טורונטו ראפטורס אלופת ה-NBA!

אחרי סדרה די מעייפת וששתי הקבוצות בעטו בדלי, הראפטורס לקחו את האליפות מידיהם של הווריורס

טורונטו ראפטורס אלופת ה-NBA אחרי מאבק קשה ביותר בו הם נלחמו עם הווריורס. ואנוליט מול איגי זו גולת הכותרת של המשחק

קוואי. עוד תצוגה מרשימה

שוב קיבלתם אותי לסיקור המשחק. קמתי ב-4:00. הכנתי תה בטעם אפרסק. קצת פתי בר. קצת תצוגת שחקנים מוגזמת. קצת אמונות טפלות וכיפים מוגזמים בעלייה לפרקט. קצת מכל דבר. תודה ליאיר זעפרני על הפריוויו המושקע למשחק 6.

הראפטורס עולים לשחק עם לאורי, גרין, קוואי, סיאקם וגאסול.

הווריורס עולים עם קרי, תומפסון, איגי, גרין ולוני.

רבע ראשון, 33-32 טורונטו ראפטורס

הראפטורס פותחים מבערים בניצוחו של לאורי ועולים ל-8-0, כולן של הרכז החביב. מיד לאחר מכן לוני מצליח לקלוע סל. איגי עושה פאול + סל (מחטיא את הפאול). לוח התוצאות מראה 11-4 כאשר כל הנקודות הן של לאורי. הראפטורס פותחים עם 5-6 ל-3 עם עוד שתי שלשות של סיאקם! עד עכשיו הוא החטיא 12 שלשות ברצף בסדרה.

קליי תומפסון משאיר את גולדן סטייט בעניינים מול סיאקם ולאורי. גאסול מעיף את בוגוט בריבאונד ההגנה ולאורי סוחט עבירה במעבר. המשחק הזה נפתח עם קריאה "DO IT FOR KEVIN" ודי מגדיר את מה הווריורס צריכים לעשות ובאילו תנאים. קרי עוד לא ניסה לזרוק. 22-20 טורונטו אחרי עוד שלשה של קליי תומפסון. ואנוליט מחזיר לו עם שלשה!

משחקים קצת טיקי-טאק ביניהם. קליי ופרד

פאול קשוח של מקיני שגובה כמה נשימות עמוקות ממארק גאסול מראה 26-20 לראפטורס, 4 דקות לסיום הרבע. קאזינס ואיבקה נכנסים למגרש, וקאזינס עושה שרירים על סיאקם ונותן עוד 5 לווריורס. גולדן סטייט מחליטים ללכת אזורית 2-1-2 ומוציאים את הראפטורס לגמרי מאיזון. גרין עם שלשה נותן לווריורס את היתרון 27-26. לאורי עם שלשה מחזיר את הראפטורס לעניינים. קרי נותן בראש חזרה. איבקה קולע בצבע. הקצב גבוה והרבע מסתיים בתוצאה 33-32 ללטאות.

הערות קטנות: ג'מאל מגלור (עוזר בראפטורס) צורח הוראות דרך כוס שהוא חתך, קרי זורק ממעל 3/4 מגרש וכמעט קולע, קוואי עם 4 בלבד. לאורי עם 15.

רבע שני 60-57 טורונטו ראפטורס

מתחילים וההתקפות מתקשות. איבודים שטותיים והחטאות מוזרות (במיוחד לגולדן סטייט). תומפסון סוחט עבירה של כמעט 3 מנורמן פאוול. כדורסל נהדר של טורונטו מוביל אותם ל-43-38. לאורי מוצא את עצמו במצב של זריקה וודאית אבל ואנוליט פנוי יותר – ולוקח שלשה שהוא קולע אותה. זו הזריקה הכי טובה שאפשר לקחת, ולאורי יודע את זה.

אריק בלדסו-קייל לאורי
לאורי. משחק מדהים

קאזינס בצד השני לוקח את סיאקם ואיבקה לתוך הסל ומוצא נקודות. הוא לגמרי מתאים לקבל את הכדור כשהנעת הכדור הרגילה של גולדן סטייט לא עובדת. הוא חזק, הוא מסיים מדהים והוא סופרסטאר. לא פחות ולא יותר. רוטציה מדהימה של טורונטו בהגנה סוגרת את ליווינגסטון ותומפסון. כדורסל חכם של קרי וגרין מחזיר את הלוחמים ליתרון, 44-43. המשחק ממשיך להיות סופר צמוד ושום קבוצה לא מצליחה לברוח. איבקה עם 3 סלים קובע 53-51.

האחיין לא בשיא ומאבד את הראש. 6 נקודות, זריקות קשות ואיבודים. אחרי 4-5 החטאות מתחת לסל של הראפטורס (וריבאונד התקפה) — שוב קליי מקבל עבירה ל-3, הפעם מקוואי, עם העבירה השלישית. הוא חייב לנוח קצת. 60-57 לראפטורס. לאורי עם 21. קליי עם 18 משאיר את הווריורס במשחק.

רבע שלישי

עושה לעצמי עוד תה בהפסקה ושומע את הפאנל. ג'יילן מחמיא ללאורי. צ'ונסי מדבר לעניין. פול פירס אומר שלקוואי יש 3 עבירות. שייתנו לצ'ונסי להמשיך לדבר כל ההפסקה מבחינתי.

פירס. די אחי

קליי תומפסון מדביק ללאורי את השלישית וסטף קרי עם השלשה השנייה שלו קובעים שיוויון 64. עבירה מיותרת של קרי שמה לו את השנייה. מזלו שזה רק ברבע השלישי. הווריורס מכסחים את קוואי והוא מצליח להכנס לעניינים בכל זאת. ואנוליט מדביק לקרי את השלישית. השיפוט קצת מוטה לטובת הראפטורס. 72-66 ראפטורס, 7:45 לסיום הרבע. המשחק מקבל צורה אינטנסיבית ולאורי מקבל את העבירה הרביעית, שבהילוך הרביעי רואים שלא הייתה.

רוצים משחק 7? תקבלו אותו בשעה 3:00 בבוקר

מאיפה קליי תומפסון הביא את השלשה המדהימה הזו? איגי משלים אותו ל-78-76 ווריורס ונרס לוקח טיים אאוט. פאול+סל ללנארד משאיר את הראפטורס אבל קליי לא מתקרר. 83-79 לווריורס. קוואי עם העבירה הרביעית שלו על דריימונד רחוק מהכדור. לא כמצופה ממנו. דני גרין עולה כדי לחסום את קליי במתפרצת וקליי נוחת גרוע ותופס את הברך השמאלית. קליי יורד לחדר ההלבשה… השחקן הטוב ביותר של הווריורס כרגע, הכי חם, מי שסוחב אותם, יורד מלווה ע"י ירבקו.

קליי תומפסון פציעה
קליי תומפסון יורד לפרקט אחרי מפגש עם דני גרין באוויר

אבל קליי חוזר למשחק כדי לקלוע את שתי הזריקות. קטע, נכון? הוא חייב לזרוק אותן אם הוא רוצה לחזור לשחק. אלה החוקים. קווין קוק מחליף אותו. ההגנה של הראפטורס עובדת שעות נוספות ובהתקפה הם מחטיאים. 88-83 ווריורס אחרי שלשה מדהימה של איגי. יש לו 20 נקודות. לנארד הצליח להשוות את התוצאה בעשיריות האחרונות של הרבע, שיוויון 88 ואנחנו הולכים לרבע אחרון שווה. קליי עדיין בחדר ההלבשה. בלעדיו, לדעתי, אין להם סיכוי.

רבע רביעי

הווריורס פותחים עם ירבקו, ליווינגסטון, קוק, גרין וקאזינס. הם חייבים לתת מנוחה לקרי. האחיין גם לא על המגרש. גאסול צריך להכנס כל רגע. קאזינס נלחם כדי להשאיר את הווריורס בעניינים והולך לו 50-50. דריימונד חוסם את איבקה וסוחט עבירה בצד השני. 91-88 ללוחמים מלייאפ של קוק. קייל לאורי התקרר. קליי תומפסון לא יחזור למשחק.

ואנוליט נותן שלשה ע-נ-ק-י-ת על הפרצוף של קאזינס וזה שיוויון 91. טיים אאוט גולדן סטייט. הווריורס עם ההרכב הכי טוב שהם יכולים להעמיד כרגע. קרי עם 17, איגי 20. קליי נראה רע בחדר ההלבשה. ואנוליט קולע שלשה ונותן יתרון 1 לראפטורס. הוא לחלוטין הלוחם של הראפטורס. ליווינגסטון עם 2 סלים רצופים נותן לווריורס יתרון 3!

שון ליווינגסטון
שון ליווינגסטון. נותן את הכל

לא ייאומן. רכבת הרים. טורונטו לא מצליחים לקחת את המשחק הזה, לא משנה מה נותנים להם.

פאול ל-3 של ליווינגסטון על ואנוליט נותן לראפטורס שיוויון 99. החטאות של טורונטו לא מאפשרות להם לקחת את היתרון ואיגי שוב נמצא שם כדי לקבוע 101-99. איזה בלאגן! לאורי עשה פאול על דריימונד אבל עם משחק מוגזם איבד את הכדור. גאסול, עדיין ללא סל שדה, קובע שיוויון 101.

4:00 דקות לסיום. שיוויון 101. כדור טורונטו ראפטורס.

פרד ואנוליט נותן שלשה ענקית וקובע 104-101 לטורונטו עם הטעייה של ההגנה של הלוחמים. איזה חסר אחריות של דריימונד גרין. אחד מהשבעה שלו. הוא זורק שוב שלשה ומחטיא. מזל שיש את קאזינס שמנקה אחריו ונלחם על כל כדור. הוא פוגע אחד משניים והיתרון 4 ללטאות.

סל בלתי אפשרי של לאורי קובע 6 לראפטורס. גרין קולע שלשה ורושם טריפל דאבל נוסף בגמר. פחות משתי דקות לסיום והם הולכים דאבל טים על לנארד, כמו שכתבתי שכדאי במאמר המוקדם יותר היום.

5 עבירות ללאורי, שחייב לבצע אחת על אקזינס כדי שלא ידרוס אותו. קאזינס מחטיא עוד עונשין והיתרון 3 לראפטורס.

זריקה לא טובה של קוואי מסתיימת בהחטאה, קרי כמעט מאבד, דריימונד אוסף וקאזינס מצמצם ל-1. 37.7 שניות לסיום, טורונטו לוקחים טיים אאוט וגולדן סטייט שמים את לוני במקום קאזינס.

סיאקם קולע 2 וזה 3 לטורונטו. קרי יזרוק 2. 18.5 שניות לסיום. הוא קולע את שתיהן.

הגנה טובה של גולדן סטייט מסתיימת בטיים אאוט של הראפטורס. לא נשארו יותר לראפטורס, רק לווריורס.

איבוד כדור של דני גרין ויש להם 9.6 שניות להשוות את המשחק, סטיב קר לוקח טיים אאוט!

קרי מחטיא את התרגיל הכמעט מושלם שסטיב קר צייר! ריבאונד טורונטו. קוואי לנארד מצליח לעבור את החצי, מאבד את הכדור והווריורס לוקחים טיים אאוט שמסתיים בעבירה טכנית.

0.9 שניות לסיום ורק נותר להכריז על האלופה החדשה. הווריורס עוד מבצעים פאול על קוואי לנארד שקולע את שתיהן והמשחק מסתיים, 114-110 לטובת טורונטו ראפטורס.

7 תגובות

  1. חמישה ניצחונות חוץ היו בגמר הזה מתוך שישה משחקים. לטורונטו 0-3 בחוץ לעומת 2-1 בבית, וללוחמים 1-2 בחוץ לעומת 3-0 בבית.

  2. וואלה, תה על הבוקר זה מה שמעיר אותך?
    כל הכבוד לטורונטו שהיו הקבוצה הטובה יותר בסדרה הזו באופן משכנע והצילו את הליגה משלטון האימה של הגולדן בויז.
    שאפו ענק לנערים האלה, לאיגי, ובמיוחד לקליי תומפסון שהיה ענק כהרגלו. בלעדיו זה כבר היה גדול על ג״ס. ועדיין אמרתי לבן שלי במחצית שהמשחק יהיה צמוד עד הסוף ואז קרי יקלע שלשה מנצחת, ומאוד הופתעתי שהוא פיספס אותה!
    קרי שחקן גדול אבל מה לעשות הוא מוגבל בהתקפה ומאוד חלש בהגנה, אין מה לדבר על ראשמור גם אם היו לוקחים את זה.
    ואן פליט עשה לקרי תרגיל ״דלבדובה משופר״, גם חיסל אותו בהגנה וגם נתן רבע רביעי מהסרטים. איזה גבר קטן-גדול.
    קוואי היה די חלש בסטנדרטים שלו.
    כל הכבוד והרבה מזל טוב לגאסול ולאורי שכאלו את עצמם אחרי המון שנים של לוזריות בטופ (הם לא באמת לוזרים כמובן). הפרחים להארדן שרק בזכות יוסטון דוראנט נפצע וטורונטו ניצחו. רחמים עליו שהוא רואה וליבו נחמץ . . .

  3. איזה סיקור סער!!!
    מסכים עם מידן לגבי השלשה האחרונה שקרי זרק ולא קלע. אם היה נכנס, הוא היה מקבל וואן וויי טיקט לראשמור. חבל.
    מצד שני, אני ממש שמח בשביל הקבוצה הכי טובה בקנדה. סליחה, ב NBA. שנים על גבי שנים של מפלות ומפחי נפש לא שברו את רוחם של האוהדים המסורים. אפילו לא סדקו. עכשיו מגיע להם לשמוח. יש להם קבוצה נהדרת שנבנתה ע"י GM שלקח סיכון של צל"ש או טר"ש ועכשיו זוכה לקבל את הצל"ש שהוא ראוי לו.

  4. תודה סער !
    תה אפרסק ופתי בר ?!?!?!
    אני חייב לעבוד עלייך יותר ,פייר התאכזבתי
    0-3 לטורונטו באוקלנד
    חבל על הפציעה של קליי זה היה רגע ממש עצוב
    קארי הוכיח שוב שהוא ענק אבל אם היה כופה גיים 7 היה נשאר באזור חיוג של ראשמור
    כרגע הוא לא שם וחבל כי אני אוהב אותו
    סטיב קר כבר בתירוצים …
    בסוף ההבדל של טורונטו היה בואן פליט עם השלשות על הבאזר
    גולדן סטייט לא תיפקדה בצורה טובה ולא ניצלה ערב בינוני של קוואי
    להסיר את הכובע בפני יוגירי וכל הכבוד לראפטורס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם