצת פלייאוף, אפילו במזרח, וטריי יאנג אמנם מלהיב, אך 8 איבודי כדור ומשחק מפוזר לא יחתוך את החרדל.

ללייקרס: ג'יימס עם 33 נק', 12 אס' ו-7 ריב', כשהיה +41 במחצית בדקות ששיחק. לא פייר. דייויס בעיקר נח בהתקפה עם 14 נק' אך לא פחות מ-5 חס'. קוזמה נכנס לעניינים והפעם עם 17 נק' מהספסל יחד עם 15 לרונדו.

ממפיס (8-5) 114 – דנבר (3-9) 131

התפוצצות ברבע שני נהדר, וערב אלוהי של ג'מאל מורי עשה את ההבדל הלילה. 17-40 ברבע השני לדנבר שם אותם בעמדה בטוחה לניצחון והם לא התקשו מול הקבוצה הכיפית של ג'ה וג'יי ג'יי.

39 נק' (12-7 משלוש) ו-8 אס' היו למורי הערב. 23 נק' ו-5 חטיפות למילסאפ בערב שבו יוקיץ' נח בהתקפה (9 נק' ו-8 אס).

ג'ה סיים עם 13 נק', ג'ארן ג'קסון עם 22, ועוד רוקי נהדר, ברנדון קלראק עם 19 נק' מהספסל לשלד המבטיח של הדובים.

בואו נהנה מההופעה של מורי

ניו-אורלינס (9-4) 108 – גולדן סטייט (12-2) 100

מזל שיש את גולדן סטייט להיות שק החבטות במערב. מי היה מאמין שנגיד את זה לפני שנה? הפליקנס מנסים להתגבר על מכת הפציעות הלא נגמרת כשהפעם בול, אינגראם וג'קסון לא משחקים, אבל יש קבוצה אחת בליגה שסובלת מפציעות יותר מהם.

דריימונד גרין חזר אבל כוכב הערב בשורות הלוחמים שוב היה הרוקי אריק פסקל שאומר תודה על ההזדמנות ולוקח אותה בשתי ידיים. 30 נק' היו לפסקל הערב, אבל זה לא הספיק מול 26 של ג'יי ג'יי רדיק ו-22 נק' יחד עם 9 אס' ו-8 ריב' לג'רו הולידיי שנראה שיוצא מהפאנק של תחילת העונה. 19 גם לניקייל אלכסנדר מהספסל.

7 תגובות

  1. חשבתי שבאדי הילד יהיה גדול בדראפט ההוא. (3 שנים בערך).
    חדשות מניו זילנד (כשטיילתי שנים טענו טיילים שזו הארץ היפה בעולם יותר של שקט ואנשים מנוסים ושלווים ונופים מדהימים),
    גלן הבן שנכנס לצד הרע של הקרמה של פניני שקילס והיכה אותו, לא התאפק גם בבר מקומי,
    החדשות הרעות של גלן רייס האלים שההתאחדות הבלגית לשבץ נא (נדלקתי על יאיר המזהיר בביטויים) הולכת לטפל בו.
    ראיתי את הידיעה בynet שהאתר הפוסטאפ טוב בערך פי מליון ממנו.
    ????
    תודה לניב התותח ולתגובות

    1. ניו זילנד יפה מבחינת ציפורים שאינם בורחות ממך כי לא נתקלו באנשים אלימים (כמו גלן?), וכל צלמי לוחות השנה מגיעים מכל העולם עוד באוקטובר לצלם,
      כל צלם הכי גרוע שמצלם שם הופך לעילוי, הנוף מדהים. אך האנשים לא אקסטרימים, וזה לא נגיד הודו שכל אדם שם נראה אלף ליליה ולילה, וההודים הבורמזים הלאוסים הויאטנמים מרתקים, הקיווים (הניוזילנדים) לא בהכרח. כמובן זו הכללה גסה.
      לגבי נוף יפה מתאר לעצמי שאפלטון יודע יותר ובטח ובטח שאיים וחופים

  2. תודה ניב. כשג'יי ג'יי רדיק חוגג עליך סימן שאתה גופה. איך נפלו גיבורים.
    סקרמנט חזרו לעצמם ועוד יהיו יותר טובים כשפוקס ובאגלי יחזרו.
    קובי אוכל את הלב?

  3. תודה רבה ניב.

    יוקיץ' תתעורר כבר! בנתיים מנצחים עם כדורסל נוראי, אבל אתה לא בעניינים.
    הליקרס מפחידה למדי, מענייון איך יראו כשיתחברו.
    בוסטון – הפסד טיפשי, אבל אחרי עשרה ניצחונות רצופים מי אני שאתלונן

  4. המשחק של הסלטיקס והקינגס היה מעולה. נדנדה במחצית השניה
    באדי הילד לא עושה במכנסיים ויחד עם בוגדנוביץ' מחזיק את סקרמנטו
    25 שניות לסיום ואני שומא קריאות "אבא… אבא…" ומגלה שהילד שלי כן עשה במכנסיים והרטיב את המיטה
    ותכננתי להעיר אותו לפיפי אחרי המשחק… כנראה המתח השפיע
    עד שחזרתי נגמר המשחק ופיספסתי את הפיספוס בסוף.
    הלכתי לישון כשאני מרגיש כמו בוסטון
    🙂

  5. תודה ניב
    הלייקרס זה לברון, כולי תקווה שנראה קצת ניצוצות מדוויס שמשחק על הילוך שני מתחילת העונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם