סיקור משחקי ראשון

יוסטון רוקטס (6-11) 123 – דאלאס מאבריקס (5-11) 137

דאלאס במשחק הצהרה והיא היתה שם מהפתיחה. המאבריקס לחצו את הארדן עם שני שחקנים בדאבל טים אגרסיבי כבר מהפתיחה ועד שיוסטון התעוררו הפער היה דו ספרתי. . הפער צמח, כשכולם במאבריקס מפציצים מכל מקום על המגרש, במיוחד טים הארדוויי ג'וניור שעלה בחמישייה והעניש את הרוקטס בכל הזדמנות. דאלאס קלעה 45 נק' ברבע הראשון אל מול 29 של הרוקטס.

המשחק נמשך כשדאלאס שומרת את הפער דו ספרתי והארדן לא מצליח למצוא את הטבעת מחוץ לקשת (2-15 מהשלוש), ומנגד דונצ'יץ' כאילו לקח את הקלטת של המזוקן מחדיר סטפבק אחרי סטפבק ויורוסטפינג לתוך הצבע של הרוקטס ללא מענה. המשחק נראה די גמור כשדאלאס מסיימת את החצי עם לא פחות מ-78 נק', אך יוסטון מצליחה לנגוס בהפרש ברבע השלישי ויורדת לרביעי בפיגור סביר של 10 נק'.

הרוקטס פותחים את הרביעי כמו שהמשיכו את השלישי וההפרש מצטמצם לכדי 5 נק', יוסטון בטירוף והארדן חוטף ורץ עם ווסטברוק למתפרצת ללייאפ קל. ווסטברוק מחטיא, מה שהפך לנוהל קבוע אצלו, הארדן מנגד מחטיא עוד סטפבק ונראה ששני השחקנים מתוסכלים כשהמשחק בורח להם מהידיים. דאלאס מגדילה ומגדילה את היתרון עד לסיום.

לדאלאס: דונצ'יץ בעוד משחק ענק עם 41 נק' ו-10 אס', הרדוויי ג'וניור עם 31 נק' ופורזינגיס עם 23 נק' ו-13 ריב'.

ליוסטון: הארדן עם 32 נק', 11 אס' ו-9 ריב', ווסטברוק עם 27 נק', 21 נק' ו-22 ריב' לקפלה (10 ריב' בהתקפה), ו-16 לטאקר והאוס. יוסטון עם 22% מהשלוש, וכשהיא זורקת 44 זריקות כאלו, יהיה לה קשה לנצח משחקים בערבים כאלו.

כמה מסקנות מהמשחק:
– זהו כבר משחק שלישי ברציפות שקבוצות משתמשות בטקטיקה של דאבל טים מהחצי על הארדן, ונראה שליוסטון אין תשובה למהלך הזה ואין שחקן שידע להעניש אותם.
– אחת הטענות בתחילת העונה כנגד הסיכויים של דאלאס לפלייאוף היתה השאלה מיהו השחקן השלישי הכי טוב שלהם והאם חומר השחקנים שלצד צמד הכוכבים מספיק. אז התשובות האלו נענו בגדול. טימי ג'וניור מוצא את מקומו בליגה והוא נותן עבודה כספק נק' מהספסל ואפילו רחמנא לצלן- בהגנה. והספסל של דאלאס אחד הטובים בליגה עד כה (מקום ראשון בנט רייטינג של הספסל, מקום 3 בנק').
– הספסל של יוסטון מנגד – הגרוע בליגה עם 11 נק' משותפות הערב, 6 מהן בגארבג' טיים (23.6 ממוצע עונתי, כשדאנתוני שוב נאלץ להשאיר את הארדן מעל 40 דק' על המגרש).
– כמה מילים כבר נשפכו על לוקה והגאונות שהוא מפגין על המגרש אבל התכונה הכי יפה זה שנראה שהוא פשוט נהנה מכל רגע, בלי לחץ מהמעמד והעיניים הבוחנות. גם איבוד כדור משוגע שבו זרק את הכדור לשורה השלישית (6 איב' הערב) לא הוציא לו את החיוך מהפה הערב. זה שינוי מרענן בליגה שנראה שרוב השחקנים בה סובלים, נחים או עצבניים (ואולי הסיבה למה קרי היה כל כך פופולרי. נחמד לראות מישהו נהנה מהעבודה שלו).

ההמנון הרשמי בדאלאס:

וקצת מהמשחק:

דנבר נאגטס (3-12) 116 – פיניקס סאנס (8-8) 104

דנבר ממשיכים במפגן העוצמה שלהם והפעם דורסים את מי שהוגדרה כהפתעה החיובית של פתיחת העונה בביתם. פיניקס דווקא עמדו שווים אל שווים בחצי הראשון ואף הובילו במחצית, אך ביום שבו דווין בוקר קולע 12 נק' (5-13 מהשדה), הסיכויים שלהם אפסיים. בוקר האשים את ההפסד בכל שקבוצתו שיחקה בק טו בק שני בשבוע, וכשאתה מגיע עייף למייל היי, אז העייפות מוכפלת, בטח מול ההגנה המצוינת של הנאגטס.

לדנבר: מילסאפ ממשיך את פתיחת העונה המצוינת עם 23 נק', 22 למורי וברטון, ורק 8 נק' (ו-13 ריב') ליוקיץ'. והשאלה הנשאלת היא – איך הם ייראו כשיוקיץ' יכנס לכושר?

לסאנס: סאריץ' הוביל עם 18 נק' ולא פחות מ-17 ריב'. נק' אור מהספסל לדיאלו (22) ואוקובו (16).

9 תגובות

  1. alle .
    פורטוגזית יפה.
    מזכיר לי שיר של אולודום.
    או אולי של צימבלדה ..?
    קרנבל סלבדור דה בהייה 94.

  2. תודה רבה על הסיקור המצוין לניב
    עוד פעם שמו תמונה של אפלטון האא זה לוקה טוב ה2 קפטנים יפים ובלונדינים. ?
    הלוואי ותיהיה סידרה כזו הארדן דונציץ, יוסטון תמיד מעניינת
    ווסטברוק לא נגר אלא אוסף זבל לא יידע אליפות לעולם ועוד יריב עם כולם ויעיפו אותו בטרייד.
    דונציץ וזאיון הם העתיד

  3. לא נעים לאמר את זה לאוהדי יוסטון בקהל אבל הארדן עבר הערב סדרת חינוך מדונצ'יץ'.
    היתה לי תחושה שהוא עושה דוקא. כשהארדן חדר הוא חדר אחריו כשהארדן זרק שלשה (והחטיא) לוקה בהתקפה הבאה זרק שלשה ופגע.
    הוא מדהים הדונצ'יץ' הזה

  4. תודה קפטן. ליוסטון באמת ישנה בעיה קשה אם כבר עכשיו הקבוצות לוחצות את הארדן ומפעילות עליו לחץ ועומס גדולים מדי. מה יהיה באפריל?! מישהו חייב להצטרף למאמץ הכללי. אני מאוד סקפטי מווסטברוק, באמת נראה שהוא איבד את הטאץ' המועט שהיה לו, הוא פשוט מנגר ברמות. וכושר שיפוט התקפי אף פעם לא היה לו טוב. מה עם אריק גורדון "טופ 40 בליגה"?
    מנגד לדאלאס יש ספסל לא רע בכלל.
    פיניקס תתחזק מאוד כשרוביו וביינס יחזרו, בינתיים ההפסד לא נורא.

  5. טים הארדוואי ג'וניור במשחק לקורות חיים בעוד הרוקטס שברו טבעות במגרשם הביתי. היה מזעזע לראות. אפילו טאקר פיספס כמה שלשות שהיו בפנים כל יום אחר.
    האם אלו טבעות חדשות?
    האם כדוה"א נטה מעט על צירו?
    האם הייתה רוח? אולי רוח רפאים???
    לעולם לא נדע
    נראה במשחק הבא וננתח יותר לעומק
    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם